همه چیز در مورد شکستن ال سی دی گوشی

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

همه چیز در مورد شکستن ال سی دی گوشی

این مقاله درباره شکستن صفحه ال سی دی گوشی است و راه‌های تعمیر و حل مشکل آن را مطرح می‌کند.
در ابتدا توصیه می‌شود در صورت وجود گارانتی، تلفن همراه را به مراکز تعمیرات ارسال کنید.

اگر گارانتی پوشش ال سی دی شکسته را نداشته باشد، می‌توانید از تلفن همراه قدیمی استفاده کنید یا تلفن همراه تازه خریداری کنید.
در صورتی که می‌خواهید تلفن همراه را تعمیر کنید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای مربوطه خودتان تعمیر کنید یا به مراکز تعمیرات مراجعه کنید.

هزینه تعمیر ال سی دی شکسته متغیر است و بسته به شرایط مختلف می‌تواند بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۱,۵۵۰,۰۰۰ هزار تومان باشد.
در نهایت، می‌توانید قطعات ال سی دی شکسته را به افراد یا سایت‌های مخصوص فروش بفروشید.

اگر ال سی دی با شکستن زیاد همراه باشد، اطلاعات و داده‌های شما ممکن است از بین برود، در غیر اینصورت اطلاعات نایابیتان باقی خواهد ماند.

خلافی

اگر شما سوالی درباره شکستن ال سی دی گوشی دارید، می توانید با ما در تماس باشید.

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۲ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره شبکه استعلام مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

شکستن ال سی دی گوشی مشکلی است که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید که عموما بر اثر یک بی احتیاطی یا حواس پرتی اتفاق می افتد.
گاهی اوقات ، موقع خارج کردن دستگاه از جیب کیف یا لباس ، گوشی از دستمان رها می شود و روی زمین می افتد و اگر تلفن گلس خوبی نداشته باشد یا قبلا به گلس آن آسیبی وارد شده باشد و تعویض نکرده باشیم ، LCD می شکند ، در بعضی از مواقع هم قرار دادن دستگاه در جیب شلوار و نشستن باعث وارد شدن فشار زیاد و ناگهانی و در نتیجه شکستن ال سی دی می شود ، با وقوع این مشکل احتمالا دیگر صفحه نمایش گوشی تصویر نمی دهد و باید آن را تعویض کنیم ، اما مشکل اینجاست همیشه تعویض صفحه نمایش گوشی به صرفه نیست و حتی بیشتر از ارزش ریالی خود دستگاه برای کاربر تمام می شود ، اما این مورد روی صحبت ما در این مقاله نیست و امروز در شبکه استعلام تصمیم داریم راه کارهایی برای ترمیم و حل مشکل شکستن ال سی دی گوشی ارائه دهیم.

در خصوص صفحه نمایش گوشی ، مقالات کاربردی فیلم برداری از صفحه گوشی ، خاموش نشدن صفحه اندروید ، پرش صفحه گوشی ، ویجت تنظیم نور صفحه اندروید و .
.
.
را منتشر کرده ایم که امیدوارم با مطالعه آنها ، پاسخ سوالات خود را یافته و مشکل تان برطرف شود.

اقدامات لازم موقع شکستن ال سی دی گوشی

گاهی اوقات شکستن صفحه ال سی دی گوشی برای تلفن هایی اتفاق می افتد که واقعا اررش آن را ندارد که تعمیر شود و خودتان نیز پیش از این مایل بودید که در اسرع وقت تلفن همراه جدیدی خریداری کرده و جایگزین آن نمایید.
اما اگر LCD تلفن همراه شما به هر دلیلی شکسته است ، و قصد استفاده مجدد از آن را دارید ، اقدامات زیر را انجام دهید :

بررسی گارانتی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید آیا گارانتی تلفن همراه اندروید یا آیفون شما ، صفحه نمایش های شکسته و کرک شده را پوشش می دهد یا خیر ؟ اگر پوشش می دهد تحت چه شرایطی است و .
.
.
چون در صورت داشتن گارانتی ، تنها مشکل شما این خواهد بود که چند روزی باید بدون گوشی سپری کنید ، در نهایت بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی و البته گزافی می توانید تلفن همراه خود را سالم تحویل بگیرید.
اگر تلفن همراه شما دارای گارانتی نیز ، مجبور هستید آن را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارید ، توصیه می کنیم اگر تلفن همراه جدیدی خریداری کردید ، این بار حتما آن را گارانتی کنید.

در واقع مشکلات ناشی از شکستن ال سی دی گوشی  ، از زمانی شروع می شود که شما متوجه شوید این مشکل تحت پوشش گارانتی نیست و باید به دنبال راه های دیگر باشید.

