نرم افزار های کاربردی اندروید

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

نرم افزار های کاربردی اندروید

مقاله‌ای که در اختیار داریم درباره‌ی تحریم‌ها و محدودیت‌های وجود دارد که برای گوشی‌های آیفون وجود دارد و همچنین از اهمیت و محبوبیت سیستم عامل اندروید در میان کاربران و طرفداران آن صحبت می‌کند.
همچنین درباره‌ی نرم افزارهای کاربردی اندروید نیز بحث می‌کند.

اولین بخش مقاله در مورد میزان تعلل بین سامسونگ و آیفون صحبت می‌کند که استفاده از سیستم عامل اندروید را جذاب و جایگزینی برای سیستم عامل آیفون می‌کند.
همچنین در این قسمت به معرفی گوشی نوت ۱۰ می‌پردازیم که مشخصات آن به طور کامل در مقاله آمده است.

در قسمت دوم نیز به معرفی چندین نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می‌پردازیم.
این نرم افزار‌ها از پیش فرض در این سیستم عامل وجود دارند و شامل مرورگر گوگل کروم، یوتیوب، گوگل درایو، جیمیل، هنگ‌آوت، نیوس استند، پلی گیمز و جستجو بر اساس صوت هستند.

در مجموع، مقاله‌ی حاضر به معرفی تحریم‌ها و محدودیت‌های آیفون و جذابیت سیستم عامل اندروید می‌پردازد و همچنین به بررسی نرم افزارهای کاربردی اندروید می‌پردازد که از پیش فرض در این سیستم عامل وجود دارند و می‌توان از آنها برای انجام کارهای مختلف استفاده کرد.

خلافی

با توجه به محدودیت ها و تحریم هایی که برای گوشی های آیفون وجود دارد و هر از گاهی بیشتر هم می شود ، از این رو ممکن است افراد زیادی تمایل داشته باشند که دیگر از این سیستم عامل استفاده نکرده و دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید را جایگزین آن کنند.
اندروید سیستم عامل گوشی های معروف و پر کاربرد سامسونگ که امروزه می توان گفت حرف اول را در بازار گوشی های اندرویدی می زند هم هست ، بعضی از محصولات سامسونگ قابلیت هایی بیشتر از گوشی های معروف آیفون هم دارد و به همین دلیل کاربران و طرفداران زیادی هم دارد که بی صبرانه منتظر روانه شدن مدل های جدید به بازار هستند.
مانند گوشی های نوت 10 که در مقاله مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 ، اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان این دستگاه قرار دادیم.
حال می خواهیم در این مقال به معرفی نرم افزارهای کاربردی اندروید بپردازیم.

پیش از این مقالاتی نظیر معرفی بهترین فایل منیجر اندروید ، بهترین نرم افزار ساخت کلیپ ، اینترنت دانلود منیجر برای اندورید و .
.
.
منتشر کرده ایم.

حال این بار در شبکه استعلام  ، تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر در خصوص بهترین برنامه های اندروید 2019 را به شما معرفی نماییم.

چه نرم افزارهایی در اندروید بصورت پیش فرض وجود دارند؟

افرادی که به تازگی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید را خریداری کرده اند یا دستگاه را ریست فکتوری کرده اند و به تنظیمات کارخانه برگشته اند ، حتما اطلاعاتی در خصوص نرم افزارهای پیش فرض اندروید دارند.
اگر سوالی در خصوص ریست فکتوری دارید ، مقاله ریست فکتوری اندرویدرا بررسی و مطالعه فرمایید.

در گوشی های اندروید ، علاوه بر ماشین حساب ، نرم افزار ارسال و دریافت پیامک ، تایمر و .
.
.
نرم افزارهای زیر به صورت پیش فرض وجود دارند :

مرورگر گوگل کروم :

گوگل کروم ، مرورگر پیش فرض سیستم عامل برای وب گردی و جستجوی موارد دلخواه شما است.
مقاله باز کردن تب های بسته شده در کروم ، راهنمای خوبی برای شما جهت بازیابی صفحات بسته شده در این مروگر است آن را مطالعه فرمایید.

یوتیوب :

در سیستم عامل اندروید نرم افزار یوتیوب که نرم افزاری بسیار کاربری برای مشاهده فیلم و کلیپ به صورت آنلاین است هم وجود دارد.
مطالعه مقاله های روش جستجو در یوتیوب ، دانلود از یوتیوب ، آپلود فیلم در یوتیوب با گوشی هم می توانند گزینه های مناسبی برای آموزش و حل مشکل نرم افزار یوتیوب باشند.

