نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی

مقاله‌ای که در اختیار داریم درباره کارت سوخت المثنی است که توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران راه‌اندازی شده است.
این کارت جهت جلوگیری از قاچاق بنزین و بهره‌گیری بهتر از منابع سوخت، به مالکان وسایل نقلیه ارائه می‌شود.

مقاله در مورد مراحل ثبت نام کارت سوخت المثنی و تعویض کارت سوخت توضیحاتی کامل ارائه می‌دهد.
همچنین در مورد دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت، رمزگذاری کارت سوخت و روش‌های ثبت نام کارت سوخت المثنی نیز صحبت شده است.

در قسمت دوم مقاله، مدارک لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی بررسی شده است که شامل شماره موبایل مالک وسیله نقلیه، کد ملی و تاریخ تولد مالک، شماره سریال کارت سوخت و انتخاب کارت بانکی است.
در پایان مقاله، روش‌های ثبت نام کارت سوخت المثنی و زمان بندی ثبت نام در جدولی آورده شده است.

این مقاله برای افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند یا رمز عبور را فراموش کرده‌اند و همچنین برای افرادی که مالک بیش از یک دستگاه خودرو یا موتور سیکلت هستند بسیار مفید است.
به افراد توصیه می‌شود مقاله را مطالعه کرده و با توجه به روش‌های ثبت نام و زمان بندی، بهترین روش را برای خود انتخاب کنند.

خلافی

همانطور که می دانید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای جلوگیری از قاچاق بنزین و با هدف مدیریت بهتر و بهینه در توزیع سوخت ، اقدام به ارائه کارت سوخت به مالکان وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت ، خودروها و .
.
.
کرده است.
حال با راه اندازی مجدد استفاده از کارت های سوخت افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده اند ، باید برای ثبت نام کارت سوخت المثنی اقدام نمایند.
برای تعویض کارت سوخت نیز روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بیان هریک از آنها خواهیم پرداخت.

پیش از این با تولید مقالاتی مانند  دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت ، رمزگذاری کارت سوخت  و .
.
.
همراه شما بوده ایم.

حال ما در گروه مشاوره شبکه استعلام تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای شرایط کارت سوخت گم شده ، مدارک لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی و .
.
.
را بررسی کنیم.

در صورت گم شدن کارت سوخت باید چه کنیم ؟

چنانچه قصد ثبت نام کارت سوخت برای وسایل نقلیه ای که تا به حال دارای کارت سوخت نبوده اند را دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام کارت سوخت خودرو شخصی را مطالعه فرمایید.

همانطور که در قسمت مقدمه به آن اشاره شد ، مالکانی که کارت سوخت را خود را به دلایلی گم کرده اند و نمی توانند از آن استفاده کنند باید برای ثبت نام کارت سوخت المثنی اقدام نمایند.
دقت داشته باشید افرادی که رمز عبور تعیین شده برای کارت سوخت خود را فراموش کرده اند نیازی به ثبت نام کارت سوخت المثنی ندارند و می توانند رمز عبور خود را بازیابی نمایند.
چنانچه قصد بازیابی رمز عبور کارت سوخت خود را دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله فراموشی رمز کارت سوخت را مطالعه فرمایید.

دقت داشته باشید در صورتی که کارت سوخت خود را داشته باشید و برای کارت المثنی درخواست بدهید ، کارت سوخت قبلی شما می سوزد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین افرادی که مالک بیش از یک دستگاه خودرو یا موتور سیکلت هستند برای هر کدام از وسایل نقلیه باید به صورت جداگانه اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی نمایند.

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی

یکی از عمده سوالات کاربران ، مدارک لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی است ، که ما در این بخش از مقاله می خواهیم در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم :

مدارک لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی

1.
شماره موبایلی که به نام مالک وسایل نقلیه است.

2.
کد ملی و تاریخ تولد مالک ( با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد سایر اطلاعات شناسنامه ای به طور اتوماتیک نمایش داده می شود)

3.
شماره سریال هشت رقمی مندرج در بارکد پشت کارت خودرو یا شماره VIN

4.
انتخاب یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از بین لیست کارت های بانکی شما که به صورت خودکار نمایش داده می شود.

دقت داشته باشید چنانچه قصد دریافت کارت سوخت المثنی برای وسایل نقلیه متفاوتی که شما ملک آن هستید دارید ، باید برای هرکدام یک کارت بانکی را انتخاب نمایید.

5.
پس از پایان ثبت نام  ، پیامی به منزله تایید ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد و در نهایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در روزهای آینده مراحل فعال سازی و استفاده از کارت سوخت در جایگاه ها را از طریق ارسال پیامک اعلام می کند.

 

روش های ثبت نام کارت سوخت المثنی

برای ثبت نام کارت سوخت المثنی هم روش های مختلفی وجود دارد تا افراد بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین روش را جهت ثبت نام برای کارت سوخت المثنی انتخاب کنند.
مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به زمان بندی انجام شده از یکی از روش هایی که در ادامه به بیان آنها پرداخته ایم استفاده نمایید.
جهت کسب اطلاعات در خصوص زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی جدول زیر را مطالعه فرمایید.

