نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

مقاله‌ای که به بررسی رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین می‌پردازد، مشتمل بر اطلاعات مهمی بود.
با توجه به اهمیت حفظ امنیت اطلاعات در برابر افرادی که قصد سواستفاده از آن را دارند، استفاده از رمز دوم پویا در بانک‌ها از ابتدای سال جاری اجباری شد.

با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده توسط بانک یا سامانه‌های پیامکی، رمز دوم یکبار مصرف به مشتریان بانک‌ها ارائه می‌شود تا از آن برای انجام تراکنش‌های بانکی استفاده کنند.
آمار نشان می‌دهد که کلاهبرداری‌های اینترنتی از طریق پیدا کردن رمز دوم افراد روند رو به افزایشی داشته است.

بنابراین، استفاده از رمز دوم پویا برای جلوگیری از این مدل دستبردها لازم است.
با این رمز تولید شده که مهلت استفاده آن بین 30 تا 120 ثانیه است، می‌توان بدون نگرانی و دغدغه، پرداخت قبوض، انتقال وجه و سایر تراکنش‌های مالی را انجام داد.

از طرف دیگر، در این مقاله، اپلیکیشن ارس بانک اقتصاد نوین که برای ارائه رمز دوم پویا استفاده می‌شود معرفی شده است.
با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان بانک‌ها می‌توانند به راحتی از سرقت اطلاعات و کم شدن پول از حساب‌های بانکی خود جلوگیری کنند.

در انتهای مقاله نیز امکان دانلود اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین و فعالسازی رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین به تفصیل توضیح داده شده است.
در کل، استفاده از رمز دوم پویا برای امنیت و اطمینان بیشتر در تراکنش‌های بانکی بسیار حائز اهمیت است.

خلافی

با توجه به اهمیت حفاظت اطلاعات در برابر افرادی که قصد سواستفاده از آن را دارند ، علی الخصوص اطلاعات بانکی مشتریان بانک ها ، استفاده از رمز دوم پویا از ابتدای دی ماه سال جاری اجباری است و افراد باید به وسیله نرم افزارهای معرفی شده از سوی بانک ها یا سامانه های پیامکی ، رمز دوم یکبار مصرف درخواست داده و برای انجام تراکنش های بانکی شان از آن استفاده کنند.
 از آنجایی که آمار کلاهبرداری ها و سرقت های اینترنتی از طریق پیدا کردن رمز دوم افراد ، افزایش و گسترش چشم گیری داشت ، لذا باید در اسرع وقت راهی برای جلوگیری از این مدل دستبردها ایجاد می شد ، از این رو استفاده از رمز دوم یکبار مصرف یا رمز دوم پویا یا همان OTP رواج یافته و از بانک ها خواسته شد تا بستر مناسبی برای ارائه آن فراهم کرده و به شیوه درست اطلاع رسانی شود تا مشتریان بانک ها بتوانند تراکنش های مالی خود را با امنیت و اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند ، با کمک این رمز تولید شده که بین 30 تا 120 ثانیه مهلت استفاده دارد شما می توانید بدون نگرانی و دغدغه پرداخت قبوض ، اقساط ، انتقال وجه و .
.
.
را انجام دهید.

امروز در گروه مشاوره شبکه استعلام تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای  دیگر در خصوص نحوه گرفتن رمز دوم پویا صحبت کنیم ، بانک اقتصاد نوین یکی از بانک های دیگری است که اپلیکشن ارس را برای ارائه رمز دوم پویا معرفی کرده است.
 اپلیکیشن ارس بانک اقتصاد نوین یا همان اپلیکیشن رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین موضوع صحبت ماست و مشتریان بانک ها به راحتی می توانند با استفاده از این مطالب به راحتی مانع از سرقت اطلاعات و کم شدن پول از حساب های بانکی شوند.

سایر مقالاتی که پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه و بررسی کنید:

رمز دوم پویا بانک ملت

رمزینه بانک سامان

رمزساز ایران زمین

رمز دوم پویا بانک کشاورزی

دانلود اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین

اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین ، یک نرم افزار ارائه رمز دوم یکبار مصرف یا رمز دوم پویا مشترک بین چندین بانک است ، بانک مهر ایران ، مهر اقتصاد ، دی ، سینا ، انصار ، اقتصاد نوین و .
.
.
است.
رمز های تولید شده توسط این برنامه 60 ثانیه اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در این مدت ، اعتبار آن منقضی شده و باید مجددا دوباره درخواست بدهند.

