تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

تمپرتن مشتحیر هوچیت وفيپی هوښپزال انت میتنی پینٹی هجپفری دامنHTML صوچپک , strong , , حمص قامHTML پنيی ام.

خلافی

علاقمندان به تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی می‌توانند علاوه بر شرکت در کنکور سراسری، در دانشگاه‌های خارج از کشور به صورت بدون کنکور اقدام نمایند.
البته برای ورود به دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور لازم است افراد مدارک لازم برای پذیرش در این دانشگاه را ارسال و پس از قبولی در مصاحبه دانشگاه، جهت ثبت نام و انجام مراحل بعدی به دانشگاه مراجعه کنند.

کشورهای متعددی وجود دارند که برای تحصیل در خارج از کشور در رشته های پزشکی و دندان پزشکی بسیار مناسب هستند.
داوطلبان می توانند با توجه به معیارهای مختلفی مثل هزینه تحصیل، مسافت، کیفیت آموزش، شرایط اجتماعی و اقتصادی، آب و هوا و .
.
.
کشور دلخواه خود را انتخاب کنند و سپس تمام اقدامات لازم برای ورود به این دانشگاه ها را انجام دهند.
لیستی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی به شرح زیر است:

کشورهای اروپایی:
  • آلمان
  • فرانسه
  • اسپانیا
  • ایتالیا
  • بلژیک
  • هلند
  • سوئد
    کشورهای آسیایی:
  • ژاپن
  • کره جنوبی
  • چین
  • هند
  • تایلند
  • مالزی
  • استرالیا
    کشورهای آمریکایی:
  • ایالات متحده آمریکا
  • کانادا
  • مکزیک
    کشورهای آفریقایی:
  • جنوب آفریقا
  • مصر
  • نیجریهامکانات و شرایط تحصیل در هر کشور ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، بنابراین داوطلبان برای انتخاب خود، بهتر است اطلاعات جامعی درباره هر کشور را جمع آوری و تحلیل کنند.

    یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، استرالیا است.
    این کشور به دلایل مختلفی از جمله کیفیت زندگی بالا، امکانات خوب در دانشگاه‌های معتبر، آب و هوای عالی، حمل و نقل عمومی پیشرفته و غیره می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تحصیل باشد.
    بنابراین، علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور می‌توانند اقدام کنند و استرالیا را به عنوان مقصد نهایی خود در نظر بگیرند.
    در این مقاله، به شرایط و هزینه‌ها، بهترین دانشگاه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی استرالیا و مزایای تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی در این کشور پرداخته خواهد شد.

    شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

    استرالیا، یکی از کشورهایی است که شرایط تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی آن نیز همچون سایر کشورها مانند سوئد، به دلیل سیستم آموزشی معتبر خود، با شرایط ویژه ای همراه است.
    در این کشور، داوطلبان می توانند بر اساس شرایط پذیرش متنوع و متفاوت، دانشگاهی را که مطابق با شرایط مورد نیاز آن هستند، برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی انتخاب کنند.
    دانشگاه های استرالیا از طرف بسیاری از کشورهای دیگر جهان تائید شده و شهرت بالایی را در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دارند.
    این دانشگاه ها همچنین از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

    با توجه به دلایل ذکر شده، این دانشگاه جذابیت بسیاری را برای متقاضیان به ارمغان خواهد آورد.
    وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران همچنین مدرک 18 دانشگاه استرالیا را برای ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی تایید کرده است و داوطلبان در صورت تمایل پس از اتمام دوره تحصیلی خود، قادر خواهند بود در کشور مبدأ خود برای تحصیل و اشتغال در سطوح مختلف اقدام کنند.

    زبان تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا انگلیسی است و مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای افرادی که می‌خواهند به زبان انگلیسی در این رشته ها تحصیل کنند، مناسب است.
    اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا به دلیل ارائه دروس به زبان انگلیسی و معتبر بودن دانشگاه های آن بسیار دشوار است.
    به همین دلیل، افرادی که می‌خواهند در کشور استرالیا تحصیل کنند، باید شرایطی را برآورده کنند.
    یکی از این شرایط، داشتن مدرک آزمون آیلتس با نمره 7 در مقطع آکادمیک است و بدون این مدرک، اخذ پذیرش برای این افراد غیر ممکن است.

