صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا

برای ورود به

خلافی

افراد بسیاری پس از اخذ مدرک دیپلم، نیاز دارند که به یک دانشگاه معتبر در رشته مورد علاقه‌شان پذیرفته شوند.
به همین دلیل، هر ساله سازمان سنجش، یک آزمون به نام "کنکور سراسری" در چند گروه آزمایشی برگزار می‌کند.
این گروه‌ها عبارتند از:

  1. ریاضی و فیزیک
  2. علوم تجربی
  3. علوم انسانی
  4. زبان‌های خارجی
  5. هنر

لذا،داوطلبان علاقمند به شرکت در کنکور سراسری می بایست در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نموده و کلیه مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
لازم به ذکر است که داوطلبان باید قبل از ثبت نام کلیه شرایط ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام خود را با تهیه مدارک مورد نیاز انجام دهند.

به همین خاطر، مرکز مشاوره تحصیلی شبکه استعلام، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری را ایجاد کرده است تا متقاضیان این آزمون از اخبار و اطلاعاتی مانند ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور سراسری و غیره مطلع شوند.
همچنین، کلیه اطلاعات منتشر شده در این صفحه به صورت صحیح و بدون حواشی قرار می گیرند.
داوطلبان می توانند به محض انتشار اخبار جدید در این زمینه اطلاعات لازم را دریافت کنند و یا برای دوستان و سایر کاربران فضای مجازی جهت اطلاع رسانی به اشتراک بگذارند.
برای آشنایی بیشتر با محتوا و آدرس صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری شبکه استعلام، می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.
در اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری شبکه استعلام، اطلاعاتی از قبیل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور سراسری و غیره به صورت صحیح و بدون دخل و تصرف در اخبار منتشر می شوند.
در صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری شبکه استعلام، شما می توانید به راحتی با آخرین اطلاعات در این زمینه آشنا شوید و این اطلاعات را با دوستان و کاربران دیگر در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

آدرس صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری شبکه استعلام

مرکز مشاوره تحصیلی شبکه استعلام برای راهنمایی بیشتر داوطلبان آزمون کنکور سراسری علاوه بر کانال تلگرام کنکور سراسری شبکه استعلام، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری شبکه استعلام را راه اندازی کرده است.
شما می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کنکور سراسری شبکه استعلام به نشانی konkoorex از آخرین اخبار و اطلاعات با خبر شوید، در صورتی که نمی‌توانید کانال تلگرام شبکه استعلام را در پیام رسان تلگرام دنبال کنید.

برای ورود به

سوالات پر تکرار

  1. ">کلیک بر روی گزینه "سراسری"لینک اینستاگرام

    برای تکمیل ظرفیت کنکور سراسری، باید گزینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را انتخاب کنید.

    مقاله حاضر در صورت انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۲، در این مقاله به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
    در ابتدا، باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.
    سپس با استفاده از تگ انتخاب رشته مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.
    سازمان سنجش پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری تصمیم دارد دفترچه ای به نام دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را منتشر کند.
    این دفترچه شامل کد رشته هایی است که در زمان اعلام نتایج نهایی هنوز ظرفیت آن ها پر نشده است.
    به داوطلبان توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله زیر را مطالعه نمایند:مقاله مربوطه.
    توصیه می‌شود به داوطلبان عزیز که با تغییرات ممکن در برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۲ موازی باشند، عضویت در کانال تلگرام "کنکور سراسری" شبکه استعلام و یا صفحه اینستاگرام "کنکور سراسری" شبکه استعلام را پیشنهاد می‌کنیم تا از اخبار بروز در مورد برگزاری تکمیل ظرفیت مطلع شوند.
    درباره‌ی موضوع "تکمیل ظرفیت" سوالات زیادی وجود دارد.
    برای شرکت در این مراسم، در نهایت، سال ۹۶ آخرین سالی است که "تکمیل ظرفیت" برگزار می‌شود.
    بر اساس تصمیمات وزارت علوم، در سال ۹۷ "تکمیل ظرفیت کنکور سراسری" حذف شده است.
    بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که "تکمیل ظرفیت" در کنکور سال ۱۴۰۲ برگزار نشود.

    ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۱۴۰۲:

    داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه سراسری، باید در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم جهت ثبت نام غیرحضوری در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری را انجام دهند.

    در ادامه به نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته خواهیم شد.

    از سال ۹۷، تصمیمی توسط سنجش و پذیرش دانشجو به تصویب رسید که به موجب آن، مرحله تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری برای رشته‌هایی که دارای آزمون حذف هستند، لغو شود.
    این بدان معناست که در کنکور سال‌های ۹۷ و ۹۸، مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه‌های سراسری برگزار نشد و تنها دانشگاه فرهنگیان این مرحله را انجام داد.
    اما اینجا سوال و دغدغه داوطلبان برانگیخته می‌شود که آیا احتمالاً در کنکور سال ۱۴۰۲، مرحله تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد یا خیر؟ با توجه به اهمیت این مرحله برای داوطلبان کنکور، در این مقاله تصمیم گرفته شده است به بررسی احتمال برگزاری و زمان انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته شود.

نتیجه گیری

در نتیجه، برای دسترسی به