معرفی نرم افزارهای پیش بینی وضع هوا

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

معرفی نرم افزارهای پیش بینی وضع هوا

مقاله معرفی می‌کند که برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و برنامه‌ریزی سفرها و گردش‌ها، سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف وجود دارند.
معرفی بهترین برنامه‌های آب و هوا شامل Weather Underground، Forecast.

io و AccuWeather است.
این برنامه‌ها با ارائه اطلاعات دقیق و تنوعی از موارد از جمله پیش‌بینی هوا و وضعیت آب و هوا در طول زمان، نقشه‌های رادار، وضعیت جاده‌ها و ترافیک، هشدارهای هواشناسی، ویدیوها و گزارش‌ها به کاربران خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند.

همچنین، مقاله سایت‌های آب و هوا معتبر را نیز معرفی کرده است که به شما اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت آب‌وهوای مکان خود و مناطق مختلف را می‌دهند.
به عنوان مثال، سایت The National Weather Service/NOAA و سایت Weather Underground از جمله سایت‌های معتبری هستند که می‌توانید از آنها برای دسترسی به اطلاعات هواشناسی دقیق استفاده کنید.

همچنین در مورد هر یک از سایت‌ها و برنامه‌های معرفی شده، توضیحات و راهنمای استفاده در مقاله آمده است.

خلافی

خیلی از افراد هنگام برنامه ریزی برای یک گردش کوتاه و مسافرت در اطراف شهر یا برنامه ریزی یک سفر طولانی می خواهند بدانند که آب و هوا چگونه خواهد بود ؟ یک سایت هواشناسی خوب یا نرم افزار مطمئن و قابل اعتماد می تواند اطلاعات دقیق و مفیدی از شرایط جوی و آب و هوایی بدهد.
سیستم عامل های اندروید و iOS نرم افزار پیش بینی وضع هوا را به طور پیش فرض در لیست برنامه هایشان دارند ، اما ما امروز در گروه مشاوره شبکه استعلام قصد داریم ، کامل ترین برنامه هواشناسی و سایت های مربوط به پیش بینی آب و هوا را به شما معرفی کنیم.

برنامه های آب و هوایی زیادی برای انتخاب شما وجود دارد، اما بهترین برنامه های آب و هوایی شما برای Android و iOS باعث پیش بینی دقیق منطقه، شرایط فعلی برای موقعیت شما، نقشه های رادار و توانایی تنظیم هشدارهای هواشناسی برای هر چیزی از طرف دولت برای پیش بینی بارش در منطقه شما هستند.
 نرم افزارهای پیش بینی وضع هوا گفته شده با داده های ارائه شده توسط NOAA (اداره ملی اقیانوس و جوی) شروع می شوند و سپس پیش بینی های خود را با تحقیقات خود با استفاده از ابزار یادگیری ماشین IBM برای برنامه کانال آب و هوا و یا 250،000 ایستگاه هواشناسی کامل می کنند.
اما در نظر داشته باشید تقریبا همه نسخه رایگان توسط تبلیغات پشتیبانی می شوند.

سایت های پیش بینی کننده وضعیت آب و هوا

سایت The National Weather Service/NOAA

بسیاری از افرادی که به دنبال یک سرویس خوب و قابل اطمینان برای اب و هوا هستند ،به سراغ این سایت می روند .
شما هم برای مراجعه به آدرس داده شده مراجعه کنید.

ورود به سایت

NWS (The National Weather Service ) یک مرکز اساسی برای پیش بینی وضع آب و هوا است که شما پس از ورود به آن شهر مورد نظر خود را وارد و روی دکمه Go کلیک کنید.

در گزارش نهایی شما میزان رطوبت ، سرعت باد ، دمای هوا به سانتی گراد و فارنهایت ، دمای هوا و خلاصه وضعیت روزهای آتی و .
.
.
را مشاهده خواهید کرد .
همچنین از آخرین آپدیت انجام شده نیز مطلع خواهید شد که بدانید تا چه حد اطلاعات دریافتی شما دقیق است.

سایت Weather Underground

Weather Underground یکی دیگر از سایت های پیش بینی وضعیت هواست که در میان هواداران آب و هوا ، هواشناسان و .
.
.
یک منبع قابل اعتماد است.
اطلاعات موجود در این پایگاه از بیش از 100 هزار ایستگاه هواشناسی عضو در خانه ها ، مدارس و سایر نقاط در سراسر کشور جمع آوری شده است.
با ورود به این وب سایت در قسمت Search location می توانید منطقه مورد نظر را وارد کرده و پیش بینی وضع هوا را به تفکیک ساعت ، 10 روز ، امروز یا تاریخ جاری ، انتخاب از تقویم و .
.
.
مشاهده کنید.
البته اطلاعات فشار هوا ، رطوبت و .
.
.
هم به شما ارائه می شود.

ورود به سایت

سایت Forecast.
io

این سایت را نمی توان جز کامل ترین برنامه هواشناسی محسوب کرد زیرا نسبت به بقیه کمی تازه وارد است و از سال 2013 راه اندازی شده است.
دما ، محل ،شرایط فعلی و پیش بینی برای یک ساعت آینده ، 24 ساعت آینده و 7 روز آتی را به شکل کوتاه مشاهده کنید .
البته اطلاعات اضافی مانند داده های رادار و نقشه های هواشناسی با کیفیت بالا نیز به شما ارائه داده می شود ، اما این سایت اطلاعات دقیقی درباره وقوع طوفان و موارد مورد نیاز متخصصان هواشناسی و خلبانان ارائه نمی دهد ، اطلاعات این سایت در صفحه نمایش تلفن همراه و تبلت نیز به راحتی قابل مشاهده و دسترسی است، برای بازدید از وبسایت به آدرس داده شده مراجعه کنید .

