آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

هیچ تگی در متن شما یافت نشد.

خلافی

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ دروس امتحانی هر گروه آزمایشی را به همراه ضریب هر درس مشخص کرده و در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا داوطلبان با آگاهی نسبت به این برنامه، بتوانند برنامه ریزی خود را انجام دهند.
پس از برگزاری کنکور و اعلام نتایج اولیه، سازمان سنجش کارنامه‌ای را برای داوطلبان تهیه می‌کند.
این کارنامه حاوی اطلاعاتی مانند رتبه، تراز و درصد دروس است و هر فرد بر اساس این اطلاعات، باید فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند.

داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان هستند، برای انتخاب محل تحصیل خود باید به ترتیب رتبه و تراز اکتسابی خود، کارنامهٔ قبولی داوطلبان سال قبل در این رشته را بررسی کنند و سپس فرم اینترنتی را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.
در ادامهٔ این مقاله، برای علاقمندان به تحصیل در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه پردیس خودگردان، آخرین رتبهٔ قبولی سال گذشته (1401) در مناطق ۱، ۲ و ۳ را بررسی کرده‌ایم.

منطقه ۱:
آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان سال گذشته، در منطقه ۱ بود.
منطقه ۲:
در منطقه ۲ نیز، برای قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان، آخرین رتبه مورد نیاز به ازای سال گذشته بود.
منطقه ۳:
در منطقه ۳ نیز، آخرین رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان در سال قبل در نظر گرفته شده بود.

آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در منطقه 1

با توجه به بررسی نتایج کنکور سراسری سال گذشته، اطلاعاتی درباره رتبه و محل قبولی داوطلبان منطقه 1 در رشته مهندسی مواد و متالوژی در

سوالات پر تکرار

  1. این متن درباره نسخه الکترونیکی کتاب درسی نگارش فارسی پایه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲

  2. ۱۴۰۳ است که در حال حاضر منتشر شده است.
    در این متن لینکی جهت دریافت رایگان کتاب درسی نیز قرار داده شده است.
    همچنین پیشنهاد می‌شود که موقعیت روحی و جسمانی خود را مناسب نموده و در صورت درگیری ذهن با افکار دیگر، به یادگیری مباحث جدید نپردازید.
    علاوه بر این، نسخه الکترونیکی کتب سال تحصیلی دیگر نیز به صورت PDF منتشر شده است.
    دانش‌آموزان، معلمان و سایر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک مقاله، به تمامی کتب دسترسی داشته و فایل کتب مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود نمایند.
    در این متن همچنین روش‌های مختلف مطالعه‌ی کتاب درسی و تثبیت مفاهیم در ذهن با استفاده از نمونه سوالات امتحانی یا فیلم‌های آموزشی پیشنهاد شده است.
    همچنین نحوه تهیه نسخه چاپی کتاب نیز توضیح داده شده است.

نتیجه گیری

هم اکنون معلوماتی راجع به اهمیت کارنامه قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی در کنکور سراسری و درصدهای داوطلبانی که در سالهای گذشته در این رشته قبول شده‌اند، به اتمام رساندیم.
همچنین توصیه شد که به منظور اطلاع از درصدهای دروس در این رشته، مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

از طرفی، داوطلبانی که با استفاده از دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و نرم افزار تخمین رتبه، به محاسبه درصد دروس امتحانی پرداخته‌اند، توصیه شد که با رتبه قبولی کنکور سراسری ۱۴۰۱ و کارنامه و حداقل درصد قبولی لازم تا ۱۴۰۱، شانس قبولی خود را در سایر رشته‌ها و دوره‌ها محاسبه کنند.
همچنین ذکر شد که مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی شبکه استعلام آماده‌اند تا به تمام سوالات درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی ظرفیت مازاد ۱۴۰۱-۱۴۰۲ پاسخ دهند و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی، با مشاوران حرفه‌ای این مرکز در ارتباط باشید.

همچنین پیشنهاد شد که با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام کنکور سراسری شبکه استعلام، از آخرین اخبار و تغییرات در این حوزه باخبر شوید.
در ادامه، داوطلبان متقاضی انتخاب رشته تحصیلی مهندسی مواد و متالوژی پردیس خودگردان ۱۴۰۱-۱۴۰۲ که از سهمیه منطقه ۳ برخوردار هستند، توصیه شد که برای انجام انتخاب رشته خود، کارنامه اولیه کنکور سراسری سال گذشته را بررسی کنند.

همچنین در جدولی که در پایان متن وجود دارد، رتبه و محل قبولی تعدادی از پذیرفته شدگان رشته مهندسی مواد و متالوژی در کنکور۱۴۰۱ در منطقه ۳ آورده شده است.
نیز نمره و رتبه داوطلبان منطقه ۱ در رشته مهندسی مواد و متالوژی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در جدول دیگری آمده است.

در نهایت، اظهار داشته شد که رتبه و تراز اکتسابی شما در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تأثیر قابل توجهی دارد و مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی شبکه استعلام آماده‌اند تا با استفاده از تکنیک‌ها و تجربیات خود، در انتخاب رشته مناسب به شما کمک کنند.
استفاده از خدمات ما، به شما کمک می‌کند تا به آرزوی خود در حوزه تحصیلات عالی دست یابید.

همچنین نتایج کنکور سراسری سال گذشته در مورد رتبه و محل قبولی داوطلبان منطقه ۱ در رشته مهندسی مواد و متالوژی نیز بررسی شد.