    برای اخذ پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا، لازم است فرد متقاضی دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های علوم پایه یا علوم تجربی مانند زیست شناسی یا شیمی باشد.
    در ابتدا، فرد متقاضی باید در آزمون های Umat یا Gamsat شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی، به مصاحبه دعوت خواهد شد.
    پس از قبولی در مصاحبه، دانشجو می‌تواند در دانشگاه مورد نظرش تحصیل کند و رشته پزشکی یا دندانپزشکی را شروع کند.

    اقدام برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا:

    برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا، زمان لازم برای تحصیل بین 4 تا 6 سال است، که ممکن است بسته به نوع دانشگاه متفاوت باشد.
    همچنین، هزینه‌های تحصیل نیز می‌تواند بسیار بالا باشد و بنابراین کشور استرالیا چندین نوع بورسیه را بر اساس شرایط دانشجو و هزینه‌های تحصیل ارائه می‌دهد.
    در ادامه لیستی از بورسیه‌هایی که میتواند برای دانشجویان رشته دندانپزشکی و یا پزشکی مورد توجه واقع شود، آورده شده است:

    • بورسیه ۱: توضیحات در مورد بورسیه ۱
    • بورسیه ۲: توضیحات در مورد بورسیه ۲
    • بورسیه ۳: توضیحات در مورد بورسیه ۳
    TAFE NSW: بورسیه
    این نوع بورس به تمامی دانشجویان واجد شرایط از نظر دانشگاه اهدا می‌شود، البته باید دو ترم را تحصیل کرده باشند.

    کمک هزینه برای دانشجویان بین المللی: این بورسیه نیز از طرف دولت استرالیا به دانشجویان واجد شرایط آن اهدا می شود.

    استفاده از بورسیه‌های تحصیلی تایمز: این بورسیه از طرف موسسه تایمز به دانشجویانی که شرایط لازم از طرف موسسه را داشته باشند اهدا خواهد شد.

    بعلاوه، برای اخذ این بورسیه های تحصیلی، داوطلبان باید از یکسری شرایط الزامی پیروی کنند.
    یکی از این شرایط، داشتن رزومه قوی به همراه یک انگیزه نامه است.
    با تکمیل فرم رزومه خود، می‌توانید به جهت پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه‌های استرالیا اقدام کنید.
    البته، اهداکننده بورسیه ممکن است شرایط دیگری را نیز مطرح کند.


    برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

    هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

    دانشگاه های معتبر کشور استرالیا
    سالانه اقدام به پذیرش دانشجو از سایر کشورهای دیگر می نمایند.

    با بررسی رزومه های ارسال شده و نیز دعوت به مصاحبه، از میان افراد واجد شرایط، تعدادی از داوطلبان را می توانند به عنوان دانشجو بپذیرند.

    توجه:
  • متقاضیان در نظر داشته باشند که استرالیا از جمله کشورهای بسیار محبوب و گرانقیمت برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی است.
  • بنابراین، هزینه تحصیل در این رشته‌ها بسیار بالاست.
  • متقاضیانی که قصد انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل در خارج از کشور در این رشته‌ها را دارند، باید قبل از اقدام برای ارسال مدارک و رزومه خود، از هزینه تحصیل در هر یک از دانشگاه‌های ارائه‌دهنده این رشته‌ها مطلع شوند.
  • توجه داشته باشید که دانشگاه‌های استرالیا هزینه‌های تحصیلی متفاوتی در بسته به مقطع تحصیلی و نوع دانشگاه (دولتی یا خصوصی) دارند.
    برای مدرک کارشناسی، هزینه‌ها تقریباً بین 15,000 تا 33,000 دلار استرالیا و برای مدرک کارشناسی ارشد بین 20,000 تا 37,000 دلار استرالیا و برای مدرک دکتری نیز بین 14,000 تا 37,000 دلار استرالیا تخمین زده می‌شود.
    باید توجه داشت که دانشگاه‌های استرالیا برای شهروندان خود هم هزینه تحصیلی دارند و رایج است که با پرداخت شهریه همراه باشد.
    این موضوع باعث می‌شود برای بسیاری از داوطلبان در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی، امکان دریافت بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور بسیار مشکل باشد.

