همه روش های خرید شارژ ایرانسل

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

همه روش های خرید شارژ ایرانسل

روش های خرید شارژ ایرانسل امروزه بسیار ساده شده است و می توان با استفاده از روش های متنوعی که در این مقاله معرفی شده است، این کار را انجام داد.
قبلاً برای خرید شارژ ایرانسل، باید به فروشگاه ها، کیوسک های روزنامه فروشی یا دستگاه های خودپرداز بانکی مراجعه کنیم و کارت شارژ را خریداری می کردیم.

اما امروزه می توان با استفاده از کد شارژ، از طریق دستگاه های ATM یا POS بانکی شارژ را خریداری کرد و با شماره گیری کد شارژ، سیم کارت را شارژ کرد.
همچنین می توان با استفاده از نرم افزارهای همراه بانک و پرداخت آنلاین، شارژ را خریداری کرد.

بعلاوه، می توان از طریق وب سایت ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من نیز شارژ را خریداری کرد.
همچنین در صورت نیاز به شارژ اضطراری، می توان از روش های اضطراری مانند شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کرد.

همچنین به روش های دستوری مانند شارژ شگفت انگیز و خط به خط نیز می توان اقدام کرد.
در نهایت، با روش خرید شارژ به صورت خودکار، می توان برنامه ریزی کرد که به طور اتوماتیک سیم کارت شارژ شود.

خلافی

این روزها دیگر خرید شارژ ایرانسل مثل گذشته سخت نیست و برای انجام اینکار روش های مختلفی وجود دارد که کاربر می تواند بنا بر شرایط خود یکی را انتخاب کند.
اگر به چند سال پیش برگردیم ، در آن زمان که سیم کارت های اعتباری تازه روانه بازار شده بودند و مثل امروز در بین مردم جا نیفتاده بودند ، برای خرید شارژ ایرانسل باید به یکی از نزدیکترین فروشگاه ها ، کیوسک های روزنامه فروشی یا دستگاه ها خودپرداز بانک ها مراجعه میکردیم و یک کارت شارژ با ابعاد کارت های اعتباری بانک ها خریداری می کردیم ، رفته رفته کارت ها کوچک تر شدند تا به ابعاد امروزی شان رسیدند.
موضوعی که امروز در گروه مشاوره شبکه استعلام تصمیم داریم درباره آن صحبت کنیم ، روش های خرید شارژ ایرانسل است.
خیلی از ما کم و بیش از روش های خرید شارژ ایرانسل اطلاع داریم و از آن استفاده می کنیم ، اما اطلاع از دانستن همه روش های خرید شارژ ایرانسل یا تجربه استفاده از سایر روش ها شاید دغدغه یک سری از افراد باشد ، از این رو ما بر آن شدیم تا با انتشار مقاله ای دیگر در خصوص موضوع روش های خرید شارژ ایرانسل همراه شما باشیم.

پیش از این نیز با انتشار مقالات شارژ اضطراری ایرانسل ، فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل ، موجودی سیم کارت اعتباری ایرانسل در خدمت شما بوده ایم و امیدواریم از مطالعه مقالات گفته شده لذت ببرید.

روش های خرید شارژ ایرانسل

همانطور که مستحضر هستید ، روی صحبت امروز ما با شما همراهان گرامی روش های خرید شارژ ایرانسل است ، با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به روش های خرید شارژ.

 

خرید کارت شارژ یا کد شارژ

خرید کارت شارژ  ، که همان روش سنتی خرید شارژ ایرانسل است ، برای تهیه کد شارژ هم می توانید به دستگاه های ATM  ، POS بانکی ، مراجعه کرده و کد مندرج روی رسید تراکنش را دریافت و به یکی از روش های زیر شماره گیری کنید.

             برای شارژ مستقیم و عادی*141*کدشارژ#

             برای شارژ شگفت انگیز *144*کدشارژ#

 

خرید  شارژ از طریق نرم افزارهای همراه بانک و پرداخت آنلاین

همانطور که می دانید امروزه بانک ها دارای خدمات نوین و ارزنده ای چون همراه بانک هستند که با مراجعه به بانک یا وب سایت می توانید این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید.
سپس از طریق این اپلیکیشن ها اقدام به خرید شارژ نمایید.

در کنار نرم افزارهای همراه بانک ، برنامه های دیگری هم برای وجود دارد که می توانید از طریق آنها تراکنش مورد نظر را انجام دهید مانند آپ ، سکه و .
.
.
این نرم افزارها در مقاله های دانلوداپلیکیشن آپ  ، نرم افزار سکهو .
.
.
راهنمای خوبی برای شما خواهند بود.

