اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام

این مقاله درباره اتصال صفحه اینستاگرام به فیس بوک است.
به گفته مقاله، فیس بوک و اینستاگرام امکان همکاری و یکپارچه سازی را فراهم کرده‌اند.

استفاده از این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و اخبار خود را مستقیماً از برنامه اشتراک عکس به جدول زمانی فیس بوک انتقال بدهند.
با این کار، مخاطبان گسترده‌تری به سمت اکانت شما هدایت می‌شوند.

این ویژگی برای افرادی که در کسب و کار فعالیت می‌کنند نیز مزیت دارد، زیرا آنها می‌توانند برای سریع‌تر رساندن اطلاعیه‌ها، اخبار و معرفی محصولات به مشتریان خود استفاده کنند.
علاوه‌براین، اتصال این دو سیستم عامل به هم امکان دسترسی به افراد بیشتری را به شما می‌دهد و می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی پست‌ها و محتوای شما در رتبه بندی خبرها کمک کند.

روند اتصال حساب فیس بوک به اینستاگرام نیز در این مقاله توصیف شده است.
در نهایت، مقاله به این نکته اشاره می‌کند که اتصال حساب فیس بوک و اینستاگرام باعث می‌شود جزئیات ارسال اینستاگرام شما (از جمله زیرنویس، هشتگ و ایموجی) در فیس بوک به اشتراک گذاشته شود و امکان نمایش دوستان شما در شبکه اجتماعی را نیز به شما می‌دهد.

خلافی

این روزها فیس بوک و اینستاگرام دست به دست هم می دهند.
این دو سرویس یکپارچه سازی را ارائه می دهند که شما به سادگی در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یافت نشد برخلاف توییتر ، که پست های اینستاگرام شما را به عنوان پیوندهای وب اصلی منتشر می کند ، در واقع Facebook به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً از برنامه اشتراک عکس به جدول زمانی و اخبار خود به اشتراک بگذارید.

منطقی است که برای فیس بوک ارائه ویژگیهای ساده برای یک برنامه محبوب مانند اینستاگرام ، خصوصاً با توجه به غول رسانه های اجتماعی ، این بستر را به قیمت 1 میلیارد دلار پول نقد خریداری کند.
امروز در شبکه استعلام  می خواهیم در خصوص اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام صحبت کنیم ، با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر تغییر اکانت فیس بوک در اینستاگرام .

اینستاگرام پیش از این نیز بارها و بارها موضوع مقالات ما بوده است و ما در این خصوص در زمینه های مختلف اطلاعات مفیدی را تولید و منتشر کرده ایم که امیدواریم از مطالعه آنها لذت ببرید ، مقالات پیشنهادی :

دو اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام شبکه استعلام

پس گرفتن اکانت اینستاگرام

دلایل اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام

اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام   برای هر کاربر می تواند دلیل مختلفی داشته باشد ، اما خوب است این نکته را در نظر داشته باشید که با پیوند فیس بوک و اینستاگرام ، عکس ها و فیلم هایی که منتشر می کنید یا در فیس بوک با دوستانتان به اشتراک می گذارید در دو حساب عمومی قرار می گیرد و در نتیجه مخاطبین گسترده تری را به سمت اکانت شما هدایت می کند.

همچنین افرادی که برای کسب و کار و مشاغل اقدام به ایجاد اکانت کرده اند ، با اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام می توانند اطلاعیه ها ، اخبار ، معرفی محصولات یا خدمات جدید و .
.
.
را سریع تر به اطلاع مخاطبان و مشتریان خود برسانند.

فیس بوک همچنین یک پایگاه کاربر به مراتب بزرگتر از اینستاگرام دارد ، بنابراین فرصتی وجود دارد که بتواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و با توجه به اینکه به نظر می رسد که فید الگوریتمی اینستاگرام پست های با مشغله بیشتر را در اولویت قرار داده است ، موارد پسندیده اضافی می توانند به محتوای شما در رتبه بندی خبرها نیز کمک کنند.
حتی ارسال متن صوتی می تواند به مخاطبین فیس بوک شما که در اینستاگرام نیستند اجازه دهد تا پیگیر فعالیت های شما باشند.

در نهایت ، به دلیل یکپارچه سازی بین این دو سیستم عامل ، جزئیات ارسال اینستاگرام شما (از جمله زیرنویس ها) در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود و با هر گونه اطلاعات مکان ، هشتگ ها و ایموجی هایی که اضافه کرده اید ، کامل خواهد شد.
آپلودهای شما نیز در فیس بوک ذخیره خواهد شد و به شما امکان آن را می دهد که به سرعت دوستان خود را در شبکه اجتماعی نشان دهید.

