میزان کارکرد تلفن ثابت را چگونه ببینیم ؟

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

میزان کارکرد تلفن ثابت را چگونه ببینیم ؟

مقاله حاوی راهکارهایی برای استعلام کارکرد تلفن ثابت است.
در این مقاله از تگ های p، strong و استفاده شده است.

در ابتدای مقاله، به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از قبض های کاغذی در رسانه ها اشاره شده است.
سپس تصمیم گرفته شده است تا در گروه مشاوره شبکه استعلام، اطلاعاتی در مورد میزان کارکرد تلفن ثابت و نحوه استعلام آن ارائه شود.

وجود روش های ساده تر برای استعلام کارکرد تلفن ثابت، پرداخت قبض و جلوگیری از مشکلات مربوط به ترافیک و صدور قبض المثنی بر طرف شده است.
سپس به روش های استعلام از سایت مخابرات، سامانه پیامکی و سامانه اینترنتی پارسیان و قبضینو پرداخته شده است.

در نهایت، ادعا شده است که با استفاده از این راهکارها می توان به راحتی میزان کارکرد تلفن ثابت را استعلام و صورتحساب را پرداخت کرد.

خلافی

در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آسیب های وارده به آن  ، حتما دیده اید که در رسانه های تلویزیونی و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر ، صحبت هایی را مطرح کرده اند در خصوص حذف قبض های کاغذی ، حال این سوال پیش می آید که در این شرایط از میزان کارکرد تلفن ثابت مان چگونه اطلاع پیدا کنیم ؟  این بار در گروه مشاوره شبکه استعلام ، تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر در خصوص کارکرد تلفن ثابت و چگونگی استعلام آن صحبت کنیم و اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار دهیم.

البته علاوه بر طرح حذف قبض های کاغذی ، گاهی اوقات پیش می آید که قبض را گم می کنیم یا به هر دلیلی به دست ما نمی رسد ، منزل مان جابجا می شود و .
.
.
در این شرایط هم مجبوریم که خودمان اقدام به دریافت و استعلام میزان کارکرد تلفن ثابت نماییم.
در این شرایط هم با توجه به گسترش علم و تکنولوژی مطمئنا به دنبال راهی ساده تر هستیم تا کارکرد تلفن ثابت را دریافت کنیم ، راهی که مجبور نباشیم تا مخابرات برویم ، به این ترتیب هم در وقت مان صرفه جویی می کنیم و هم نیاز به صدور قبض المثنی ، دردسرهای ماندن در ترافیک و .
.
.
را نخواهیم داشت.

از آنجایی که ما همواره درصدد آموزش و بیان راه هایی برای انجام ساده تر و سریع تر امور هستیم ، در این مقاله می خواهیم روش های استعلام کارکرد تلفن ثابت را به شما بیاموزیم ، پس با ما همراه باشید.

هم وطنان عزیزی که ساکن استان های گیلان ، مازندران ، اصفهان یا فارس هستند می توانند مقاله های قبض تلفن روستایی استان گیلان ، پرداخت قبوض تلفن مازندران ، پرداخت قبض تلفن روستایی اصفهان ،  فیش تلفن فارس شبکه استعلام را مطالعه فرمایند.

استعلام کارکرد تلفن ثابت از سایت مخابرات

شرکت مخابرات در راستای آسان تر کردن انجام امور مشترکین خود در سایت شرکت مخابرات ایران ، در زبانه ' خدمات تلفن ثابت' امکاناتی چون تعرفه ، صدور و پرداخت قبض ، دریافت و ریز مکالمات ، سایر خدمات الکترونیک ، فروش و پیگیری کارت IN را ارائه کرده است که برای اطلاع از میزان کارکرد تلفن ثابت تان کافیست اقدامات زیر را انجام دهید :

1 .
وارد سایت شرکت مخابرات ایران شوید.

2.
از زبان خدمات تلفن ثابت ، گزینه صدور و پرداخت قبض را انتخاب کنید.

 

3.
در صفحه باز شده در قسمت 'قبض پایان دوره'  در کادری که مشاهده می کنید ، شماره تلفن همراه خود را به همراه پیش شماره وارد کنید ، مثلا 02112345678

و سپس روی دکمه دریافت مبلغ قبض کلیک کنید.

 

4.
برای مشاهده 'قبض به روز ' هم در کادر مشخص شده شماره تلفن + پیش شماره را وارد کرده و مجددا روی دکمه دریافت مبلغ قبض کلیک کنید.

در صورتی که شما از مشترکین تلفن تجمیعی هستید، می توانید با وارد کردن شماره تلفن مربوطه به همراه پیش شماره در قسمت "قبض تجمیعی" قرار دهید.
سپس روی دکمه "دریافت مبلغ قبض تجمیعی" کلیک کنید.
به این ترتیب امکان دریافت مبلغ قبض تجمیعی برای شما فراهم می شود.

استعلام کارکرد تلفن ثابت از طریق سامانه پیامکی

یکی دیگر از راه های خیلی سریع و ساده برای استعلام کارکرد تلفن ثابت ، می توانید از سامانه های پیامکی 1818 یا 2020 هم صورت حساب میان دوره و پایان دور را دریافت کرده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

برای انجام این کار کافی است ، شماره تلفن ثابت خود را به همراه پیش شماره به سامانه پیامکی '0211818' ارسال نمایید و سپس منتظر بمانید تا صورتحساب به همراه شناسه قبض و پرداخت برای شما پیامک شود.

