کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

متقاضیانی که در آزمون لیسانس به پزشکی نمره قبولی را کسب کرده‌اند، برای مصاحبه تخصصی لیسانس به پزشکی توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران دعوت خواهند شد.
به همین دلیل، داوطلبان باید از طریق سایت education.

tums.
ac.

ir اطلاعات مربوط به تاریخ و مکان برگزاری مصاحبه را کسب کنند و با آمادگی کامل در این جلسه حاضر شوند.
با توجه به این که ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی محدود بوده و تعداد کمی از داوطلبان امکان قبولی در این آزمون را دارند، توصیه می‌شود با مطالعه مقاله‌ای درباره شرایط تحصیل مجدد در رشته‌های پزشکی آگاه شوید و سپس به ادامه تحصیل در رشته پزشکی بپردازید.
با توجه به شرح داده شده، افرادی که در امتحان لیسانس پزشکی سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ نصب نمره را کسب نموده‌اند، به مصاحبه دعوت می‌شوند.

هدف از این مصاحبه، انتخاب افرادی است که علاوه بر تسلط علمی، در ارتباط با ویژگی‌های یک پزشک، از نظر روانشناختی و ظاهری تشابهی داشته باشند.
در نتیجه، داشتن اعتماد به نفس، آرامش و پاسخ دهی بدون تعصب به سوالات، از مهم‌ترین عوامل برای قبولی در این مرحله است.

هر ساله معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران برای داوطلبان کارشناسی به پزشکی، آزمونی را با عنوان آزمون لیسانس به پزشکی برگزار می‌کند و نتایج نهایی هر یک از متقاضیان را در قالب کارنامه نهایی برای اطلاع از قبولی و یا عدم قبولی فرد، بر روی سایت خود منتشر می‌کند.
از این رو، متقاضیان این آزمون می‌توانند برای مشاهده نتایج نهایی خود، از روی سایت معاونت دانشگاه تهران، کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی را دانلود نمایند.

مدتی پس از مصاحبه، اسامی نفراتی که پذیرفته شده‌اند در سایت دانشگاه تهران منتشر شده و اطلاعات دیگری مانند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه نیز از طریق همین سامانه برای داوطلبان قابل دسترسی است.
اشخاصی که علاقه‌مند به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هستند می‌توانند برای نام نویسی و حضور در زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کنند.

کلیک کنید">تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود.

این اپلیکیشن امکان ارسال پیام، اشتراک گذاری عکس، فیلم و اطلاعات دیگر را بین کاربران فراهم می کند.
به کمک تلگرام، می توانید با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و از ویژگی های مختلف آن مانند چت گروهی، پیام های رمزگذاری شده و ارسال فایل های بزرگ استفاده کنید.

اگر تمایل دارید به تلگرام بپیوندید و با دیگر کاربران در ارتباط باشید، می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه تلگرام رفته و آن را دانلود کنید.
به راحتی می توانید حساب کاربری ایجاد کنید و از تمامی امکانات این اپلیکیشن استفاده نمایید.

مزایای تلگرام:۱.
امکان ارسال پیام به صورت ناشناس۲.

پشتیبانی از انواع فایل ها۳.
امکان ایجاد گروه های چت و ارسال پیام ۴.

رمزگذاری پیام ها۵.
محافظت از حریم خصوصی کاربران۶.

پیام هایی که در سرورها ذخیره می شوند و در صورت نیاز قابل بازیابی استبا استفاده از تلگرام به راحتی می توانید در تمامی دستگاه ها از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر خود از این اپلیکیشن استفاده کنید.
به همین دلیل، تلگرام را یکی از بهترین نرم افزارهای پیام رسان در دنیا می دانند.

خلافی

هر ساله معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران برای داوطلبان کارشناسی به پزشکی، آزمونی را با عنوان آزمون لیسانس به پزشکی برگزار می‌کند و نتایج نهایی هر یک از متقاضیان را در قالب کارنامه نهایی برای اطلاع از قبولی و یا عدم قبولی فرد، بر روی سایت خود منتشر می‌کند.
از این رو، متقاضیان این آزمون می‌توانند برای مشاهده نتایج نهایی خود، از روی سایت معاونت دانشگاه تهران، کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی را دانلود نمایند.

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳
از سوی معاونت پزشکی دانشگاه تهران پس از اتمام دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات شخصی خود مانند کد ملی و شماره داوطلبی، نتایج و کارنامه موردنظر خود را مشاهده نمایند.
همچنین، ورودیان جدید آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانند از کارنامه‌های این آزمون جهت راهنمایی بیشتر در خصوص رتبه و تراز لازم برای قبولی و شیوه صحیح مطالعه را کسب نمایند.
بنابراین، در ادامه به بررسی نمونه کارنامه قبولی و اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی پرداخته خواهد شد.

