دانلود نرم افزار شاد برای آیفون

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

دانلود نرم افزار شاد برای آیفون

مقاله حاضر درباره استفاده از سامانه شاد آموزش و پرورش در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا می باشد.
این سامانه با استفاده از اپلیکیشن ها و سامانه های آموزشی، امکان دسترسی به فرآیندهای آموزشی و برگزاری کلاس ها را به صورت آنلاین و از راه دور فراهم می کند.

با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت اطلاع رسانی در این زمینه، وزارت آموزش و پرورش سامانه شاد را ایجاد کرده است تا امکان ارائه آموزش به دانش آموزان در سراسر کشور فراهم شود.
مدیران، معلمان و دانش آموزان در این سامانه می توانند کلاس خود را برگزار کرده و به آموزش ها و درس های خود دسترسی داشته باشند.

در این مقاله به نحوه دانلود و استفاده از اپلیکیشن شاد برای آیفون می پردازد.
استفاده از سامانه شاد نیازمند تکمیل اطلاعات توسط مدیران، معلمان و دانش آموزان می باشد و پس از ثبت اطلاعات، با نصب اپلیکیشن شاد می توانند از این سامانه استفاده کنند.

از آنجایی که هنوز نسخه آیفون اپلیکیشن شاد منتشر نشده است، پیشنهاد می شود از نسخه تحت وب سامانه استفاده شده و بعدازانتشار نسخه آیفون آن را دانلود کنید.
در نهایت نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد برای آیفون نیز آموزش داده شده است.

خلافی

خوشبختانه سامانه های اینترنتی به کمک آموزش های مجازی آمده و مدیران ، معلمان و دانش آموزان به راحتی می توانند فرآیند های آموزشی خود را دنبال و با سامانه ها و اپلیکیشن های آموزشی ، کلاس خود را از راه دور و از طریق فضای مجازی انجام دهند.
وزارت آموزش و پرورش با ایجاد سامانه شاد بستر مناسبی را ایجاد نموده تا خللی در امر مهم آموزش در زمان تعطیلی مدارس ایجاد نگردد و با استفاده از اپلیکیشن شاد و از طریق کلاس‌ های مجازی دانش‌ آموزان را در سراسر کشور آموزش داد.

 زمان بهره برداری از این سامانه قرار بود شانزدهم فروردین باشد که با توجه حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه با رونمایی از اپلیکیشن شاد در بیست و دوم فروردین ما با پیگیری‌ های وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات ، پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام SHADAP در مرحله بهره برداری قرار گرفت.
از این تاریخ ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا یک هفته آینده ادامه خواهد داشت.
در این مقاله به نحوه دانلود و استفاده از نرم افزار شاد برای آیفون خواهیم پرداخت.
با مطالعه این مقاله با ما همراه باشید.
در شبکه استعلام با توجه به شیوع این ویروس و اهمیت اطلاع رسانی اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات با انتشار مقالات ذیل در زمینه آموزش از راه دور در خدمت شما بوده ایم.
 

چگونه وارد سامانه شاد آموزش و پرورش شویم ؟

دانلود اپلیکیشن شاد آموزش پرورش

سامانه سما لایو علمی کاربردی چیست ؟

آشنایی با نرم افزار شاد نسخه آیفون

تا قبل از این قرار بود این سامانه با کمک نصب یکی از نرم‌افزار های سروش، آی گپ، بله، گپ و روبیکا قابل ارائه باشد.
اما در نهایت تصمیم بر این شد که تنها روبیکا مورد استفاده قرار گیرد.
 اپلیکیشن اختصاصی شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ بیست و دوم فروردین ارائه شد.
این نرم افزار با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اپلیکیشن روبیکا ، همراه اول و دانشگاه صنعتی شریف ارائه شد.
به احتمال زیاد پنج شرطی که برای همکاری با پیام‌رسان‌های داخلی مطرح شده بود نهایتا منجر به انتخاب روبیکا شد.
این شرط ها شامل ایجاد محیطی اختصاصی و ایمن برای حضور معلمان و دانش‌آموزان ، امضای گواهی سطح خدمات فنی مورد نظر آموزش و پرورش ، ارائه‌ی اسناد معتبر بانکی برای ضمانت تعهدات خدمات و جرائم تأخیر یا قصور در ارائه‌ی خدمات ، دادن اجازه‌ی تست‌های فنی و اجرایی مختلف به تیم فنی وزارت و جلوگیری از انتشار مطالب مجرمانه، مبتذل یا نامناسب و جلوگیری از تبلیغات بودند.

بنابراین لازم است با اپلیکیشن روبیکا کاملا آشنا باشید ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله روبیکا اپلیکیشنی همه کاره می باشد.
 دانش آموزان ، مدیران و معلمان پس از نصب نرم افزار ابتدا باید در این پیام رسان عضو شده تا بتوانند از مطالب درسی کانال خود استفاده نمایند.
 توجه داشته باشید که فرایند ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان یا همان اپلیکیشن شاد می بایست طی سه مرحله از سوی مدیر مدرسه، معلمان و دانش آموزان صورت پذیرد.

 

 

 

اولین اقدام را برای استفاده از این سامانه می بایست مدیر مدرسه انجام دهد و با استفاده از سامانه سناد مشخصات مدرسه معلم و کلاس را تعیین نماید.
توجه داشته باشید که سامانه دانش آموزی سناد که از سال هزار و سیصد و نود و به منظور طرح تحول آموزش و پرورش راه اندازی شد ، ماموریت جمع آوری اطلاعات دانش آموزان در سی و یک استان کشور را دارد.
سامانه سناد از طریق این لینک قابل دسترس می باشد و برای هر دوره تحصیلی آدرس های متفاوتی خواهد داشت که در صفحه اصلی سناد قابل دسترس می باشند.