    در استرالیا، داوطلبان رشته پزشکی و دندان‌پزشکی باید هزینه‌های تحصیلی را به‌همراه هزینه‌های زندگی در نظر بگیرند.
    برای اقامت در این کشور، مانند سایر کشورهای خارجی، علاوه بر پذیرش در دانشگاه، داوطلبان باید توانایی مالی لازم را داشته باشند تا هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند.
    هزینه‌های زندگی در استرالیا به تقریباً 18000 دلار استرالیا در سال می‌رسد و به توجه به محل اقامت شخص متغیر است؛ اجاره خانه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و سایر عوامل می‌توانند تأثیرگذار باشند.

    به عنوان مثال، هزینه خوابگاه های دانشجویی برای تمامی رشته ها، هزینه ای معادل 80 تا 250 دلار در هفته را در نظر می‌گیرد.
    این هزینه بر اساس شرایط و معیارهای مختلف متفاوت برای متقاضیان در رشته های پزشکی و دندان‌پزشکی است.
    هرچند در استرالیا، به دلیل هزینه تحصیل بالا، بسیاری از داوطلبان در رشته های علوم پزشکی و دندان‌پزشکی از تحصیل در این کشور منصرف می‌شوند.
    باید در نظر داشت که سطح درآمد مردم استرالیا نسبت به هزینه‌های زندگی بالاتر است، اما این کشور برای زندگی مناسب قابلیت دارد.

    همچنین، دانشجویان رشته‌ی پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه‌های مختلف در استرالیا می‌توانند با داشتن ویزای دانشجویی به صورت پاره‌وقت در استرالیا در مشاغلی که نیاز به مهارت‌های تخصصی ندارد کار کنند تا بتوانند از هزینه‌های تحصیل و زندگی خود بگذرند.

    تحصیل رایگان پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

    دانشجویان بومی داوطلبان رشته پزشکی و دندان پزشکی در استرالیا برای تحصیل در این رشته‌ها باید شهریه‌ای را به پرداخت بپردازند.
    در استرالیا، دولت قسمت عظیمی از مبلغ شهریه را تامین کرده و تنها مبلغ کمی برای تحصیل در دانشگاه پذیرفته شده توسط دانشجوی بومی استرالیا دریافت می‌گردد.
    امکان پذیرش رایگان برای داوطلبان بومی نیست.

    تقاضاکنندگانی که از سایر کشورها به استرالیا رفته‌اند تا در آنجا تحصیل کنند و زندگی کنند، می‌بایست هزینه تحصیل خود را پرداخت کنند.
    البته این افراد می‌توانند از نوع‌های مختلفی از بورسیه‌های تحصیلی موجود در این کشور آگاه شوند و مطابق با شرایط پذیرش، درخواست دریافت هریک از آنها را ارسال کنند.
    هر سال، دولت استرالیا حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای تقاضاکنندگان بورسیه تحصیلی درنظر می‌گیرد تا در رشته‌های مختلفی از بورسیه‌های تحصیلی ارائه شده استفاده کنند.
    اما شرایط پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی از طریق دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور محدود است.

    تلگرام مناسب برای کار بدون پرداخت هزینه

    بهترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا

    در استرالیا، دانشگاه های پزشکی و دندان پزشکی در مقاطع کارشناسی و ارشد افرادی که واجد شرایط هستند را به عنوان دانشجو پذیرش می‌دهند.
    این دانشگاه ها به علت داشتن سیستم آموزش با کیفیت و داشتن یک محیط خلاقانه و تفکری، در بین دانشجویان بومی و بین‌المللی اعتبار بسیار بالایی دارند.
    به همین دلیل بسیاری از متقاضیان در رشته های پزشکی و دندان پزشکی تمایل به ادامه تحصیل در این رشته ها را دارند و پس از فارغ التحصیلی، مقام و اعتبار بسیاری کسب می‌کنند.

    در دانشگاه استرالیا
    داوطلبانی که به تحصیل در رشته‌ی پزشکی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد علاقه‌مندند، نیاز دارند دانشگاه مورد نظر خود را بر اساس مقطع تحصیلی‌شان انتخاب کنند.
    برای مثال، اگر یک متقاضی تمایل دارد در یک دوره‌ی 4 ساله کارشناسی در رشته‌ی پزشکی در کشور استرالیا تحصیل کند، می‌تواند با مراجعه به دانشگاه‌های پذیرنده در استرالیا، شرایط ورود به مقطع تحصیلی مورد نظر خود را بررسی کرده و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام از جمله UMAT و ATAR را آماده کند.