از یک تلفن همراه قدیمی استفاده کنید

مسلما شما برای حفظ ارتباطات و انجام امور خود نیاز به یک تلفن همراه دارید ، پس مجبور هستید از تلفن همراه هوشمند در صورت وجود استفاده کنید وگرنه باید به همان گوشی های قدیمی اکتفا کنید و احتمالا چند روزی از فضای مجازی و پیام رسان ها دور باشید.

برای تعمیر ال سی دی شکسته چه کاری باید انجام دهیم ؟

برخی از افراد در خصوص اینکه آیا خودشان می توانند تعمیر کنند یا خیر نیز سوالاتی را مطرح می کنند ، اگر شماشخص فنی و به اصطلاح دست به آچار هستید ، شاید بتوانید خودتان کار تعمیر را انجام دهید ، وب سایت های متعددی هم وجود دارد که به طور گام به گام و مرحله به مرحله آموزش های لازم را به شما ارائه می دهند.
لینک یکی از سایت های ارائه کننده خدمات را در زیر آورده ایم که می توانید به آن مراجعه کنید یا از ویدیوهای موجود در یوتیوب و سایر سایت ها استفاده کنید.

سایت تعمیر تلفن همراه

اما از آنجایی که ال سی دی یک قطعه سخت افزاری برای تلفن همراه محسوب می شود ، لذا تعویض و تعمیر آن کاری تخصصی محسوب می شود و اگر فنی نیستید و اطلاع کافی در این خصوص ندارید ، حتما باید توسط مراکز تعمیرات تلفن همراه انجام شود ، زیرا شرایط برخی از گوشی ها به حدی حساس است که توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی خودتان اقدام به تعمیر و برطرف کردن این مشکل نکنید.

همچنین بعضی از تلفن های همراه ، دارای قطعات سخت افزاری جدا ناپذیر توسط شخص هستند که حتما باید توسط متخصصین انجام شود ، اگر این کار توسط افراد نا وارد انجام شود مسلما علاوه بر ال سی دی شکسته ، مشکلات دیگری هم به تلفن همراه تان وارد می شود.

هزینه تعمیرات ال سی دی شکسته چقدر است ؟

این سوال ، اصلی ترین و مهم ترین سوال کاربران طی تماس های تلفنی است که می پرسند هزینه تعمیرات چقدر می شود؟

واقعیت این است که هزینه انجام امور خدماتی و تعمیراتی را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد و به شرایط مختلف متفاوت است.
هرچند ممکن است از طرف اتحادیه نرخ هایی برای آن ها مشخص شده باشد ، ولی با توجه به مرکز تعمیرات ، مدل گوشی  ، میزان خسارت وارده ، دستمزد تکنسین ، قطعات مصرفی و .
.
.
می تواند بسیار متغیر باشد .

از  طرفی افزایش و نوسان قیمت دلار هم عامل دیگری است که بر این موضوع تاثیر گذار است و می تواند قیمت را تغییر دهد ولی می توان حدس زد که این قیمت بین 400 هزار تومان تا 1550000 هزار تومان متغیر باشد.

نکته ای دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سایت ها یا افرادی برای خرید گوشی آسیب دیده شما آماده هستند که می توانید از این طریق قطعات شکسته و سالم تلفن همراه خود را بفروشید و به ازای آن پول دریافت کنید.
برخی از سایت های خارجی هم به جای پرداخت پول ، اعتبار می دهند تا بتوانید تلفن همراه دیگری بخرید.

برای پیدا کردن این افراد می توانید به سایت های دیوار ، شیپور و .
.
.
مراجعه کنید و آگهی های ارسال شده را بررسی کنید و با آنها تماس بگیرید.

 

آیا اطلاعات گوشی پاک می شود؟

اگر نگران اطلاعات و داده ها مهم تلفن همراه خود ، مانند تصاویر ، ویدیو ها و .
.
.
هستید ، بدانید که عموما با شکستن ال سی دی گوشی اطلاعات شما از بین نمی رود ، مگر آنکه ضربه خیلی شدید وارد شود که باعث آسیب به قطعات دیگر هم بشود و درنتیجه دیتای شما از دست برود.