چگونگی اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام

روند پیوند حساب های فیس بوک و اینستاگرام شما تقریباً در iOS و Android یکسان است.
البته بخاطر داشته باشید که این فرآیند فقط از طریق یک برنامه هوشمند انجام می شود ، نه از طریق دسک تاپ شما.

الف ) برای اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام   برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل تان شوید ، سپس روی سه خط گوشه سمت راست و بالا اشاره کرده و از منوی باز شده روی settings اشاره کنید تا وارد تنظیمات شوید.

ب) سپس روی گزینه Account اشاره و در نهایت از صفحه باز شده گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

ج ) در صفحه باز شده ، لیست شبکه های اجتماعی چون فیس بوک ، توییتر ، Tumblr ،  Ameba و OK.
ru

د) با انتخاب Facebook ، وارد برنامه فیس بوک می شود و در صورتی که اکانت داشته باشید نام کاربری و رمز عبورتان را باید وارد نمایید و در غیر این صورت ، روی گزینه Create New Facebook Account اشاره کرده و حساب فیس بوک تان را ایجاد کنید.

ه) پس از ورود به سیستم ، اکانت های شما اکنون به هم متصل می شوند و دیگر لازم نیست برای ارسال همزمان در هر دو سیستم عامل ، کاری انجام دهید.
هر بار که می خواهید یک عکس اینستاگرام را در فیس بوک به اشتراک بگذارید ، می توانید با فعال کردن دکمه مربوط به آن در صفحه عنوان ، این کار را انجام دهید.
همچنین می توانید آن را تنظیم کنید تا تمام پست های جدید به طور خودکار به اشتراک گذاشته شود.

ی ) برای به اشتراک گذاشتن عکس قبلی اینستاگرام در فیس بوک ، تصویری را که می خواهید از پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و به گوشه سمت راست بالای آن ضربه بزنید.
در گام بعدی روی Share اشاره کرده و سوییچ فیس بوک را روشن کنید.

نحوه تغییر اکانت فیس بوک در اینستاگرام

به خاطر داشته باشید که به هر دلیلی می توانید مجوز برنامه را تغییر داده یا ادغام آن را با Facebook در هر زمان حذف کنید.
برای انجام این کار ، به منوی Linked Accounts که قبلاً به آن دسترسی داشتید ، برگردید و به Facebook ضربه بزنید.
با فرض اینکه به یک حساب Facebook متصل هستید ، نماد به رنگ آبی و نام مرتبط با آن در سمت راست نمایش داده می شود.

سوالات پر تکرار

  • چه مزایایی برای اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام وجود دارد؟
  • چگونه می توان فیس بوک را به صفحه اینستاگرام متصل کرد؟
  • آیا می توان اکانت فیس بوک را در اینستاگرام تغییر داد؟

نتیجه گیری

اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام می‌تواند برای کاربران مختلف دلایل متفاوتی داشته باشد.
اولاً، با اینکه اینستاگرام و فیس بوک روز به روز دارای کاربران بیشتری می‌شوند، اتصال این دو سرویس به یکدیگر امکان به اشتراک گذاری محتوا در دو حساب عمومی را بهبود می‌بخشد و می‌تواند بیشترین توجه را بر روی پست‌ها و صفحه شما جلب کند.

ثانیاً، برای افرادی که از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی استفاده می‌کنند، اتصال فیس بوک به صفحه اینستاگرام مناسب است.
با اینکه فیس بوک دارای جمعیت کاربری بزرگتری نسبت به اینستاگرام است، امکان به روز رسانی سریع اطلاعیه‌ها، اخبار، معرفی محصولات و خدمات و .

.
.

در فضای فیس بوک و ارتباط سریعتر با مخاطبان و مشتریان فراهم می‌شود.
همچنین فیس بوک از نظر کاربران گسترده‌تر از اینستاگرام است و با اتصال اکانت دو سرویس، باز هم مخاطبان بیشتری را می‌توان به سمت اکانت شما هدایت کرد.

همچنین با توجه به الگوریتم فید اینستاگرام که پست‌هایی را با مشغله بیشتر در اولویت می‌گذارد، اطلاعات اضافی که در فیس بوک به اشتراک می‌گذارید ممکن است به بهبود رتبه‌بندی پست‌ها و بهبود محتوا در رتبه‌بندی خبرها کمک کند.
نتیجه‌گیری و پایان نامه این مقاله این است که اتصال فیس بوک و اینستاگرام می‌تواند مزیت‌هایی را برای کاربران ایجاد کند.

با اتصال دو حساب، می‌توانید به مخاطبان بیشتر دسترسی پیدا کنید، محتوای خود را به کاربران فراهمتر برسانید و هماهنگی بهتری بین دو سرویس داشته باشید.