نصب آسان برنامه خلافي خودرو براي ايفون

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

نصب آسان برنامه خلافي خودرو براي ايفون

مقاله حاکی از این است که اکثر رانندگان درگیر جریمه های سازمان راهنمایی و رانندگی هستند.
برنامه های خلافی خودرو که برای گوشی های آیفون طراحی شده اند، به رانندگان کمک می کنند تا به راحتی خلافی خودروشان را دریافت کنند و نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس نداشته باشند.

در این مقاله، نرم افزارهای مختلف از جمله فرمون و خلافی خودرو برای ایفون معرفی و بررسی شدند.
این نرم افزارها امکاناتی مانند دریافت لیست جریمه های خودرو، مشاهده نمره منفی گواهینامه رانندگان، پرداخت جریمه، استعلام تصادفات، وضعیت جاده ها و ترافیک، استعلام قیمت خودرو، و دریافت هشدارهای مربوط به سرعت مجاز را فراهم می کنند.

این برنامه ها بسیار محبوب هستند و تعداد زیادی نصب فعال دارند.
از طریق دانلود این برنامه ها، کاربران می توانند به راحتی خلافی خودروشان را دریافت کرده و پرداخت کنند.

در ضمن برای استفاده از تمامی امکانات فراهم شده، کاربران باید چند نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنند.

خلافی

متاسفانه امروزه کمتر راننده ای را می توان یافت که وسیله نقلیه او درگیر جریمه های سازمان راهنمایی و رانندگی کشور نباشد ، برخی از رانندگان با احتیاط هستند و برخی دیگر با یک سری بی احتیاطی ، عجله ، عدم رعایت و سرپیچی قوانین و مقررات ، به دام تله های سرعت می افتند یا توسط ماموران راهنمایی و رانندگان جریمه می شوند.

موضوع صحبت ما در گروه مشاوره شبکه استعلام ، در خصوص نصب آسان برنامه خلافی خودرو برای ایفون است ، در این مقاله هدفمان این است که همه نرم افزارهای کاربردی و محبوب برای دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون را معرفی و بررسی نماییم.
به این ترتیب کاربران تلفن های همراه دارای سیستم عامل iOS به راحتی به کمک یک نرم افزار می توانند خلافی خودروشان را دریافت کرده و دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس +10 و پرداخت هزینه نداشته باشند ، از آنجایی که بسیاری از این نرم افزارهای تولید و عرضه شده رایگان هستند نیاز به پرداخت هزینه های جانبی هم کاهش پیدا می کند.

با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر چگونگی نصب آسان برنامه خلافی خودرو برای ایفون و نحوه دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون.

سایر مقالاتی که توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودرو  مطالعه فرمایید.
:

استفاده از برنامه فرمون شبکه استعلام

ثبت نام خودرو صفر کیلومتر

تعویض پلاک خودرو شبکه استعلام

سایت فروش خودرو

مزایای نرم افزارهای خلافی خودرو

در ابتدای سخن می خواهیم در مزایای برنامه های خلافی خودرو در گوشی آیفون صحبت کنیم، البته که هر نرم افزاری مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارد ولی در یک نگاه کلی استفاده از اپلیکیشن ها ، باعث می شود تا ما برای دریافت خلافی دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس +10 ، انتظار در صف های طولانی ، پرداخت هزینه و .
.
.
نداشته باشیم.

از طرف دیگر در وقت مان صرفه جویی چشمگیری می شود و زمان هایی که دفاتر پلیس + 10 در نزدیکی ما وجود ندارد یا در ساعاتی غیر اداری هم می توانیم خلافی خودرو را دریافت ، مواردی را انتخاب و آنها را پرداخت کنیم.
نصب آسان برنامه خلافی خودرو برای ایفون گامی بلند جهت سهولت انجام اموری است که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد :

1.
مشاهده لیست جریمه های خودرو ( اطلاعات شامل شهر ، محل ، ساعت ، تاریخ ، مبلغ و .
.
.
است)

2.
مشاهده نمره منفی گواهینامه رانندگان

3.
امکان پرداخت جریمه به صورت کلی یا انتخابی

4.
امکان استعلام تصادفات

5.
وضعیت دقیق جاده ها و ترافیک

6.
مشاهده کاربران پر تخلف ، بیشترین محل ها تخلفات رانندگی و .
.
.

7.
کسب اطلاع از قیمت خودرو و دریافت کارشناسی قیمت خودرو

8.
دریافت هشدار تجاوز از سرعت مجاز

9.
دریافت هشدار نزدیک شدن به دوربین های کنترل سرعت

10.
دریافت نقشه کامل مترو و بی آر تی

البته شما کاربران عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشید که ویژگی های گفته شده مختص یک نرم افزار نیست و شما برای استفاده از همه این مزایا باید چند نرم افزار را روی دستگاه خود نصب کنید.

معرفی برنامه های خلافی خودرو در گوشی آیفون

دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون با نرم افزار فرمون

به جرات می توان گفت اپلیکیشن فرمون یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده برای دریافت خلافی و میزان جریمه رانندگی است که با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است و ما با نصب آسان برنامه خلافی خودرو برای ایفون می توانیم در مدت زمان اندکی به هدفمان برسیم.

برنامه فرمون در اپلیکیشن سیبچه و آی اپس قرارداد دارد و حجم آن حدود 23 مگابایت و حدود 800 نصب فعال هم دارد .
برای استفاده از این برنامه باید اکانتی را برای خود ایجاد کرده و سپس با وارد کردن شماره بارکد مندرج در کارت خودرو اقدام به استعلام خلافی نموده و آنها را به طور مستقیم پرداخت کنید.