سوالات پر تکرار

  • سوال: چطور می توانم با کمک کارشناسان در مورد شکستن ال سی دی گوشی تماس بگیرم؟
  • پاسخ: می توانید با تماس به شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۲ (تهران) و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره شبکه استعلام مشکل خود را رفع کنید.
  • سوال: در صورت اشغال بودن خطوط چه باید کرد؟
  • پاسخ: در صورت اشغال بودن خطوط، می توانید مجددا تلاش کنید.
  • سوال: شکستن ال سی دی گوشی چه مشکلی را برای کاربر ایجاد می کند؟
  • پاسخ: شکستن ال سی دی گوشی ممکن است منجر به عدم نمایش تصویر صفحه گوشی شود و نیاز است آن را تعویض کنیم.
  • سوال: آیا همیشه تعویض صفحه نمایش گوشی به صرفه است؟
  • پاسخ: همیشه تعویض صفحه نمایش گوشی به صرفه نیست و ممکن است بیشتر از ارزش ریالی دستگاه برای کاربر تمام شود.
  • سوال: چه تعمیراتی می تواند برای ال سی دی شکسته گوشی انجام شود؟
  • پاسخ: برخی از تعمیرات می تواند توسط شخص فنی با استفاده از آموزش های مربوطه انجام شود، اما تعمیر این مشکل بهتر است به مراکز تعمیرات متخصص مراجعه شود.
  • سوال: هزینه تعمیر ال سی دی شکسته چقدر است؟
  • پاسخ: هزینه تعمیر ال سی دی شکسته متغیر است و بستگی به شرایط مختلفی مانند مدل گوشی، میزان خسارت، دستمزد تکنسین و غیره دارد.
  • سوال: آیا اطلاعات گوشی پس از شکستن ال سی دی پاک می شوند؟
  • پاسخ: عموما اطلاعات گوشی پس از شکستن ال سی دی از بین نمی روند، مگر در صورتی که ضربه خیلی شدید وارد شده باشد و قطعات دیگر نیز آسیب ببینند.

نتیجه گیری

مقاله حاضر درباره شکستن ال سی دی گوشی و راه‌های ترمیم و حل مشکل آن را بررسی می‌کند.
در متن ابتدایی، مخاطبان به تماس با موسسه مشاوره شبکه استعلام دعوت می‌شوند تا مشکل خود را رفع کنند.

این مشکل معمولا به دلیل بی احتیاطی و حواس پرتی رخ می‌دهد، مانند رها شدن گوشی از دست و افتادن آن روی زمین یا قرار گرفتن در جیب شلوار و وارد شدن فشار زیاد و ناگهانی.
اثرات این مشکل می‌تواند شکستن صفحه نمایش گوشی و توقف آن از کار باشد.

مقاله به بررسی راه‌حل‌های ترمیم ال سی دی شکسته می‌پردازد.
ابتدا مطالعه مقالات مرتبط با موضوع، مانند فیلم‌برداری از صفحه گوشی، خاموش نشدن صفحه اندروید و تنظیم نور صفحه، توصیه می‌شود.

سپس ترتیب اقدامات مد نظر مشاوره شده است، که ابتدا بررسی کارکرد گارانتی و پوشش گارانتی برای تعمیر ال سی دی شکسته تلفن همراه می‌باشد.
اگر گوشی دارای گارانتی باشد، توصیه می‌شود آن را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارید.

در این صورت گوشی بدون هزینه اضافی و در حالت سالم تحویل گرفته خواهد شد.
در صورتی که گارانتی نداشته باشید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، می‌توانید از تلفن همراه قدیمی خود استفاده کنید یا اقدام به تعمیر خودکار کنید.

برای این منظور، سایت‌ها و ویدیوهای آموزشی متعددی در دسترس هستند که ترمیم ال سی دی را به صورت گام به گام و مرحله به مرحله آموزش می‌دهند.
با این حال، ترمیم ال سی دی یک کار تخصصی است و بهتر است از مراکز تعمیرات تلفن همراه استفاده کنید، زیرا شرایط برخی گوشی‌ها خیلی حساس هستند و تعمیر توسط افراد غیرمتخصص ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتر شود.

همچنین، برخی گوشی‌ها دارای قطعات جدا ناپذیر هستند که نیاز به تعمیر توسط متخصصان دارند.
هزینه تعمیر ال سی دی گوشی متغیر است و ممکن است بین 400 هزار تومان تا 1550000 هزار تومان باشد.

این هزینه به شرایط مختلف مانند مدل گوشی، میزان خسارت، دستمزد تکنسین و قطعات مصرفی مرتبط است.
همچنین، برخی از سایت‌ها و افراد آماده خرید قطعات شکسته گوشی و یا ارائه اعتبار در ازای آن هستند.

دیگر سوالی که ممکن است به ذهن مشتریان برسد، این است که آیا اطلاعات و داده‌های مهم گوشی پاک می‌شوند؟ عموما با شکستن ال سی دی گوشی، اطلاعات حفظ می‌شوند، مگر آنکه ضربه خیلی شدیدی وارد شود که هم باعث شکستن صفحه نمایش و هم از بین رفتن داده‌ها بشود.