سایت ثبت نام و اعلام نتایج EPT

سرویس های استعلامی

خلافیخلافی

به دلیل اینکه زبان انگلیسی در آزمون دکتری و طی دوره تحصیل برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار است، آن‌ها موظف اند در یکی از آزمون‌های زبان داخل کشور یا بین‌المللی پذیرفته شوند.
آزمون‌های زبان انگلیسی معتبر مختلفی از جمله تافل، آیلتس، TOLIMO، MSRT و .
.
.
در کشور برگزار می‌شود که انتخاب شرکت در هر آزمون به رشته و دانشگاه هدف داوطلبان بستگی دارد.

اما بسیاری از داوطلبان بدون توجه به این نکته، وقت و انرژی زیادی را صرف آمادگی برای پذیرش در آزمون‌های بین‌المللی می‌کنند در صورتی که اگر هدف آن‌ها تنها تحصیل در دانشگاه آزاد باشد می‌توانند با وقت و هزینه کمتر در آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه با نام EPT شرکت کنند.

برای ورود به

سوالات پر تکرار

ایرما دارس بهتر است شما سوالات امتحانی را بیشتر بخوانید.
بیشتر بخوانید: دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی متوسطه دوم لازم به ذکر است که علاوه بر نسخه الکترونیکی ریاضی یازدهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳، فایل PDF سایر کتب سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ نیز منتشر شده است.
دانش‌آموزان، معلمان و سایر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مقاله مربوطه تمامی کتب را دانلود کرده و استفاده نمایند.
یکی از روش‌های بسیار مؤثر برای تثبیت مباحث در ذهن و آماده شدن بهتر برای امتحانات، دانلود و مطالعه نمونه سوالات امتحانی سال‌های گذشته یا مدارس دیگر است که می‌تواند نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را مشخص کند.
توصیه می‌کنیم دانش‌آموزان از روش‌های مختلف مطالعه دروس پایه یازدهم رشته تجربی مانند دریافت نمونه سوالات امتحانی پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی بهره ببرند.
توجه: وقتی در وضعیت روحی یا جسمانی مناسب نیستید یا ذهنتان درگیر افکار دیگری است، بهتر است از خواندن کتاب ریاضی 2 در موضوعات مربوط به پایه یازدهم رشته تجربی متوسطه دوم خودداری کنید.
زیرا ذهن شما در وضعیت آرامش بهتر و کارآمدتر عمل می‌کند و قدرت یادگیری شما در این حالت بسیار بالاتر است.
اما در وضعیت‌هایی مانند خستگی، عصبانیت و احساسات منفی دیگر، حواس شما پرت و شتاب زده عمل می‌کنند.
دانش‌آموزان و والدین می‌توانند با دانلود کتاب درس ریاضی 2 پایه یازدهم تجربی 1402-1403 از تمامی مطالب موجود در کتاب درسی آگاه شده و با مطالعه و بررسی آن از تغییرات کتاب نسبت به سال گذشته آگاهی یابند.
به همین منظور در ادامه این مقاله، لینک دانلود پی‌دی‌اف کتاب درسی ریاضی یازدهم ارائه و نحوه مطالعه و همچنین نحوه تهیه نسخه چاپی این کتاب بیان شده است.
برای خواندن کتاب ریاضی 2پایه یازدهم رشته تجربی متوسطه دوم، بهتر است زمان مطالعه را به صورت پیوسته، اما با فواصل زمانی کوتاه تقسیم کنید، تا از خستگی ناشی از مطالعه پی در پی بدون استراحت جلوگیری کنید.
می‌توانید حتی در هر ۱۰ دقیقه، به صورت پیوسته یک فصل را مطالعه کنید.
همچنین، می‌توانید در کنار مطالعه دروس، به خواندن نمونه سوالات امتحان ریاضی 2 یازدهم رشته تجربی نیز بپردازید.
یکی از موارد مهم برای مراجعه دانش‌آموزان به مدرسه و شروع سال تحصیلی، تهیه کتاب درسی دانش‌آموزان می‌باشد که در چند سال اخیر با توجه به اینترنتی شدن بسیاری از امور، دانش‌آموزان به صورت اینترنتی نیز موفق به ثبت نام کتاب‌های درسی شده‌اند.
دانش‌آموزان و متقاضیان دریافت کتب درسی می‌توانند علاوه بر ثبت نام و خرید کتاب‌های چاپی، به صورت رایگان نیز فایل کتب را دریافت نمایند تا با محتوای کتب سال تحصیلی پیش رو آشنا شوند.
در جهت افزایش آگاهی دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته تجربی متوسطه دوم، کتاب درس ریاضی 2، سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را در ادامه می‌توانید دانلود کنید.
با کلیک بر روی لینک زیر، فایل pdf کتاب را به صورت رایگان دریافت کرده و از مطالب و محتویات مفید آن بهره‌مند شوید.
برای جهت‌دهی به مطالب، از تگ‌های html استفاده شده است:
  1. : برای تاکید و نشانه‌گذاری متن
  2. : برای بخش‌های مهم و قوی‌تر
  3. : برای عناوین و سرفصل‌ها
  4. : برای لیست‌ها و موارد تکراری
همچنین دانش‌آموزان، معلمان و متقاضیانی که خواهان تهیه کتب تک جلدی هستند می‌توانند با توجه به زمان‌بندی اعلامی آموزش و پرورش اقدام به خرید کتاب درسی به صورت آزاد نمایند که در این روش، هزینه کتب درسی همان قیمت درج شده در پشت جلد کتاب‌ها محاسبه خواهد شد.
توصیه می‌شود متقاضیانی که قصد خرید کتاب به صورت تکی داشته و یا جزو جاماندگان ثبت نام کتاب هستند از سایت مربوطه اقدام به تهیه کتاب نمایند، زیرا در صورت اتمام مهلت ثبت نام، مجبور به تهیه کتاب ریاضی یازدهم با هزینه‌ای بالاتر از کتاب فروشی‌ها خواهند شد.
دانلود و تهیه کتاب درس ریاضی 2 پایه یازدهم تجربی 1402 - 1403:

دانش‌آموزان و معلمان به‌صورت آزاد و دولتی، میتوانند برای درس ریاضی 2 پایه یازدهم تجربی 1402 - 1403 به دو روش از خرید کتاب استفاده نمایند.

  1. دانلود کتاب درس:

    با استفاده از پرداخت هزینه، دانش‌آموزان و معلمان قادر خواهند بود کتاب ریاضی 2 پایه یازدهم تجربی 1402 - 1403 را در قالب فایل الکترونیکی دانلود کنند.

  2. تهیه نسخه چاپی:

    همچنین، علاوه بر خرید نسخه الکترونیکی، دانش‌آموزان و معلمان میتوانند با پرداخت هزینه، کتاب را به صورت چاپی نیز تهیه کنند.
    برای تهیه نسخه چاپی، چندین راهکار وجود دارد.

این فرصت برای تهیه کتاب ریاضی 2 پایه یازدهم تجربی 1402 - 1403 به دانش‌آموزان، معلمان و علاقمندان به خرید کتاب درسی این رشته در دو روش (دولتی و آزاد) ارائه شده است.

نتیجه گیری

به تلاش داوطلبان برای شرکت در آزمون EPT و تلاش آن‌ها برای آمادگی در آزمون‌های بین‌المللی توجه کردیم.
اما در صورتی که هدف آن‌ها فقط تحصیل در دانشگاه آزاد است، می‌توانند با شرکت در آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه به نام EPT در هزینه و وقت کمتری با اطمینان تحصیل خود را در دانشگاه آزاد آغاز کنند.

همچنین به اهمیت زبان انگلیسی در دوران تحصیل در مقطع دکتری اشاره کرده و داوطلبان را تشویق کردیم که در یکی از آزمون‌های زبان داخلی یا بین‌المللی پذیرش شوند.
آزمون‌های زبان انگلیسی معتبری مانند تافل، آیلتس، TOLIMO، MSRT و .

.
.

برگزار می‌شود و انتخاب آزمون بستگی به رشته و دانشگاه هدف داوطلبان دارد.
همچنین از داوطلبان خواسته شد که در صورتی که سوال یا مشکلی در ثبت نام آزمون EPT سال ۱۴۰۲ دارند، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی شبکه استعلام تماس بگیرند و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز استفاده کنند.