آموزش ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آموزش ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+

استفاده از برنامه های پیامرسان و شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود.
برنامه هایی مانند تلگرام و واتساپ همراهی خوبی برای تماس تلفنی شده اند.

افراد به دلیل موارد کاری و یا دلایل دیگر، ممکن است نیاز داشته باشند چند اکانت داشته باشند و به صورت همزمان از هر دو برنامه استفاده کنند.
ولی این امکان تنها با داشتن یک شماره ممکن نیست.

بنابراین، بهتر است بدانید که شما می توانید از شماره جعلی استفاده کنید و برای ثبت نام در واتساپ از آن استفاده کنید.
استفاده از شماره جعلی برای کسانی که نمی خواهند از شماره اصلی خود استفاده کنند نیز کاربرد دارد.

در این مقاله، نحوه ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+ آموزش داده شده است.
همچنین، چندین برنامه برای دریافت شماره مجازی واتساپ معرفی شده است.

خلافی

امروزه با گسترش استفاده از پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای تماس تلفنی از برنامه هایی مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنند.
کاربران این برنامه ها ممکن است برای ارتباطات کاری و یا دیگر موارد بخواهند چند اکانت داشته باشند و به صورت همزمان از هر دو آن ها استفاده کنند اما این کار با داشتن تنها یک شماره قابل انجام نمی باشد.
خوب است بدانید شما می توانید برای این کار از یک شماره مجازی استفاده کرده و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ اقدام نمایید.
استفاده از شماره جعلی برای افرادی که دوست ندارند از شماره تلفنی اصلی خود در این پیامرسان استفاده کنند نیز کاربرد دارد در همین راستا در این مقاله ی شبکه استعلام قصد داریم نحوه ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+ را آموزش داده و چند برنامه برای دریافت شماره مجازی واتساپ معرفی کنیم.
همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را نیز در این خصوص مانند حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی واتساپ ، پین کردن مکالمات و پیام ها در واتساپ و نحوه دانلود استوری واتساپ و دیلیت اکانت واتساپ مطالعه فرمایید.

آیا امکان ثبت نام با شماره جعلی در واتس اپ وجود دارد ؟

اگر تا به حال در هر یک از پیامرسان ها ثبت نام کرده باشید، می دانید که برای ورود و استفاده از امکانات این اپلیکیشن ها، باید شماره موبایلتان را وارد کرده و تایید کنید که این شماره جعلی نبوده و متعلق به شماست.
تایید و احراز هویت در برنامه هایی مانند واتساپ و یا تلگرام، از طریق ارسال کدی به صورت پیام کوتاه و یا تماس تلفنی با شماره وارد شده، انجام می شود.
کاربر تنها پس از ارائه کد مورد نظر، می تواند ثبت نام خود را تکمیل نماید.
شما می توانید در قسمت "شماره" هر شماره ای به دلخواه وارد کنید، اما قسمت اصلی عبور از مرحله احراز هویت است.
خوب است بدانید اگر قصد ندارید از شماره اصلی خود استفاده کنید، می توانید از برنامه شماره مجازی واتساپ کمک بگیرید و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ، اقدام کنید.

چگونه در واتساپ با پیش شماره 1+ اکانت بسازیم

سوالات پر تکرار

  • امروزه با گسترش استفاده از پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای تماس تلفنی از برنامه هایی مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنند.
  • کاربران این برنامه ها ممکن است برای ارتباطات کاری و یا دیگر موارد بخواهند چند اکانت داشته باشند و به صورت همزمان از هر دو آن ها استفاده کنند اما این کار با داشتن تنها یک شماره قابل انجام نمی باشد.
  • شما می توانید برای این کار از یک شماره مجازی استفاده کرده و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ اقدام نمایید.
  • استفاده از شماره جعلی برای افرادی که دوست ندارند از شماره تلفنی اصلی خود در این پیامرسان استفاده کنند نیز کاربرد دارد.
  • در این مقاله شبکه استعلام، نحوه ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+ را آموزش می دهد و چند برنامه برای دریافت شماره مجازی واتساپ معرفی کرده است.

آیا امکان ثبت نام با شماره جعلی در واتس اپ وجود دارد ؟

  • برای ورود و استفاده از امکانات اپلیکیشن های پیامرسان، باید شماره موبایلتان را وارد کرده و تایید کنید که این شماره جعلی نبوده و متعلق به شماست.
  • تایید و احراز هویت در برنامه هایی مانند واتساپ و تلگرام، از طریق ارسال کدی به صورت پیام کوتاه و یا تماس تلفنی با شماره وارد شده، انجام می شود.
  • قسمت اصلی عبور از مرحله احراز هویت است و شما می توانید در قسمت "شماره" هر شماره ای به دلخواه وارد کنید.
  • اگر قصد ندارید از شماره اصلی خود استفاده کنید، می توانید از برنامه شماره مجازی واتساپ کمک بگیرید و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ، اقدام کنید.

چگونه در واتساپ با پیش شماره 1+ اکانت بسازیم

نتیجه گیری

مقاله حاضر درباره امکان ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ صحبت می‌کند.
افرادی که تمایل دارند به جای تماس تلفنی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنند، ممکن است نیاز داشته باشند چند اکانت داشته و به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنند.

با این حال، این امر با داشتن تنها یک شماره تلفنی امکان‌پذیر نیست.
در این صورت، می‌توان از شماره جعلی یا شماره مجازی استفاده کرده و برای ثبت نام با شماره جعلی در واتساپ اقدام کرد.

استفاده از شماره جعلی توسط افرادی که نمی‌خواهند از شماره تلفنی اصلی خود در این پیام‌رسان استفاده کنند، مفید است.
در این مقاله، روش ساخت اکانت واتساپ با پیش شماره 1+ آموزش داده شده و چند برنامه برای دریافت شماره مجازی واتساپ معرفی شده است.

همچنین، خوانندگان می‌توانند مقالات دیگری درباره حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی واتساپ، پین کردن مکالمات و پیام‌ها در واتساپ، دانلود استوری واتساپ و حذف اکانت واتساپ را مطالعه کنند.