 پس از ثبت این اطلاعات با نصب اپلیکیشن شاد و انتخاب نقش مدیر فرآیند تکمیل اطلاعات و احراز هویت را انجام خواهد داد.
پس از آن معلمان و دانش آموزان نیز با نصب اپلیکیشن شاد به این شبکه اجتماعی خواهند پیوست و کلاس های خود را برگزار خواهند نمود.
طریقه استفاده از این اپلیکیشن نیز در پایان این مقاله آموزش داده شده است.

 

پیشنهاد می شود این مطلب را نیز بخوانید : بروزرسانی شاد

لینک دانلود نرم افزار شاد آیفون

نسخه اندروید این برنامه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش یا مستقیما از طریق این لینک در 22 فروردین ماه منتشر شد و قابل دانلود و استفاده می باشد.
  دانش آموزان ، مدیران و معلمان پس از نصب نرم افزار ابتدا باید در این پیام رسان عضو شده تا بتوانند از مطالب درسی کانال خود استفاده نمایند که در ادامه به نحوه عضویت و استفاده از این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

نرم افزار شاد برای آیفون طبق وعده های داده شده در تاریخ بیست و پنج فروردین ماه عرضه خواهد شد ، که بلافاصله پس از بارگزاری آن توسط وزارت آموزش و پرورش لینک آن در همینجا قابل دانلود خواهد بود.
قاعدتا اصول کار در نسخه های اندروید و ios یکی می باشد ، بنابراین در پایان این مقاله با آموزش نحوه انجام کار توسط مدیران ، معلمان و دانش آموزان می توانید بلافاصله پس از انتشار نسخه ios با استفاده از این آموزش از اپلیکیشن استفاده نمایید.

' با توجه به تاخیر در ارائه لینک دانلود برنامه شاد برای آیفون ، پیشنهاد ما استفاده از نسخه تحت وب که از 26 فروردین به بهره برداری رسیده است می باشد ، با مطالعه مقاله نحوه استفاده از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد می توانید به لینک و نحوه استفاده از این سامانه که تنها با یک مرورگر قابل دسترسی می باشد دست یابید ، تا با انتشار نسخه ios بتوانید از آن استفاده نمایید '

نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد برای آیفون

شما می توانید قبل از 25 فروردین که تاریخ انتشار نسخه ios این اپلیکیشن می باشد،  به طور کلی با نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد برای آیفون آشنا شوید  تا بلافاصله پس از دانلود بتوانید آن را به راحتی نصب کنید.
شباهت های نرم افزاری نسخه های اندروید و ios این نرم افزار این امکان را به ما خواهد داد.
 

ابتدا می بایست اپلیکیشن شاد برای گوشی های آیفون را پس از دانلود در گوشی خود نصب نمایید.
پس از نصب برنامه آن را اجرا نمایید.
در صفحه اصلی بر روی گزینه ورود به برنامه لمس کنید.
در صفحه بعد می بایست شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و گزینه ورود را انتخاب کنید.
( ذکر این نکته ضروریست که شماره همراه دانش آموز ، مدیر مدرسه و یا معلم همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت شده است )

 

سوالات پر تکرار

  • چه سامانه هایی با کمک آموزش های مجازی فرآیند آموزش را سهولت می بخشند؟
  • چه سامانه ای توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است و چه منظوری از "سامانه شاد" است؟
  • از چه زمانی مدیران، معلمان و دانش آموزان از این سامانه استفاده می کنند؟
  • برای دانلود و استفاده از نرم افزار شاد برای آیفون باید چه کار کرد؟
  • چه اصولی در انتخاب نصب نرم افزار توسط وزارت آموزش و پرورش رعایت شده است؟
  • مراحل استفاده از اپلیکیشن شاد برای آیفون چگونه است؟

نتیجه گیری

مقاله حاکی از این است که سامانه های آموزشی اینترنتی در کنار آموزش های مجازی توسط سامانه های اینترنتی به دسترسی سریع و آسان به فرآیند های آموزشی کمک می کنند.
سامانه شاد یک سامانه اینترنتی است که توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است و اجازه می دهد که مدیران، معلمان و دانش آموزان بتوانند به راحتی از طریق اپلیکیشن های آموزشی کلاس های مجازی را از راه دور در فضای مجازی برگزار کنند.

سامانه شاد سعی دارد از تعطیلی مدارس جلوگیری کند و زمان تعطیلی مدارس را برای آموزش دانش آموزان در سراسر کشور استفاده کند.
در این مقاله نحوه دانلود و استفاده از نرم افزار شاد برای آیفون بررسی شده است.

ابتدا نصب این نرم افزار بر روی گوشی آیفون انجام می شود و سپس با ورود به برنامه و وارد کردن شماره تلفن همراه، در این سامانه ثبت نام می شود.
سپس معلمان و دانش آموزان می توانند به کلاس های خود در این سامانه دسترسی پیدا کنند و از مطالب درسی کانال خود استفاده کنند.

همچنین در این مقاله به توصیه استفاده از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد برای کاربران آیفون اشاره شده است، زیرا هنوز لینک دانلود نسخه ios این نرم افزار منتشر نشده است.
در کل، این مقاله به آموزش استفاده از سامانه شاد برای آیفون می پردازد و نحوه نصب و استفاده از این اپلیکیشن برای دانش آموزان، مدیران و معلمان را توضیح می دهد.