 

خرید شارژ ایرانسل از طریق وب سایت

یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل ، وب سایت ایرانسل است ، برای خرید شارژ وارد لینک داده شده شوید و نوع شارژ مد نظرتان را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

ورود به سایت ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از روش های آسان و در دسترس برای خرید شارژ ، دانلود و نصب برنامه ایرانسل من است ، اپلیکیشنی که به کمک آن می توانید به راحتی سیم کارت خود را مدیریت کرده و برای خرید شارژ ، اینترنت و .
.
.
از آن استفاده کنید.
مقالهبرنامه ایرانسل منرا مطالعه فرمایید.

 

خرید شارژ ایرانسل به صورت اضطراری

گاهی اوقات شما نیاز به شارژ فوری و اضطراری دارید و هیچ کدام از موارد فوق ، برای شما امکان پذیر نیست ، برای استفاده از این روش شارژ ، مقاله شارژ اضطراری ایرانسلراهنمای شماست.

 

خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #555*

شما کاربران گرامی ایرانسل ، می توانید با شماره گیری کد دستوری #555* ، هم اقدام به خرید شارژ ایرانسل نمایید.

 

خرید شارژ ایرانسل به روش خودکار

یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل ، این است که به صورت آنلاین و خودکار تعیین کنید که از طریق حساب بانکی تان ، مبلغ شارژی که تعیین می کنید ، به طور اتوماتیک شارژ شود ، با فعال کردن این مورد ، هنگامی که شارژ شما 2000ریال شود ، به طور اتوماتیک و خودکار سیم کارت شما شارژ می شود.
 بانکداری های اینترنتی ملت ، سامان و ملی آماده خدمات دهی در این خصوص هستند.

 

خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #7*

اگر کارت عابر بانک شما دارای رمز دوم است ، این روش هم برای شما مناسب خواهد بود ، پس با شماره گیری کد دستوری #1*7*  ،سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنید.

 

خرید شارژ ایرانسل به روش خط به خط

سوالات پر تکرار

  • چند سال پیش برای خرید شارژ ایرانسل باید به یکی از نزدیکترین فروشگاه ها، کیوسک های روزنامه فروشی یا دستگاه ها خودپرداز بانک ها مراجعه میکردیم و یک کارت شارژ با ابعاد کارت های اعتباری بانک ها خرید میکردیم.
  • خرید شارژ ایرانسل از طریق نرم افزارهای همراه بانک و پرداخت آنلاین
  • خرید شارژ ایرانسل از طریق وب سایت
  • خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من
  • خرید شارژ ایرانسل به صورت اضطراری
  • خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #555*
  • خرید شارژ ایرانسل به روش خودکار
  • خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #7*
  • خرید شارژ ایرانسل به روش خط به خط

نتیجه گیری

مقاله‌ای که در اختیار داریم درباره روش‌های خرید شارژ ایرانسل است.
در گذشته، خرید شارژ ایرانسل به راحتی انجام نمی‌شد و برای خرید شارژ، باید به فروشگاه‌ها، کیوسک‌ها یا خودپرداز‌های بانکی مراجعه می‌کردیم و یک کارت شارژ خریداری می‌کردیم.

اما امروزه روش‌های خرید شارژ ایرانسل متنوع شده است و می‌توان با توجه به شرایط شخصی، روش‌های مختلفی را انتخاب کرد.
از جمله روش‌های خرید شارژ ایرانسل می‌توان به خرید کارت شارژ یا کد شارژ، خرید شارژ از طریق نرم‌افزارهای همراه بانک و پرداخت آنلاین، خرید شارژ ایرانسل از طریق وب‌سایت ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، خرید شارژ ایرانسل به صورت اضطراری، خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #555*، خرید شارژ ایرانسل به روش خودکار، و خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری #7* اشاره کرد.

به طور کلی، علاوه بر روش‌های معمول و سنتی خرید شارژ، استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای بانکی، وب‌سایت ایرانسل، و اپلیکیشن ایرانسل من نیز برای خرید شارژ کاربرد دارد.
همچنین، برخی افراد ممکن است علاقه‌مند به استفاده از روش‌های جدید و مختلف برای خرید شارژ باشند که اطلاعات بیشتری درباره آنها می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

منبع این مقاله گروه مشاوره شبکه استعلام است که همچنین در مقالات قبلی خود به خرید شارژ اضطراری ایرانسل، فعال‌سازی اینترنت همراه ایرانسل، و موجودی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل اشاره کرده است.