تاریخدو رقم سمت راست تلفن همراه
97/blog/0599
97/blog/0689
97/blog/079
 97/blog/08 - 97/blog/098
 97/blog/10 - 97/blog/117
 97/blog/12 - 97/blog/136
 97/blog/14 - 97/blog/155
 97/blog/16 - 97/blog/174
 97/blog/18 - 97/blog/193
 97/blog/20 - 97/blog/212
 97/blog/22 - 97/blog/231
 97/blog/24 - 97/blog/250

راه اول

سوالات پر تکرار

  • چنانچه قصد ثبت نام کارت سوخت برای وسایل نقلیه ای که تا به حال دارای کارت سوخت نبوده اند را دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله فراموشی رمز کارت سوخت را مطالعه فرمایید.
  • دقت داشته باشید در صورتی که کارت سوخت خود را داشته باشید و برای کارت المثنی درخواست بدهید ، کارت سوخت قبلی شما می سوزد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  • افرادی که مالک بیش از یک دستگاه خودرو یا موتور سیکلت هستند برای هر کدام از وسایل نقلیه باید به صورت جداگانه اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی نمایند.

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی

  • شماره موبایلی که به نام مالک وسایل نقلیه است.
  • کد ملی و تاریخ تولد مالک ( با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد سایر اطلاعات شناسنامه ای به طور اتوماتیک نمایش داده می شود)
  • شماره سریال هشت رقمی مندرج در بارکد پشت کارت خودرو یا شماره VIN
  • انتخاب یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از بین لیست کارت های بانکی شما که به صورت خودکار نمایش داده می شود.
  • دقت داشته باشید چنانچه قصد دریافت کارت سوخت المثنی برای وسایل نقلیه متفاوتی که شما ملک آن هستید دارید ، باید برای هرکدام یک کارت بانکی را انتخاب نمایید.
  • پس از پایان ثبت نام  ، پیامی به منزله تایید ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد و در نهایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در روزهای آینده مراحل فعال سازی و استفاده از کارت سوخت در جایگاه ها را از طریق ارسال پیامک اعلام می کند.

روش های ثبت نام کارت سوخت المثنی

  • برای ثبت نام کارت سوخت المثنی هم روش های مختلفی وجود دارد تا افراد بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین روش را جهت ثبت نام برای کارت سوخت المثنی انتخاب کنند.
    مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به زمان بندی انجام شده از یکی از روش هایی که در ادامه به بیان آنها پرداخته ایم استفاده نمایید.
    جهت کسب اطلاعات در خصوص زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی جدول زیر را مطالعه فرمایید.
تاریخدو رقم سمت راست تلفن همراه
97/blog/0599
97/blog/0689
97/blog/079
 97/blog/08 - 97/blog/098
 97/blog/10 - 97/blog/117
 97/blog/12 - 97/blog/136
 97/blog/14 - 97/blog/155
 97/blog/16 - 97/blog/174
 97/blog/18 - 97/blog/193
 97/blog/20 - 97/blog/212
 97/blog/22 - 97/blog/231
 97/blog/24 - 97/blog/250

نتیجه گیری

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف مدیریت بهتر و بهینه در توزیع سوخت و جلوگیری از قاچاق بنزین، کارت‌های سوخت را برای مالکان وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودروها ارائه کرده است.
اکنون به ثبت نام کارت سوخت المثنی برای افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، نیاز دارند.

همچنین روش‌های تعویض کارت سوخت نیز وجود دارد.
با توجه به تولید مقالات مرتبط در تارنما، شرکت مشاوره شبکه استعلام تصمیم گرفته است تا موضوع کارت سوخت گم شده، مدارک لازم برای ثبت نام کارت سوخت المثنی و روش‌های ثبت نام‌ را بررسی کند.

برای ثبت نام کارت سوخت المثنی برای وسایل نقلیه ای که تا به حال دارای کارت سوخت نبوده‌اند، مقاله ثبت نام کارت سوخت خودرو شخصی را مطالعه کنید.
افرادی که کارت سوخت را گم کرده‌اند باید برای ثبت نام کارت سوخت المثنی اقدام کنند و افرادی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند، باید رمز عبور خود را بازیابی کنند.

در صورت در اختیار داشتن کارت سوخت و تقاضای کارت المثنی برای وسایل نقلیه دیگری که مالک آن‌ها هستید، کارت سوخت قبلی شما معتبر نخواهد بود.
همچنین برای ثبت نام کارت سوخت المثنی برای هر دستگاه خودرو یا موتور سیکلت باید جداگانه اقدام کنید.

لازم است برای ثبت نام کارت سوخت المثنی اطلاعات شماره موبایل، کد ملی و تاریخ تولد مالک و سریال هشت رقمی کارت و شماره VIN و نیز انتخاب یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب را ارائه دهید.
پس از ثبت نام، شما پیامی به عنوان تایید ثبت نام دریافت خواهید کرد و در نهایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مراحل فعال سازی و استفاده از کارت سوخت را اعلام خواهد کرد.

راه‌های ثبت نام کارت سوخت المثنی نیز متنوع است و بسته به شرایط خود می‌توانید مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید.