کارنامه قبولی مدیریت صنعتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم نوبت دوم

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 کارنامه قبولی مدیریت صنعتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم نوبت دوم

در این مقاله، اینکه کارنامه قبولی رشته مدیریت صنعتی تحت تأثیر عواملی نظیر ظرفیت دانشگاه‌ها و خصوصیات جامعه آماری شرکت‌کننده قرار می‌گیرد.
لذا، می‌توانید در نظر گرفت که درصدهای مشخص‌شده در کارنامه را به عنوان حداقل درصدی برای خود در نظر بگیرید و در هر درس به طور معمول می‌توانید 5 تا 10 درصد افزایش در درصد کسب نمایید.

رشته مدیریت صنعتی از جمله رشته‌های پرطرفدار در کنکور سراسری است.
هر ساله تعداد زیادی داوطلب به منظور قبولی در این رشته در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.

علاقه‌مندان به رشته مدیریت صنعتی می‌دانند که به دلیل رقابت شدید در این رشته، برای رسیدن به هدف خود نیاز به عزم راسخ و دانش جامع و دقیق درباره رتبه‌بندی و درصدهای قبولی رشته مدیریت صنعتی دارند.

درک‌می‌شود که رتبه افرادی که در رشته مدیریت صنعتی با سهمیه منطقه ۳ قبول می‌شوند، با رتبه‌های افراد منطقه ۲ و ۱ متفاوت است.

بنابراین، در ادامه، ما کارنامه قبولی در رشته مدیریت صنعتی در ترم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای نوبت دوم یا شبانه در سهمیه منطقه ۳ را مشخص کرده و آن را در جدول زیر آورده‌ایم:

افراد علاقمند به رشته مدیریت صنعتی که در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، با اطلاع از آخرین رتبه قبولی یا حداقل رتبه لازم برای قبولی در مدیریت صنعتی در دوره نوبت دوم (شبانه) سال گذشته، خود را برای شرکت در کنکور ۱۴۰۲ آماده کنند.
توصیه می‌کنیم داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

مقاله مرتبط:

تحلیل رتبه‌های قبولی مدیریت صنعتی در دوره نوبت دوم (شبانه) سال گذشته
علاقمندان به رشته مدیریت صنعتی می توانند ضمن بررسی کارنامه قبولی مدیریت صنعتی سال گذشته، خود را برای شرکت در این ماراتن نفس گیر آماده کرده و یا در مرحله

خلافی

رشته مدیریت صنعتی از جمله رشته‌های پرطرفدار در کنکور سراسری است.
هر ساله تعداد زیادی داوطلب به منظور قبولی در این رشته در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.
علاقه‌مندان به رشته مدیریت صنعتی می‌دانند که به دلیل رقابت شدید در این رشته، برای رسیدن به هدف خود نیاز به عزم راسخ و دانش جامع و دقیق درباره رتبه‌بندی و درصدهای قبولی رشته مدیریت صنعتی دارند.

کارنامه قبولی رشته مدیریت صنعتی سال گذشته چون نزدیک ترین آزمون به کنکور امسال می باشد، می تواند مبنای دقیق تری برای برای تحلیل وضعیت داوطلبان متقاضی رشته مدیریت صنعتی ۱۴۰۲ باشد.
از این رو کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی شبکه استعلام، اقدام به جمع آوری کارنامه قبولی مدیریت صنعتی و حداقل درصد لازم برای قبولی نوبت دوم یا شبانه سال گذشته کرده و جزئیات ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا مرحله انتخاب رشته خود را به صورت آگاهانه پشت سر بگذارید.
پس با ما همراه باشید.

کارنامه قبولی مدیریت صنعتی​ ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم شبانه در سهمیه منطقه 1

علاقمندان به رشته مدیریت صنعتی می توانند ضمن بررسی کارنامه قبولی مدیریت صنعتی سال گذشته، خود را برای شرکت در این ماراتن نفس گیر آماده کرده و یا در مرحله

سوالات پر تکرار

  1. بنا به نتایج بررسی رتبه‌های قبولی علوم تربیتی سراسری سال گذشته، آخرین رتبه قبولی در منطقه یک برای رشته علوم تربیتی در سال‌های ۱۴۰۱

  2. ۱۴۰۲ قابل مشاهده است.
    معلوم است که رتبه در سهمیه برای داوطلبان علوم تربیتی بسیار اهمیت دارد و انتخاب رشته بر اساس رتبه در سهمیه انجام می‌شود.
    مشمولین سهمیه منطقه دو نیز افرادی هستند که سه سال آخر تحصیل خود را در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ گذرانده‌اند.
    بنابراین، علاقه‌مندان به رشته علوم تربیتی و داوطلبانی که تمایل دارند در کنکور شرکت کنند، با دنبال کردن مقاله مربوطه و مطالعه کارنامه و درصدهای دروس پذیرفته‌شدگان، می‌توانند اطلاعات مفید و موثقی را دریافت کنند.

    مطابق تغییرات و تحولات حوزه کنکور سراسری، رشته علوم تربیتی به یکی از رشته‌های محبوب و مورد تقاضای داوطلبان تبدیل شده است.
    بهتر است داوطلبان، قبل از انتخاب رشته در کنکور، با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی شبکه استعلام تماس بگیرند و به تمام سوالات خود درباره آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی سراسری سال‌های ۱۴۰۱

  3. ۱۴۰۲ پاسخ دهند.
    علاوه بر این، عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام کنکور سراسری شبکه استعلام می‌تواند اطلاعات روز و تغییرات حوزه کنکور را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

    داوطلبان رشته علوم تربیتی باید به اهمیت کارنامه قبولی در این رشته توجه کنند.
    برای این منظور می‌توانند از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری شبکه استعلام استفاده کنند و با وارد کردن درصدهای خود، تقریبی از رتبه کشوری و رتبه منطقه خود به دست آورند.
    همچنین، با مشاهده آخرین رتبه قبولی در رشته علوم تربیتی سال گذشته، می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و در راستای تقویت نقاط ضعف خود، تلاش کنند.

    بنابراین، برای اطلاعات دقیق‌تر درباره رشته علوم تربیتی و تمام جوانب مربوطه، توصیه می‌شود به مقاله «ارزیابی کارنامه قبولی در رشته علوم تربیتی» مراجعه کنید.
    این مقاله حاوی اطلاعات مفیدی برای علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته است و توسط جان دو اسمیت نوشته شده است.

نتیجه گیری

در این مقاله، به بررسی فاکتورهایی که بر کارنامه قبولی رشته مدیریت صنعتی تأثیر می‌گذارند، پرداخته شد.
مشخص شد که ظرفیت دانشگاه‌ها و خصوصیات جامعه آماری شرکت‌کننده بر روی کارنامه قبولی تأثیرگذار است.

از این رو، در نظر داریم که درصدهای مشخص‌شده در کارنامه را به عنوان حداقل درصدی برای خود در نظر بگیرید و در هر درس به طور معمول می‌توانید 5 تا 10 درصد افزایش در درصد کسب نمایید.
همچنین، برای رشته مدیریت صنعتی نیز با توجه به رقابت شدید در این رشته، برای رسیدن به هدف خود، نیاز به عزم راسخ و دانش جامع و دقیق درباره رتبه‌بندی و درصدهای قبولی دارید.

از طرفی، رتبه افرادی که در رشته مدیریت صنعتی با سهمیه منطقه ۳ قبول می‌شوند با رتبه‌های افراد منطقه ۲ و ۱ متفاوت است.
بنابراین، در ادامه، جدولی درباره کارنامه قبولی در رشته مدیریت صنعتی در ترم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای نوبت دوم یا شبانه در سهمیه منطقه ۳ بررسی شده است.

همچنین، برای افرادی که علاقمند به رشته مدیریت صنعتی هستند و در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند، مشاهده کردیم که با آگاهی از آخرین رتبه قبولی یا حداقل رتبه لازم برای قبولی در مدیریت صنعتی شبانه در دوره نوبت دوم در سال گذشته، می‌توانند برای شرکت در کنکور ۱۴۰۲ بهتر برنامه‌ریزی کنند.

از طرفی، ایده‌ی بهتری از شرایط قبولی در دانشگاه‌ها و امکاناتی که برای شما در نظر گرفته می‌شود، می‌توانید با مطالعه‌ی و مشاهده‌ی رتبه‌های لازم برای قبولی در دانشگاه‌های دولتی سراسری در حوزه مدیریت صنعتی در سال‌های گذشته کسب کنید.

به طور کلی، برای رسیدن به هدف خود و قبولی در دانشگاه در رشته مدیریت صنعتی، نیاز به برنامه‌ریزی و آگاهی از رتبه‌ها و درصدهای لازم است.
با مشاهده کارنامه قبولی مدیریت صنعتی در سال‌های گذشته، می‌توانید تحلیل دقیق‌تری از وضعیت خود در مسابقه کنکور داشته باشید و برنامه‌ریزی بهتری برای قبولی در دانشگاه داشته باشید.