راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی

قیمت خرید بیمه سربازی 98 برای افرادی که خدمت سربازی آنها قبل از 30/blog/83 پایان یافته است، کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای آنها وجود ندارد.
در این صورت، مدت خدمت سربازی به سوابق بیمه شان افزوده می‌شود.

برای تطمین افراد می‌توانند سابقه بیمه خود را از شبکه استعلام دریافت کنند.
اما برای افرادی که خدمت سربازی بعد از 30/blog/83 به پایان رسیده است، باید 7 درصد از حق بیمه دوره خدمت سربازی را بابت خرید بیمه پرداخت کنند.

این درصد به عنوان هزینه خرید بیمه محاسبه می‌شود و باقی مبلغ بر عهده دولت است.
حق بیمه دوره خدمت سربازی کلی 30 درصد است.

همچنین افراد اسیر یا جانباز مدت زمان اسارت یا درمان خود را به عنوان سابقه بیمه در نظر می‌گیرند و نیازی به پرداخت حق بیمه برای آنها وجود ندارد.
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، افراد می‌توانند در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کرده و به راحتی سوابق بیمه‌ی خود را مشاهده کنند.

ثبت نام در سایت تامین اجتماعی می‌تواند از مراجعه حضوری به شعب یا دفاتر کارگزاری‌ها جلوگیری کند و به راحتی از منزل و محل کار سوابق بیمه‌ی خود را مشاهده کنند.
همچنین می‌توانند فیش بیمه‌ی تامین اجتماعی خود را هم دریافت کنند.

خلافی

همانطور که می دانید تمام مردان بالای 18 سال ایرانی ، باید دوره خدمت سربازی عمومی را بگذرانند و این دوره برای تمام مشمولین اجباری است ، طول خدمت وظیفه در ایران 21 ماه و در مناطق محروم 20 ماه است و افرادی که در مناطق مرزی هستند 19 ماه باید خدمت کنند.
برخی از کاربران طی تماس تلفنی با کارشناسان مرکز در خصوص قیمت خرید بیمه سربازی 98 ، سوالاتی را مطرح کرده اند و موضوع صحبت امروز ما در شبکه استعلام  هم به قیمت خرید بیمه سربازی 98 و مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی اختصاص دارد ، مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که می خواهند بیمه خدمت سر بازی را بخرند باید حتما در زمان تقاضا برای آنها بیمه تامین اجتماعی رد شود  ، البته شرایط دیگری هم دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت ، اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط هم وجود دارد یا خیر ؟ یا اینکه نحوه خرید آن به چه صورت است ؟ قیمت خرید بیمه سربازی 98 برچه اساسی تعیین می شود ؟ و .
.
.
با ما همراه باشید تا به طور شرایط خرید بیمه سربازی را بررسی نماییم.
از آنجایی که درخواست های زیادی در خصوص بیمه به مرکز ما ارجاع داده شده است ، ما در مقالات مختلفی با موضوع 'بیمه تامین اجتماعی ' در خدمت شما بوده ایم که برای مطالعه این مقالات کافیست روی لینک های ارائه شده کلیک کنید.

دریافت سوابق بیمه‌ای تامین اجتماعی با کد ستاره 142 مربع

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی در منزل

ثبت نام سوابق بیمه شبکه استعلام

شرایط خرید بیمه سربازی

خیلی از افراد بعد از اتمام دوره سربازی شان  ، در ادارات ، سازمان ها ، شرکت ها و .
.
.
استخدام می شود ، این مراکز چه دولتی باشند و چه خصوصی موظف هستند که برای این افراد بیمه رد کنند تا پس از پایان دوره خدمتشان از مزایای بازنشستگی برخوردار شوند ، از آنجایی که خدمت سربازی کم و بیش حدود 2 سال از عمر افراد را شامل می شود در راستای ایجاد انگیزه و حفظ حقوق سربازان امکان خرید بیمه سربازی وجود دارد به این معنا که مدت زمان که به خدمت مشغول بوده اند به عنوان سابقه کارشان محسوب می شود و در نتیجه در سوابق بیمه تامین اجتماعی آنها هم محاسبه شود ، شما برای مشاهده سوابق بیمه تان هم میتوانید از طریق سایت اقدام کنید و یک گزارش کلی دریافت کنید و هم برای مشاهده آخرین سابقه رد شده می تواند با شماره گیری کد #142*اقدام به مشاهده آن نمایید.

البته نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که برای مشاهده سوابق باید ابتدا به عضویت سایت تامین اجتماعی در بیایند ، اگر تا کنون در این سایت ثبت نام نکرده اید  ، مقاله ثبت نام در سایت تامین اجتماعیبه شما کمک می کند تا گام به گام این مراحل را طی کرده و با موفقیت عملیات ثبت نام را انجام دهید .
پس از ثبت نام شما می توانید برای مشاهده سوابق بیمه خدمتسربازی هم از این طریق اقدام نمایید.

انجام این ثبت نام باعث می شود که شما برای انجام خیلی از کارهایتان نیاز به مراجعه حضوری به شعب و دفاتر کارگزاری ها ، تحمل ترافیک ، سرما و گرما ، انتظار در صف های طولانی و .
.
.
نداشته باشید ، بعد از ثبت نام شما می توانید به راحتی جهت مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی از منزل یا محل کارتان ، در سفر و .
.
.
اقدام کرده و حتی به راحتی فیش بیمه تان را هم دریافت کنید.

