همه چیز در مورد اینستاگرام دسکتاپ

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

همه چیز در مورد اینستاگرام دسکتاپ

مقاله حاکی از این است که از طریق اینستاگرام دسکتاپ نیز می توان به گذار بر صفحات جذاب اینستاگرام و مشاهده و لایک کردن پست ها و استوری ها پرداخت.
این امکانات علاوه بر نسخه موبایلی اینستاگرام بر روی سیستم عامل هایی نظیر اندروید، iOS، ویندوز و مک نیز قابل استفاده است.

اینستاگرام به عنوان یک برنامه تلفن همراه طراحی شده است اما با این حال، در مواردی مانند عدم دسترسی به تصاویر مورد نیاز یا کافی نبودن شارژ گوشی، امکان استفاده از لپ تاپ یا تبلت وجود دارد.
نحوه دانلود اینستاگرام دسکتاپ و استفاده از آن در مقاله توضیح داده شده است.

برای استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر، دو روش وجود دارد.
اولین روش استفاده از اینستاگرام وب است که کاربران می توانند با ورود به سایت اینستاگرام و احراز هویت، پست ها و استوری های دوستان خود را مشاهده و اعمال لایک و کامنت کنند.

اینستاگرام وب امکاناتی مانند جستجو و نمایش پست های لایک شده توسط فالوورها، دریافت درخواست ها و ویرایش پروفایل را نیز داراست.
نصب برنامه اینستاگرام روی ویندوز 10 دیگرین روش استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر است.

این برنامه را کاربران باید از مایکروسافت استور دانلود کرده و نصب کنند.
با نصب برنامه، می توانند از طریق صفحه اصلی برنامه با اکانت خود وارد شده و پست ها و استوری های خود را مشاهده و ویرایش کنند.

اما این نسخه از اینستاگرام امکان ارسال پست و چت را ندارد.

خلافی

اگر جز افرادی هستید که علاقه زیادی به اینستاگرام دارید و متمایل هستید تا مداوم در بین صفحات جذاب آن چرخی بزنید و پست ها و استوری های ارسال شده توسط دوستانتان را مشاهده و لایک کنید ، این را بدانید که می توانید از طریق اینستاگرام دسکتاپ هم می توانید این کار را انجام دهید و اینستاگرام برای کامپیوتر هم در دسترس است.

ارسال عکس و فیلم در رسانه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام ، شاید با تلفن همراه ساده تر به نظر برسد اما از آنجایی که اکثر آنها قابل استفاده روی سیستم عامل های اندورید ، iOS ، ویندوز یا مک است ، لذا می توانید از اینستاگرام برای کامپیوتر هم استفاده کنید.
واضح است که اینستاگرام به عنوان یک برنامه تلفن همراه طراحی شده است و برای آپلود کردن تصاویر و ویدیوهایی است که شما باید تلفن همراه خود آن را تهیه کرده اید ،  اما همیشه این طور نیست و ممکن است مواردی که می خواهید پست کنید در حافظه تلفن همراه تان موجود نباشد یا توسط دوربین گوشی تهیه نشده باشد ، دستگاه تلفن همراه یا تبلت تان دارای شارژ کافی نباشد و  یا به هر دلیل دیگری متمایل باشید ارسال پست ها و استوری های خود را از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه انجام دهید ، ما در مقاله امروز گروه مشاوره شبکه استعلام می خواهیم نحوه دانلود اینستاگرام دسکتاپ را بررسی کرده و روش های استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر را شرح دهیم.

شبکه استعلام پیش از این نیز با تولید و انتشار مقالاتی نظیر دیلیت اکانت اینستاگرام ، ترفندهای مخفی اینستاگرام ، افزایش فالوور در اینستاگرام و .
.
.
همراه شما عزیزان بوده است.

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر دو راه دارد که شما می توانید یکی از آن دو را انتخاب کرده و به فعالیت در این رسانه اجتماعی بپردازید :

1.
اینستاگرام وب

2.
نصب فایل اینستاگرام روی ویندوز 10  ، همانطور که متوجه شده اید ، این فایل فقط روی ویندوز 10 قابل نصب و استفاده است ، اگر از کاربران سایر ویندوزها هستید این روش نمی تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام از طریق اینستاگرام وب

1.
برای این منظور و استفاده از این روش کافیه وارد لینک زیر بشید :

ورود به سایت اینستاگرام

اگر قبلا از نسخه موبایل استفاده میکردید و اکانت دارید روی Sign in کلیک کرده و با وارد کردن Username و پسوردتان وارد اکانت تان شوید.

اما اگر اولین بار است که به عضویت اینستاگرام در می آیید باید ثبت نام کنید که نیاز به وارد کردن اطلاعات موبایل یا ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، username و پسوردتان را وارد کرده و روی Next اشاره کنید ، حال در صفحه بعدی باید کد تاییدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.
برای انجام این کار می توانید مقاله عضویت در اینستاگرامرا بررسی فرمایید.

ویژگی های اینستاگرام تحت وب

مزایای اینستاگرام وب

امکانات و مزایایی که اینستاگرام وب برای شما فراهم خواهد آورد را در ادامه بررسی خواهیم کرد :

1.
در اینستاگرام وب پس از ورود شما استوری ها و پست های جدید قابل مشاهده است و شما می توانید آنها را لایک کرده و کامنت مورد نظرتان را هم ایجاد کنید.

