فیلم تدریس درس هفدهم ریاضی پایه اول دبستان

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 فیلم تدریس درس هفدهم ریاضی پایه اول دبستان

در این مقاله، نمونه سوالات ریاضی کلاس اول به همراه تمرینات بخش دوم فصل هفدهم، یعنی جمع و تفریق اعداد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
همچنین، فیلم‌های آموزشی مرتبط با این بخش در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

از طریق این فیلم‌ها، روش‌های جمع اعداد با استفاده از اشکال هندسی و خطوط روی چوب به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.
تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی از جمله راه‌حل‌های آموزش ریاضی ابتدایی از طریق فضای مجازی است.

در مقاله، جزئیات بخش هفدهم ریاضی اول ابتدایی به همراه فیلم‌های آموزشی مربوط به آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خلافی

یادگیری درس ریاضی برای بسیاری از دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و یا حتی پایه‌های تحصیلی دیگر همواره با نگرانی و مشکلاتی در آموزش همراه بوده است.
علت این امر مفهومی بودن نوع مباحث آموزشی درس ریاضی می‌باشد.

منظور از مطالب مفهومی در کتاب ریاضی اول ابتدایی این است که تمامی موارد عنوان شده در درس ریاضی پایه اول دبستان باید به صورت بنیادین و با بیان علت آموزش داده شوند تا برای دانش آموزان قابل درک باشند .

از طرفی هم درس هفدهم درس ریاضی اول ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که مطالب ابتدایی و پایه‌ای مرتبط با فصل‌های دیگر در این درس آموزش داده می‌شوند و در صورتی که دانش‌آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی‌توانند منظور و مفهوم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند.

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش‌های مدارس و مراکز آموزشی، یادگیری دروسی مانند ریاضی از طریق فضای مجازی تا حدودی با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است.
آموزش و پرورش در ایام اخیر، راه‌حلی برای این مسئله ارائه کرده است که شامل تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی برای هر فصل از کتب درس ریاضی ابتدایی است.

با توجه به اهمیت بالای موضوعی که در اینجا مطرح شده و که به خانواده‌ها و دانش‌آموزان مربوط می‌شود، در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل هفدهم ریاضی اول ابتدایی را بررسی خواهیم کرد و همچنین فیلم‌های آموزشی مربوط به آن‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.

فصل هفدهم ریاضی اول ابتدایی:
این فصل دروس مهمی را پوشش می‌دهد که به دانش‌آموزان در یادگیری ریاضیات ابتدایی کمک می‌کند.
فیلم‌های آموزشی:
  • فیلم آموزشی بخش اول فصل هفدهم
  • فیلم آموزشی بخش دوم فصل هفدهم
  • فیلم آموزشی بخش سوم فصل هفدهم
با استفاده از مطالب و فیلم‌های آموزشی موجود در این مقاله، دانش‌آموزان قادر خواهند بود مفاهیم و مباحث مربوط به فصل هفدهم ریاضی اول ابتدایی را بهتر درک کنند و به طور موثرتری در یادگیری خود پیشرفت کنند.

فیلم درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی

در این بخش، فیلم آموزشی مرتبط با مباحث و موضوعات درس هفدهم ریاضی پایه اول دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال‌های متنوع برای دانلود دانش‌آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است.

##

درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:

عنوان: دانلود فیلم درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی
توصیف: فیلم درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.
لینک دانلود:http://dl.
estelam.
net/upload/filmtadris/riazi1-17-kamel.
mp4
#

فیلم بخش اول صفحه 113 الی 115 جمع اعداد با اشکال و چوب خط ها درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی

در این بخش، درس هفدهم ریاضی پایه اول دبستان با عنوان "جمع اعداد با اشکال و چوب خط ها" در قالب فیلم تدریس در اختیار دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار گرفته است.
این فیلم را میتوانید با استفاده از تگ دانلود دریافت کنید.
همچنین، تگ های دیگری مانند

بخش اول
و
  • جمع اعداد با اشکال و چوب خط ها
  • نیز در این درس مورد استفاده قرار گرفته است.
    ##

    دانلود فیلم بخش اول جمع اعداد با اشکال و چوب خط ها درس هفدهم ریاضی اول ابتداییاینجا کلیک کنید تا فیلمی را دریافت کنید که در آن بررسی می‌شود که چگونه با استفاده از اشکال هندسی و خطوط روی چوب، جمع اعداد را درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی یاد بگیرید.