در قسمت مقدمه بیان کردیم که خرید بیمه سربازی شرایطی دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد ، در این خصوص باید شرایط زیر را داشته باشید :

1.
در زمان تقاضا فرد باید بیمه پرداز تامین اجتماعی باشد.

2.
دو سال سابقه بیمه داشته باشد ، یعنی باید در مجموع سوابق آنها به دو سال برسد و متصل بودن سوابق مشکلی را ایجاد نمی کند.

3.
شخص متقاضی باید حتما خودش درخواست بدهد و امکان ثبت درخواست توسط دیگران وجود ندارد.

4.
هزینه حق بیمه فرد به طور کامل پرداخته شود.

قیمت خرید بیمه سربازی 98

یکی از مهم ترین سوالات کاربران این است که قیمت خرید بیمه سربازی 98 چقدر است ؟ در پاسخ به این سوال خوب است بدانید:

خدمت سربازی قبل از 30/blog/83 :

افرادی که خدمت سربازی آنها قبل از تاریخ 30/blog/83 پایان یافته باشد  ،در صورتی که قبل از اعزام به خدمت برای آنها بیمه رد شده باشد ، نیاز به پرداخت هیچ هزینه برای خرید بیمه سربازی ندارند و به طور خودکار مدت خدمت سربازی شان به سوابق بیمه شان افزوده می شود.
این افراد برای اطمینان می توانند از مقاله گرفتن سابقه بیمه از اینترنت شبکه استعلام کمک بگیرند.

خدمت سربازی بعد از 30/blog/83 : 

افرادی که خدمت سربازی شان بعد از تاریخ 30/blog/83 ، به پایان رسیده است باید 7 درصد از بیمه دوران خدمت را به عنوان هزینه خرید بیمه پرداخت کنند.
حق بیمه دوره خدمت سربازی کلا 30 درصد می باشد که چنانچه 7 درصد از آن توسط شخص متقاضی پرداخت شود ، 23 درصد آن را دولت موظف است پرداخت کند.

خدمت سربازی افراد اسیر یا جانباز :

آن دسته از هموطنان عزیزی که دوران سربازی خود را در جنگ به سر برده اند و اسیر شده اند دو برابر مدت زمان اسارت آنها بدون پرداخت حق بیمه به عنوان سوابق بیمه تامین اجتماعی آنها محسوب می شود و آن دسته از افرادی که جانباز شده اند هم مدت زمان خدمت و درمان آنها به عنوان سابقه بیمه شان بدون نیاز به پرداخت حق بیمه محاسبه می شود.

سوالات پر تکرار

  • افراد باید دوره خدمت سربازی عمومی را بگذرانند.
  • طول خدمت وظیفه در ایران برای تمام مشمولین اجباری است.
  • افراد در مناطق محروم و مناطق مرزی مدت زمان خدمت متفاوتی دارند.
  • قبل از خرید بیمه سربازی باید بیمه تامین اجتماعی رد شود.
  • امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط وجود دارد.
  • قیمت خرید بیمه سربازی بر اساس شرایط خدمت تعیین می شود.
  • خدمت سربازی قبل از 30/blog/83 به صورت رایگان بیمه رد می شود.
  • خدمت سربازی بعد از 30/blog/83 باید 7 درصد از بیمه را پرداخت کنند.
  • خدمت سربازی اسیران و جانبازان به صورت رایگان بیمه رد می شود.

نتیجه گیری

این مقاله درباره خرید بیمه سربازی 98 می باشد.
مردان بالای 18 سال در ایران موظف به انجام خدمت سربازی عمومی هستند.

طول خدمت برای معمولا 21 ماه و در مناطق محروم 20 ماه و مناطق مرزی 19 ماه است.
بعضی از کاربران درخصوص قیمت خرید بیمه سربازی 98 سوالاتی داشته اند.

با خرید بیمه سربازی، سابقه کار خدمت سربازی به سوابق بیمه افزوده می شود.
برای مشاهده سوابق بیمه تان میتوانید به سایت تامین اجتماعی مراجعه کنید و ثبت نام کنید.

خرید بیمه سربازی شرایطی دارد که باید بیمه تامین اجتماعی داشته باشید، سابقه بیمه دو سال داشته باشید، درخواست بیمه را خودتان ارسال کنید و هزینه حق بیمه را کامل پرداخت کنید.
قیمت خرید بیمه سربازی 98 بر اساس نوع خدمت سربازی و تاریخ پایان خدمت متفاوت است.

افرادی که خدمت سربازی آنها قبل از تاریخ 30/blog/83 پایان یافته باشد، بدون پرداخت هزینه خرید بیمه سربازی، سوابق خدمت سربازی خود را دریافت می کنند.
افرادی که خدمت سربازی بعد از تاریخ 30/blog/83 پایان یافته است، باید 7 درصد از حق بیمه دوره خدمت را پرداخت کنند تا سابقه بیمه خدمت سربازی شان ثبت شود.

افراد اسیر یا جانباز هم سابقه بیمه خدمت سربازی را بدون پرداخت هزینه بیمه دریافت می کنند.