2.
در کادر وسط صفحه می توانید جستجوهای مورد نظرتان را انجام دهید و صفحات مرتبط با آن را مشاهده کنید.

3.
حال سه گزینه را در سمت راست مشاهده می کنید :

گزینه اول که آیکون قطب نما دارد ، لیست پست هایی که توسط فالوورهای شما لایک شده و ممکن است مورد علاقه شما باشد را نمایش می دهد.

گزینه دوم آیکون قلب دارد ، در اینجا درخواست های جدید ( request ها ) قابل مشاهده است و همچنین کامنت هایی که شما در آن تگ یا لایک شده اید نمایش می دهد.

گزینه سوم که شکل آدمک دارد هم پروفایل شماست و از این قسمت می توانید اطلاعات پروفایل تان را ویرایش کرده ، عکس پروفایل تان را عوض کنید ، استوری ها و پست های ارسال و منتشر شده تان را مشاهده کنید و .
.
.

4.
امکان غیر فعال کردن یا دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقتی مهیاست.

معایب اینستاگرام وب

در کنار مزایایی که اینستاگرام وب برای شما فراهم می کند ، معایب یا بهتر است بگوییم نقص هایی هم وجود دارد که در این قسمت بیان خواهیم کرد :

1.
امکان چت و ارتباط با دوستانتان از طریق دایرکت امکان پذیر نیست.

2.
امکان ارسال پست و استوری برای شما وجود ندارد.

ثبت نام و ویژگی های اینستاگرام ویندوز 10

این برنامه را شما باید از مایکروسافت استوری دریافت کنید ، در نظر داشته باشید که این برنامه رایگان و تنها قابل نصب روی ویندوز 10 می باشد.

1.
وارد لینک داده شده شوید و روی گزینه آبی رنگ Get کلیک کنید.

مایکروسافت استور

2.
بعد از نصب برنامه می توانید آن را با جستجو از قسمت Start ویندوزتان پیدا کرده و باز کنید.

3.
وقتی برنامه برای شما باز می شود در صورتی که قبلا اکانت داشتید ، روی گزینه Sign in  کلیک کنید.

و اگر اکانت ندارید و می خواهید برای اولین بار اکانت ایجاد کنید ، روی یکی از گزینه های “Log In With Facebook”  یا “Sign Up With Phone or Email ” کلیک کنید، البته اگر اکانت فیس بوک ندارید ، شما باید گزینه Sign Up With Phone or Email را انتخاب کنید.

مزایا و معایب اینستاگرام ویندوز 10 :

این نسخه از اینستاگرام شباهت زیادی به نسخه موبایل دارد و دارای ویژگی های زیر است :

سوالات پر تکرار

  • می توانید از طریق اینستاگرام دسکتاپ پست ها و استوری ها را مشاهده و لایک کنید.
  • ارسال پست ها و استوری ها از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه امکان پذیر است.
  • ثبت نام در اینستاگرام وب برای استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر امکان پذیر است.
  • مزایای استفاده از اینستاگرام وب شامل مشاهده استوری ها و پست های جدید، جستجوی مورد نظر، عضویت در اینستاگرام، مشاهده لیست پست های لایک شده و.
    .
    .
    می باشد.
  • امکان غیر فعال کردن یا فعال کردن اینستاگرام به صورت موقتی در اینستاگرام وب وجود دارد.
  • امکان چت و ارتباط با دوستان از طریق دایرکت در اینستاگرام وب وجود ندارد.
  • در اینستاگرام ویندوز 10 نیز می توانید پست ها و استوری ها را مشاهده کنید و از ویژگی های مشابه با نسخه موبایل اینستاگرام استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر صحبت شده است.
با این مقاله می توانید بفهمید که چگونه می توانید از طریق اینستاگرام دسکتاپ هم به پست ها و استوری های دوستانتان دسترسی داشته باشید و آنها را لایک کنید.

همچنین این مقاله به شما نحوه دانلود و نصب اینستاگرام برای کامپیوتر را نیز آموزش می دهد.
در ادامه مقاله به بررسی ویژگی های استفاده از اینستاگرام تحت وب می پردازد.

این ویژگی ها شامل مشاهده و لایک کردن پست ها و استوری های جدید، جستجوی صفحات مرتبط، مشاهده درخواست ها و کامنت های جدید و ویرایش اطلاعات پروفایل می شود.
همچنین در این قسمت معایب استفاده از اینستاگرام تحت وب نیز مطرح شده است که شامل عدم امکان چت و ارتباط با دوستان از طریق دایرکت و عدم امکان ارسال پست و استوری است.

همچنین در این مقاله نحوه ثبت نام و استفاده از نسخه ویندوز 10 اینستاگرام نیز آموزش داده شده است.
با دانلود و نصب این نسخه، شما می توانید پست ها و استوری ها را مشاهده، لایک و کامنت کنید.

در آخر معایب و مزایای استفاده از اینستاگرام ویندوز 10 نیز بررسی شده است.
هرچند این نسخه از اینستاگرام شباهت زیادی به نسخه موبایل دارد، اما برخی از ویژگی ها مانند عدم امکان چت و ارسال پست ها و استوری ها وجود ندارند.