    #

    بخش دوم جمع و تفریق اعداد

    در این قسمت، دانش‌آموزان می‌توانند تمرینات مربوط به بخش دوم فصل هفدهم ریاضی اول دبستان، یعنی جمع و تفریق اعداد را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش مشاهده نمایند.

    ##

    دانلود فیلم بخش دوم جمع و تفریق اعداد درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی:
    دانلود فیلم با موضوع جمع و تفریق اعداد در بخش دوم درس هفدهم ریاضی اول ابتدایی موجود است.

    دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه اول ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس شبکه استعلام شده و یا صفحه اینستاگرامی شبکه استعلام را دنبال نمایند.
    همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم‌های آموزشی کتاب‌های درسی می‌توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی شبکه استعلام تماس بگیرید.

    در ادامه بخوانید: نمونه سوالات ریاضی کلاس اول

    سوالات پر تکرار

    در این قسمت فیلم تدریس بخش دوم درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان با عنوان درک اعداد با استفاده از جدول ارزش مکانی، برای دانلود دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است.
    دانلود فیلم بخشسوم مرور درس الگوهادرس بیستم ریاضی اول ابتدایی از طرفی هم درس بیستم درس ریاضی اول ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که مطالب ابتدایی و پایه‌ای مرتبط با فصل‌های دیگر در این درس آموزش داده می‌شوند و در صورتی که دانش‌آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی‌توانند منظور و مفهوم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند.
    در بخش چهارم فصل بیستم کتاب ریاضی اول، شمارش اعداد از طریق دسته‌بندی آورده شده است که با دانلود فیلم آموزشی زیر، می‌توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید.

    در این بخش موضوع شمارش اعداد ارائه شده است.
  • برای مشاهده تدریس مربوط به این بخش، فیلم آموزشی را دانلود کنید.
  • در این ویدئو، فرایند ارائه و تدریس دروس مربوطه را مشاهده خواهید کرد.
  • منظور از مطالب مفهومی در کتاب ریاضی اول ابتدایی این است که همه مباحث مربوط به درس ریاضی پایه اول دبستان باید به صورت بنیادین و با بیان علت آموزش داده شوند تا برای دانش‌آموزان قابل درک باشند.
    این مباحث باید با استفاده از تگهایدر قالب صحیح آموزش داده شوند.
    منظور از مطالب مفهومی
    در کتاب ریاضی اول ابتدایی به این معنا است که تمامی مباحث و موضوعات مربوط به درس ریاضی پایه اول دبستان باید به صورت بنیادین و با بیان علت تدریس شوند.
    توضیح داده شده باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان قادر به درک و فهم آن باشند.
  • تمامی موارد عنوان شده در درس ریاضی پایه اول دبستان باید به صورت بنیادین و با بیان علت آموزش داده شوند تا برای دانش‌آموزان قابل درک باشند.
  • بهتر است مفاهیم ریاضی در این کتاب با استفاده از تگ مفهومی شرح داده شود و نیز موارد عنوان شده به صورت مناسب و قابل فهمی آموزش داده شوند.

    نتیجه گیری

    با توجه به وجود فیلم‌های آموزشی مرتبط با هر بخش از فصل هفدهم ریاضی اول ابتدایی و نیز توضیحاتی که در این مقاله در مورد فصل هفدهم آمده است، دانش‌آموزان قادر خواهند بود مفاهیم ریاضی مورد نیاز را بهتر درک کنند و با استفاده از این فیلم‌ها به طور موثرتری در یادگیری خود پیشرفت کنند.
    این راه‌حلی است که در شرایط کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش ارائه کرده است و انتظار می‌رود باعث ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان شود.