برای استفاده از سامانه پیامکی 2020 هم کافیست ، شماره تلفن ثابت تان را به همراه پیش شماره به شماره پیامکی '0212020' ارسال کنید و پس از دریافت قبض و مشاهده کارکرد تلفن ثابت تان ، صورت حساب خود را پرداخت کنید.

استعلام کارکرد تلفن ثابت از طریق سامانه اینترنتی

اگر تمایل دارید برای اطلاع از میزان کارکرد تلفن ثابت تان از طریق اینترنت اقدام نمایید ، می توانید از سامانه های اینترنتی اقدام نمایید ، برای انجام این کار اقدامات زیر را انجام دهید :

استعلام کارکرد تلفن ثابت  از سایت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ )

1.
وارد سایت تاپ ، به آدرس زیر شوید.

تجارت الکترونیک پارسیان

2.
در صفحه باز شده ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، پیش شماره و شماره تلفن ثابت را وارد کنید .

3.
در کادر تلفن همراه ، باید یک شماره همراه را وارد کنید تا کد پیگیری پرداخت برای شما ارسال شود و سپس کد تصویر را نیز وارد کرده و روی دکمه استعلام کلیک کنید.

4.
از طریق همین سایت ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، امکان پرداخت قبض هم وجود شما می توانید به راحتی صورتحساب خود را پرداخت کنید.

استعلام کارکرد تلفن ثابت  از سایت قبضینو

1.
وارد سایت قبضینو به آدرس زیر شوید.

قبضینو

2.
در قسمت شماره تلفن  ، شماره خود را به همراه پیش شماره وارد کرده و روی دکمه سبز رنگ ' قبض را به من نمایش بده ' کلیک کنید تا میزان کارکرد تلفن ثابت تان را مشاهده کنید.

3.
در قسمت مشاهده جزئیات قبض تلفن ، میزان بدهی پایان دوره و میان دوره شما نمایش داده می شود ، حال می توانید با انتخاب گزینه ' پرداخت می کنم ' اقدام به پرداخت نمایید.

سوالات پر تکرار

  • چرا باید قبض های کاغذی حذف شود؟
  • چگونه می‌توان اطلاع از میزان کارکرد تلفن ثابت داشت؟
  • چگونه قبض تلفن ثابت را استعلام کنیم؟
  • چگونه قبضی که گم کرده یا به دست نمی‌رسد را استعلام کنیم؟
  • روش‌های مختلفی برای استعلام کارکرد تلفن ثابت وجود دارد؟
  • استعلام کارکرد تلفن ثابت از سایت مخابرات چگونه انجام می‌شود؟
  • چگونه از سامانه پیامکی برای استعلام کارکرد تلفن ثابت استفاده کنیم؟
  • استعلام کارکرد تلفن ثابت از طریق سامانه اینترنتی چگونه انجام می‌شود؟
  • چگونه از سایت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) برای استعلام کارکرد تلفن ثابت استفاده کنیم؟
  • چگونه از سایت قبضینو برای استعلام کارکرد تلفن ثابت استفاده کنیم؟

نتیجه گیری

مقاله حاضر در مورد کارکرد تلفن ثابت و روش‌های استعلام آن به صورت متناوب است.
در این مقاله، ابتدا بحث محیط زیست و کاهش استفاده از قبض‌های کاغذی مطرح می‌شود و سپس راه‌های استعلام کارکرد تلفن ثابت توضیح داده می‌شود.

در این مقاله از تگ p برای قالب‌بندی متن و # و برای برجسته‌سازی کلمات مهم استفاده شده است.
متن ابتدایی مقاله به حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از قبض‌های کاغذی توجه می‌کند و معرفی می‌کند که قبلاً در رسانه‌ها درباره این موضوع صحبت شده است.

سپس مقدمه‌ای درباره تصمیم گروه مشاوره شبکه استعلام برای تولید و انتشار مقاله در خصوص کارکرد تلفن ثابت و چگونگی استعلام آن ارائه می‌دهد.
در ادامه مقاله، راه‌های استعلام کارکرد تلفن ثابت از سایت مخابرات و سامانه پیامکی توضیح داده می‌شوند.

این روش‌ها شامل ورود به سایت مخابرات و استفاده از گزینه صدور و پرداخت قبض، و یا استفاده از سامانه پیامکی با شماره‌های 1818 و 2020 هستند.
همچنین، روش استعلام کارکرد تلفن ثابت از طریق سامانه اینترنتی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روش استعلام از سایت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) و سایت قبضینو توضیح داده می‌شود.
جمع‌بندی مقاله به این نتیجه می‌رسد که راه‌های مختلفی برای استعلام کارکرد تلفن ثابت وجود دارد و می‌توان از سایت مخابرات، سامانه پیامکی و یا سامانه اینترنتی استفاده کرد.

این روش‌ها در کاهش زمان و هزینه و همچنین راحتی برای مشترکین تلفن ثابت مؤثرند.