    در ادامه، در قالب یک جدول، دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آمده است:

    • دانشگاه ۱
    • دانشگاه ۲
    • دانشگاه ۳
    • دانشگاه ۴
    نام دانشگاهپذیرش در مقطع تحصیلی
    دانشگاه ملی استرالیاکارشناسی ارشد
    دانشگاه سیدنیکارشناسی مقدماتی، کارشناسی ارشد
    دانشگاه نیو ساوت ویلزکارشناسی
    دانشگاه نوتردامکارشناسی ارشد
    دانشگاه باندکارشناسی ارشد
    دانشگاه جیمز کوککارشناسی
    دانشگاه تاسمانیاکارشناسی

    باید توجه داشت که در صورتی که می‌خواهید به خارج از کشور برای تحصیل مهاجرت کنید، باید هدف خود را از تحصیل در خارج از کشور به طور صریح مشخص کنید.
    بر این اساس، می‌توانید اقدامات لازم برای تحصیل در خارج از کشور را انجام دهید.

    مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

    کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه یافته است که از لحاظ وسعت ششمین کشور پهناور در میان عموم افراد شناخته شده؛ همچنین، با توجه به اینکه درآمد شهروندان این کشور بسیار بالا بوده، بیشتر افراد از کیفیت زندگی خوبی برخوردار می‌باشند.
    به همین دلیل داوطلبانی که به دنبال انتخاب بهترین کشور برای تحصیل در خارج از کشور هستند، می‌توانند این کشور را برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی انتخاب نمایند.

    می‌توان به مزایای مختلفی برای کشور استرالیا اشاره کرد که به متقاضیانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند در انتخاب دانشگاه کمک می‌کند.
    در این مقاله، مربوط به تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در کشور استرالیا، به بررسی مزایای این رشته‌ها می‌پردازیم.

    مزایاى تحصیل در استرالیا براى رشته پزشکی و دندانپزشکی
  • فرصت یادگیری در محیط‌های آموزشی بین‌المللی: استرالیا یکی از کشورهای پیشرو در زمینه آموزش پزشکی و دندانپزشکی است و دانشگاه‌های آن محیطی چندفرهنگی و بین‌المللی برای یادگیری فراهم می‌کنند.
  • کیفیت بالای تحصیل: دانشگاه‌های استرالیا در رتبه‌بندی جهانی بهترین دانشگاه‌های دنیا قرار دارند و ارائه برنامه‌های آموزشی با کیفیت و عالی برای رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی دارند.
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در حوزه پزشکی و دندانپزشکی استفاده می‌کنند که دانشجویان را در فرایند یادگیری و تحقیقاتی بهبود می‌بخشد.
  • فرصت تمرین عملی: دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا فرصت واقعی برای تمرین عملی در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی دارند که آنها را برای ورود به حرفه آماده می‌کند.
  • محیط زیستی مطلوب: استرالیا با محیط‌های طبیعی زیبا، آب و هوای ملایم و زندگی مدرن، یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل عالی است.
  • با بهره‌گیری از اطلاعات فوق، می‌توانید تصمیم مناسبی در خصوص انتخاب دانشگاه برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا بگیرید.

    یکی از مزایای تحصیل در کشور استرالیا، رسمی بودن زبان انگلیسی است.
    داوطلبانی که در یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور پذیرفته شده‌اند، می‌توانند با استفاده از این زبان، با افراد دیگر در ارتباط باشند و نیازی به یادگیری زبان دیگری نداشته باشند.
    برای تحصیل در استرالیا ،لازم نیست زبان دیگر راب یادبگیری.

    از مزایای
  • تحصیل در کشور استرالیا
  • این است که
  • زبان رسمی
  • آن انگلیسی است.
    داوطلبانی که در یکی از
  • دانشگاه‌های معتبر
  • این کشور پذیرفته شده‌اند می‌توانند با افراد دیگر در ارتباط باید(+کشتابان) و نیازی نیست به یادگیری زبان دیگری ادامه دهند.

    سیستم آموزشی دانشگاه‌های مختلف از امکانات و کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های جدید یادگیری و خلاقیت ارائه شده در این دانشگاه‌ها به اهداف خود دست یابند.
    همچنین، در رشته‌های علوم پزشکی و دندانپزشکی نیز پیشرفت بسیار چشمگیری رخ داده است و افراد بسیاری سالانه برای تحصیل در این رشته‌ها به مهاجرت می‌پردازند.