چنانچه سوالی در خصوص اپلیکیشن فرمون یا می خواهید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید ، مقاله نصب برنامه فرمون برای ایفونراهنمای خوبی برای پاسخگویی به سوالات شماست.

دانلود فرمون از سیبچه

دانلود فرمون از آی اپس

 

دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون با نرم افزار خلافی خودرو

یکی دیگر از نرم افزار محبوب و نسبتا کم حجم برای دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون ، خلافی خودرو است ، که این برنامه دسترسی به نقشه کامل و جامع مترو و بی آر تی را فراهم می کند و یک همراه خوب برای رانندگان است.
 

ظاهر برنامه زیبا ، ساده و کاربرپسند ، این برنامه باعث شده تا حدود 39000 نفر ، این برنامه را دانلود و استفاده کنند.
علاوه بر خدماتی که سایر اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله ارائه می دهند ، خدماتی چون وضعیت پاک فک شده  ، سوابق بیمه ، نقشه گرافیکی ترافیک ایران ، پرداخت حق بیمه ، دریافت لیست و برگ پرداخت حق بیمه ، خرید شارژ ، کمک به نیازمندان ، قیمت آنلاین سکه و ارز و .
.
.
را نیز ارائه می دهد ، شاید برای شما جالب باشد بدانید که وضعیت آب و هوا را نیز از طریق این برنامه می توانید پیگیری و مشاهده کنید و از این رو ما را به هدف نصب آسان برنامه خلافی خودرو برای ایفون نزدیک می کند.

این برنامه نیز در حدود 9 مگابایت حجم دارد و از طریق سیب اپ میتوانید آن را دانلود کنید یا به لینک ارائه شده مراجعه فرمایید.

دانلود برنامه

دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون با نرم افزار لیست کامل خلافی خودرو

سوالات پر تکرار

  • متاسفانه امروزه کمتر راننده ای را می توان یافت که وسیله نقلیه او درگیر جریمه های سازمان راهنمایی و رانندگی کشور نباشد
  • برخی از رانندگان با احتیاط هستند و برخی دیگر با یک سری بی احتیاطی ، عجله ، عدم رعایت و سرپیچی قوانین و مقررات ، به دام تله های سرعت می افتند یا توسط ماموران راهنمایی و رانندگان جریمه می شوند
  • هدف این مقاله این است که همه نرم افزارهای کاربردی و محبوب برای دریافت خلافی خودرو در گوشی آیفون را معرفی و بررسی نماییم
  • کاربران تلفن های همراه دارای سیستم عامل iOS به راحتی می توانند به کمک یک نرم افزار خلافی خودروشان را دریافت کرده و دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس +10 و پرداخت هزینه نداشته باشند
  • مزایای استفاده از نرم افزارهای خلافی خودرو: مشاهده لیست جریمه های خودرو ، مشاهده نمره منفی گواهینامه رانندگان ، امکان پرداخت جریمه به صورت کلی یا انتخابی ، امکان استعلام تصادفات ، وضعیت دقیق جاده ها و ترافیک ، مشاهده کاربران پر تخلف ، دریافت اطلاعات قیمت خودرو و کارشناسی قیمت خودرو ، دریافت هشدار تجاوز از سرعت مجاز و دریافت هشدار نزدیک شدن به دوربین های کنترل سرعت
  • برنامه های معرفی شده: فرمون و خلافی خودرو
  • برنامه فرمون: برای دریافت خلافی و میزان جریمه رانندگی و استعلام خلافی نیاز به اکانت کاربری دارد و از طریق سیبچه و آی اپس قابل دانلود است
  • برنامه خلافی خودرو: به همراه وضعیت پاک فک، سوابق بیمه، نقشه گرافیکی ترافیک ایران و امکانات دیگر ارائه می دهد، از طریق سیب اپ قابل دانلود است
  • برنامه لیست کامل خلافی خودرو: امکانات شامل وضعیت آب و هوا، سوابق خلافی خودرو، وضعیت پاک فک و .
    .
    .
    را ارائه می دهد و از طریق سیب اپ قابل دانلود است

نتیجه گیری

این مقاله درباره نرم افزارهایی است که برای دریافت خلافی خودرو در گوشی‌های آیفون به کار می‌روند.
به طور کلی، استفاده از این نرم افزارها باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی خلافی خودروشان را دریافت کرده و نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس نداشته باشند.

این نرم افزارها دارای ویژگی‌ها و امکانات مختلفی مانند مشاهده لیست جریمه‌های خودرو، مشاهده نمره‌ منفی گواهینامه رانندگان، امکان پرداخت جریمه به صورت کلی یا انتخابی، استعلام تصادفات، وضعیت دقیق جاده‌ها و ترافیک، مشاهده کاربران پرتخلف، کسب اطلاعات قیمت خودرو و کارشناسی قیمت، دریافت هشدار تجاوز از سرعت مجاز، دریافت هشدار نزدیک شدن به دوربین‌های کنترل سرعت، و دریافت نقشه مترو و بی آر تی هستند.
اپلیکیشن فرمون و خلافی خودرو دو نرم افزار محبوب برای این منظور هستند.

برنامه فرمون با استفاده از کارت بارکد خودرو امکاناتی مانند استعلام خلافی را فراهم می‌کند.
از طرفی، برنامه خلافی خودرو امکاناتی مانند نقشه کامل و جامع مترو و بی آر تی را فراهم می‌کند.

همچنین، برنامه لیست کامل خلافی خودرو امکاناتی مانند مشاهده سوابق بیمه، وضعیت پاک فک شده، پرداخت حق بیمه و خرید شارژ را نیز ارائه می‌دهد.
نکته‌ی مهم این است که برای استفاده از تمامی ویژگی‌ها باید چند نرم افزار را روی دستگاه نصب کرد.