جهت دانلود اپلیکیشن رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین ، در نسخه های اندروید و iOS می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و مستقیما آن را دانلود کرده و یا از QR Code استفاده کنید.

ورود به سایت

فعال سازی رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین

برای فعال سازی رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین ، باید به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و فرم درخواست فعال سازی را تکمیل به متصدی تحویل دهید.
در ادامه بارکد و کد فعال سازی برنامه توسط بانک به شما ارائه می شود که باید آن را در محل مناسبی نگهداری کرده و بعدا در مرحله راه اندازی اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین ، از آن استفاده کنید.

برای پیدا کردن نزدیک ترین شعب بانک اقتصاد نوین هم می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید و پس از ورود به سایت ، نام استان ، شهرستان و .
.
.
را در صورت تمایل وارد کرده و اطلاعات شعبه را مشاهده نمایید.

شعب بانک اقتصاد نوین

نکاتی درباره اپلیکیشن ارس 

تولید رمز توسط برنامه نیاز به اینترنت ندارند و می تواند به صورت آفلاین آن ها را دریافت کنید.

در صورتی که رمز را 5 بار متوالی اشتباه وارد کنید ، یا الگوی تعیین شده را اشتباه رسم کنید ، برنامه از کار می افتد.

این برنامه مجهز به احراز هویت دو مرحله ای است

در صورت که در یک بازه زمانی مشخص از برنامه استفاده نکنید ، به صورت اتوماتیک قفل می شود.

امکان استفاده از برنامه برای تولید رمز های اول و دوم بانکی وجود دارد.

 

چگونگی استفاده از رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

بعد از اینکه نرم افزار را دانلود و آن را روی دستگاه هوشمند خود نصب کردید ، آن را اجرا کرده و سپس اقدامات زیر را دنبال کنید:

1.
در ابتدای کار ، باید یک رمز را برای ورود به نرم افزار تعیین کنید حال به صورت الگو یا متن.
یکی را انتخاب کرده و ادامه دهید.

2.
حال باید بارکد دریافتی از بانک را با نرم افزار اسکن کنید.

سوالات پر تکرار

  • آیا استفاده از رمز دوم پویا اجباری است؟
  • چگونه می‌توان رمز دوم یکبار مصرف را دریافت کرد؟
  • چرا استفاده از رمز دوم پویا مهم است؟
  • چه مدت زمانی رمز دوم یکبار مصرف اعتبار دارد؟
  • چطور می‌توان اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین را دانلود کرد؟
  • چگونه رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین را فعال کنیم؟
  • می‌توانیم از اپلیکیشن ارس برای تولید رمزهای اول و دوم استفاده کنیم؟
  • چگونه از رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین استفاده کنیم؟

نتیجه گیری

این مقاله درباره اهمیت حفاظت اطلاعات بانکی و نحوه استفاده از رمز دوم پویا برای ارتقای امنیت تراکنش های بانکی است.
رمز دوم پویا یکبار مصرف (OTP)، که بین 30 تا 120 ثانیه می‌تواند معتبر باشد، وسیله‌ای است برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت اطلاعات در صورت نفوذ به رمز دوم.

این روش از طریق استفاده از نرم افزارهای معرفی شده توسط بانک ها یا سامانه‌های پیامکی برای تولید رمز معتبر بازیابی رمز استفاده می‌شود.
با استفاده از این روش، مشتریان بانک می‌توانند تراکنش های مالی خود را به صورت امن‌تر و با اطمینان بیشتری انجام دهند.

در این مقاله نیز در مورد اپلیکیشن "ارس" بانک اقتصاد نوین که برای ارائه رمز دوم پویا معرفی شده است، صحبت شده است.
این اپلیکیشن رمز دوم پویا را برای چندین بانک مختلف ارائه می‌دهد و برای تولید رمز های یکبار مصرف از اینترنت استفاده نمی‌کند.

علاوه بر آن، این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی نظیر قفل شدن خودکار در صورت عدم استفاده و احراز هویت دو مرحله‌ای است.
همچنین در مقاله به نکاتی درباره اپلیکیشن اشاره شده است، مانند اینکه اگر رمز را 5 بار متوالی اشتباه وارد کنید، برنامه از کار می‌افتد و این برنامه امکان استفاده از برنامه برای تولید رمز های اول و دوم بانکی را نیز فراهم می‌کند.

در نهایت، راهنمایی برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین و فعال سازی رمز دوم پویا نیز در مقاله آورده شده است.