Google Drive :

نرم افزاری است که در رده فضاهای ابری به شمار می آید و امکان آپلود اطلاعات مانند عکس ها ، ویدیو ها و .
.
.
را روی حساب کاربری مان می دهد و در نتیجه با کمبود حافظه در تلفن همراه مان مواجه نخواهیم شد.
برای انجام اینکار مقاله آپلود فایل در گوگل درایو را بررسی فرمایید.

Gmail :

نرم افزاری است که به کمک آن می توانید حساب کاربری جیمیل تان را فعال کرده و بدون نیاز به PC یا لپ تاپ ایمیل خود را چک کنید البته نرم افزار Email هم در انجام این کار شما را یاری می دهد و می توانید سایر حساب هایتان را در Email فعال کنید مانند یاهو و .
.
.
.
برای استفاده آفلاین از جیمیل در گوشی خود ، مطالعه مقاله فعال سازی حالت آفلاین جیمیل را از دست ندهید.

Hangouts :

این برنامه هم یک پیام رسان است و با حساب کاربری گوگل شما فعال می شود و از طریق اینترنت می توانید با دوستان تان در ارتباط باشید مانند نرم افزار تلگرام و .
.
.
که پیام رسان های فضای مجازی هستند .

Newsstand :

به کمک این نرم افزار جالب اندروید ، امکان مشاهده و رویت اخبار را می دهد و شما می توانید دسته بندی اخبار ها را به تفکیک ورزشی ، بیزینس ، تکنولوژی ، جهان و .
.
.
دنبال کنید.

Play Games :

در این نرم افزار بازی هایی به صورت پیش فرض وجود دارد و بعد از نصب بازی های دلخواهتان نیز به لیست بازی های این برنامه اضافه می شود.
بازی هایی نظیر Solitaire ، cricket ، PAC-MAN و .
.
.
به صورت پیش فرض وجود دارند.
 

Voice Search :

یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی اندروید که به صورت پیش فرض وجود دارد ، برنامه Voice Search است ، همانطور که از نام آن پیداست می توانید هر چیزی را جستجو کنید اما نه با تایپ کردن بلکه با خواندن و بیان آن مطلب.

نرم افزارهای کاربردی و جالب در اندروید

سوالات پر تکرار

  • برخی از گوشی های سامسونگ قابلیت های بیشتری از آیفون دارند.
  • مشخصات گوشی گلکسی نوت 10 در مقاله معرفی شده است.
  • ما مقالاتی درباره بهترین فایل منیجر اندروید، بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای اندروید و دانلود منیجر برای اندروید منتشر کرده ایم.
  • مقاله ای در خصوص بهترین برنامه های اندروید 2019 در شبکه استعلام منتشر خواهیم کرد.
  • افرادی که تازه به تنظیمات کارخانه برگشته اند اطلاعاتی درباره نرم افزارهای پیش فرض اندروید دارند.
  • در گوشی های اندروید، علاوه بر ماشین حساب و نرم افزار ارسال و دریافت پیامک، مرورگر گوگل کروم، یوتیوب، گوگل درایو، جیمیل، Hangouts، Newsstand، Play Games و Voice Search به صورت پیش فرض وجود دارند.

نتیجه گیری

مقاله حاضر درباره معرفی نرم افزارهای کاربردی در سیستم عامل اندروید می باشد.
در ابتدا، به تحریم ها و محدودیت های موجود در گوشی های آیفون اشاره شده و به همین دلیل برخی افراد ترجیح می دهند از سیستم عامل اندروید استفاده کنند.

در ادامه، نحوه تنظیمات کارخانه و برنامه های پیش فرض در گوشی های اندروید توضیح داده می شود.
بررسی شده که چه نرم افزارهایی به صورت پیش فرض در اندروید وجود دارند، مانند مرورگر گوگل کروم، یوتیوب، Google Drive، Gmail، Hangouts، Newsstand، Play Games و Voice Search.

در نهایت، به معرفی نرم افزارهای کاربردی دیگر در اندروید پرداخته می شود.
این نرم افزارها شامل اپلیکیشن هایی با موضوعات مختلف از جمله فایل منیجر، ساخت کلیپ، دانلود منیجر و .

.
.

هستند.