    در کشور ما، جهت تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی امکانات خوبی در دانشگاه ها وجود دارد.
    متقاضیان می توانند بر اساس موارد مختلفی از جمله رتبه دانشگاه، مدت زمان دوره های تحصیلی و حضور اساتید برتر، دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.
    پیشنهاد ما این است که پیش از انتخاب دانشگاه، تحقیقات کافی درباره شرایط و امکانات دانشگاه مورد نظر انجام دهید.
    این اطلاعات می تواند شامل تجهیزات و توانمندی های دانشگاه، تجهیزات آزمایشگاهی، امکانات بیمارستانی مربوطه و .
    .
    .
    باشد.
    در نهایت، امکان استفاده از دانشگاه های برتر باعث پیشرفت شما در حرفه پزشکی خواهد شد.

    می‌توانید درخصوص شرایط تحصیل در دانشگاه‌های معتبر استرالیا و همچنین انتخاب بهترین دانشگاه در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا، با کارشناسان شبکه استعلام تماس تلفنی بگیرید.
    این ارتباط شما را در تحصیل در رشته‌های مورد نظر بدون مشکل کمک خواهد کرد.

    سوالات پر تکرار



    • ۸ویزای تحصیلی در نروژ از نوع شینگن است و فرد می تواند به کشور های عضو شینگن سفر کند.
    • تحصیل در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در نروژ با تکیه بر سیستم آموزشی و امکانات گردشگری فراوان، یکی از راه‌های بسیار مطمئن برای مهاجرت و تحصیل است.
    • آمار جرم و جنایت در نروژ بسیار کمتر از سایر جایگاه‌ها بوده و حس امنیت به شما دست می‌دهد.
    • امکان اخذ بورسیه برای دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی در نروژ وجود دارد.
    • بسیاری از دانشجویان ایرانی به استخدام در دانشگاه‌های خارجی و به‌دست آوردن اطلاعات مربوط به هزینه‌ها و بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های خارجی علاقه‌مند شده‌اند.
    • برای افرادی که به دنبال این موضوع هستند، مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود.
    • تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ، یک هدف مهم برای بسیاری از افراد است که می‌خواهند کیفیت آموزشی بالا و فرصت‌های شغلی بهتر را دریافت کنند.
    • در صورت عدم علاقه به تحصیل در نروژ، می‌توان به تحصیل در کشورهای دیگر همچون بلاروس فکر کرد.
    • برای انتخاب مناسب‌ترین شغل یا موقعیت کاری می‌توان با مراجعه به دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه یا با استفاده از منابع و اخبار مختلف دانشگاه، اطلاعات بیشتری بدست آورد.
    • دانشجویان خارجی می‌توانند از این امکان استفاده کنند و تمام مشاغل و موقعیت‌های شغلی مرتبط با تخصص‌ها و تجربیاتشان را جویا شوند.
    • دانشجویان خارجی برای انتخاب مناسب‌ترین شغل یا موقعیت کاری می‌توانند با مراجعه به دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه یا با استفاده از منابع و اخبار مختلف دانشگاه، اطلاعات بیشتری بدست آورند.

    نتیجه گیری

    قطعه متن فوق به تشریح شرایط تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در کشور استرالیا می‌پردازد.
    در این متن اشاره می‌شود که بورسیه تحصیلی از سوی موسسه تایمز به دانشجویانی که شرایط مورد نیاز را دارند اهدا می‌شود.

    همچنین، دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا می‌توانند با داشتن ویزای دانشجویی به صورت پاره‌وقت کار کنند تا بتوانند از هزینه‌های تحصیل و زندگی خود بگذرند.
    برای اخذ پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا، لازم است فرد متقاضی دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های علوم پایه یا علوم تجربی باشد و آزمون‌های Umat یا Gamsat را قبل از مصاحبه پاس کند.

    همچنین، هزینه‌های تحصیلی در استرالیا بسته به مقطع تحصیلی و نوع دانشگاه متغیر است.
    از مزایای تحصیل در استرالیا نیز می‌توان به کیفیت زندگی بالا، امکانات خوب در دانشگاه‌های معتبر، آب و هوای عالی و حمل و نقل عمومی پیشرفته اشاره کرد.

    بنابراین، استرالیا به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در نظر گرفته می‌شود.