نمونه کارنامه قبولی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

اکثر داوطلبانی که قصد شرکت در

سوالات پر تکرار

با توجه به اهمیت حساسیت سازمان سنجش نسبت به اطلاعات اعلامی داوطلبان، دقت در آگاهی از سهمیه منطقه قبل از تکمیل فرم ثبت نام ضروری است تا خطاهایی در ثبت نام روی ندهد.
داوطلبان دارای سهمیه منطقه یک فقط با داوطلبان دیگر با این سهمیه و دارای سهمیه منطقه دو با داوطلبان شهرهای منطقه دو سنجیده می‌شوند و داوطلبان دارای سهمیه منطقه سه فقط با سایر داوطلبان با این سهمیه محاسبه می‌شوند.
ظرفیت هر رشته بر اساس تعداد شرکت کنندگان در هر سهمیه کنکور سراسری تقسیم می‌شود.

  • برای اطلاع از جزئیات و نحوه تخصیص ظرفیت هر رشته، به لینک مقاله مراجعه کنید.

تعداد داوطلبان شرکت کننده از منطقه یک را 25 درصد، تعداد کل شرکت کنندگان منطقه دو را 40 درصد و شرکت کنندگان منطقه سه را 15 درصد و باقیمانده را با سهمیه ایثارگران تعریف می‌کنیم.
در مثال زیر، ظرفیت رشته x که 100 نفر است، در ابتدا 30 نفر، یعنی 30 درصد از ظرفیت، برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران در نظر گرفته می‌شود.
سپس، ظرفیت به هر سهمیه با توجه به تعداد شرکت کنندگان تخصیص داده می‌شود.
به عبارت دیگر، تعداد داوطلبان شرکت کننده در سهمیه منطقه یک 25 نفر، در سهمیه منطقه دو 40 نفر و در سهمیه منطقه سه 15 نفر است.

نتیجه گیری

  • متقاضیانی که در آزمون لیسانس به پزشکی نمره قبولی را کسب کرده‌اند، برای مصاحبه تخصصی لیسانس به پزشکی توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران دعوت خواهند شد.
  • به همین دلیل، داوطلبان باید از طریق سایت education.

    tums.
    ac.

    ir اطلاعات مربوط به تاریخ و مکان برگزاری مصاحبه را کسب کنند و با آمادگی کامل در این جلسه حاضر شوند.

  • با توجه به این که ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی محدود بوده و تعداد کمی از داوطلبان امکان قبولی در این آزمون را دارند، توصیه می‌شود با مطالعه مقاله‌ای درباره شرایط تحصیل مجدد در رشته‌های پزشکی آگاه شوید و سپس به ادامه تحصیل در رشته پزشکی بپردازید.

  • با توجه به شرح داده شده، افرادی که در امتحان لیسانس پزشکی سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ نصب نمره را کسب نموده‌اند، به مصاحبه دعوت می‌شوند.
  • هدف از این مصاحبه، انتخاب افرادی است که علاوه بر تسلط علمی، در ارتباط با ویژگی‌های یک پزشک، از نظر روانشناختی و ظاهری تشابهی داشته باشند.

  • داشتن اعتماد به نفس، آرامش و پاسخ دهی بدون تعصب به سوالات، از مهم‌ترین عوامل برای قبولی در این مرحله است.
  • هر ساله معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران برای داوطلبان کارشناسی به پزشکی، آزمونی را با عنوان آزمون لیسانس به پزشکی برگزار می‌کند و نتایج نهایی هر یک از متقاضیان را در قالب کارنامه نهایی برای اطلاع از قبولی و یا عدم قبولی فرد، بر روی سایت خود منتشر می‌کند.

  • از این رو، متقاضیان این آزمون می‌توانند برای مشاهده نتایج نهایی خود، از روی سایت معاونت دانشگاه تهران، کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی را دانلود نمایند.
  • مدتی پس از مصاحبه، اسامی نفراتی که پذیرفته شده‌اند در سایت دانشگاه تهران منتشر شده و اطلاعات دیگری مانند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه نیز از طریق همین سامانه برای داوطلبان قابل دسترسی است.

  • اشخاصی که علاقه‌مند به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هستند می‌توانند برای نام نویسی و حضور در زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کنند.
  • تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود.

  • با استفاده از تلگرام به راحتی می توانید در تمامی دستگاه ها از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر خود از این اپلیکیشن استفاده کنید.
  • به همین دلیل، تلگرام را یکی از بهترین نرم افزارهای پیام رسان در دنیا می دانند.