ورود به سایت

سایت Weatherspark

سایت Weatherspark ، با ارائه نمودار ها و سایر داده های آب و هوایی دقیق که در یک نمایه در دسترس هستند کاربران را به خود جلب می کند .
این سایت مانند سایر سایت های رقیبش اطلاعات سرعت باد ، بارش ، متوسط دما ، نمودارهای درجه حرارت طی روز یا روزها یا هفته ها و یا حتی روند سالانه و بیشتر را ارائه می کند .
پس از ورود به این وب سایت در قسمت Find City or Airport ، می توانید شهر یا فرودگاه مورد نظرتان را مشخص کرده و به راحتی اطلاعات مربوط به دما ، ویژگی های عمومی فصول مختلف ، وضعیت ابرها ، بارش باران ، بارش برف ، آفتاب ، رطوبت ، باد و بهترین زمان سفر به آنجا را روی نمودار مشاهده کنید.
برای بازدید و مشاهده وب سایت به آدرس داده شده مراجعه کنید .

ورود به سایت

سایت AccuWeather

پس از ورود به این سایت ، در فیلد مشخص شده باید شهر یا کد پستی را وارد کنید یا از لیست داده شده ، شهر مورد نظر را انتخاب کنید.
اطلاعات مربوط به اب و هوای فعلی ، امشب ، فردا ، روزهای آتی هفته و .
.
.
را مشاهده کنید.
در این سایت می توانید تصاویر ماهواره ای و نقشه های مربوط به منطقه انتخابی تان را نیز مشاهده کنید.

ورود به سایت

نرم افزارهای پیش بینی وضعیت هوا

نرم افزار Weather - The Weather Channel

یکی از بهترین نرم افزارهای پیش بینی وضع هوا است که با ارائه سرویس کامل ، برنامه کانال آب و هوا (اندروید و iOS) ، شرایط فعلی، پیش بینی ها، نقشه های آب و هوایی رادار، شرایط جاده ای و ترافیکی ، گزارش فعالیتها و ویدیوها در خدمت کاربران است.
شما می توانید هشدارهای لازم برای پیش بینی های آب و هوایی مهم، بارش منطقه، هشدارهای صادر شده توسط دولت و غیره را نیز به سادگی تنظیم کنید.
نسخه رایگان این نرم افزار پیش بینی وضع هوا با تبلیغات پشتیبانی می شود ، اما با پرداخت تقریبا 3.
99 دلار می توانید نسخه پیشرفته و بدون تبلیغات آن را دریافت کنید.

نرم افزار AccuWeather

برنامه AccuWeather که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی و عرضه شده است جز کامل ترین برنامه هواشناسی است ، برنامه آب و هوا و بسیاری از راهنمایی های عملی در مورد آنچه که برای روز انتظار می رود را ارائه می دهد.
بر روی صفحه اصلی، شما شرایط آب و هوایی فعلی، پیش بینی های چند روز آینده، پیش بینی های کوتاه مدت برای مکان شما، و نقشه های رادار قابل تنظیم است.
نسخه رایگان نرم افزار پیش بینی وضع هوا حاوی تبلیغات است، اما شما می توانید آنها را با پرداخت 2.
99 دلار حذف کنید.

سوالات پر تکرار

  • سایت The National Weather Service/NOAA
  • سایت Weather Underground
  • سایت Forecast.
    io
  • سایت Weatherspark
  • سایت AccuWeather
  • نرم افزار Weather - The Weather Channel
  • نرم افزار AccuWeather

نتیجه گیری

این مقاله درباره تأثیر وضعیت آب و هوا بر تصمیمات مربوط به سفر و گردشگری است.
به دلیل اینکه آب و هوا بر طول و مدت سفر و رفت و آمد ما تأثیر می‌گذارد، افراد برنامه ریزی برای سفرها و مسافرت‌های خود می‌خواهند در مورد وضعیت آب و هوا مطلع شوند.

استفاده از یک سایت هواشناسی یا نرم افزار قابل اعتماد و معتبر می‌تواند اطلاعات دقیق و مفیدی از وضعیت جوی و آب و هوا به افراد ارائه کند.
در این مقاله، تعدادی از بهترین سایت‌ها و نرم افزارهای هواشناسی برای اندروید و iOS معرفی شده‌اند.

این اپلیکیشن‌ها اطلاعات مربوط به منطقه، شرایط فعلی، نقشه‌های رادار و توانایی تنظیم هشدارهای هواشناسی را برای کاربران فراهم می‌کنند.
همچنین، این سایت‌ها با استفاده از داده‌های NOAA و تکنولوژی یادگیری ماشین IBM به برنامه کانال آب و هوا و یا ایستگاه‌های هواشناسی منطقه پیش بینی‌های دقیقی را ارائه می‌دهند.

با این حال، تقریبا تمام نسخه‌های رایگان این اپلیکیشن‌ها تحت حمایت تبلیغات هستند.
علاوه بر این، چند سایت نیز برای پیش بینی وضعیت آب و هوا معرفی شده‌اند.

با ورود به این سایت‌ها، می‌توانید منطقه مورد نظر را وارد کرده و پیش بینی وضعیت هوا و اطلاعات مربوطه را مشاهده کنید.
همچنین، برای کاربران دستگاه‌های موبایل و تبلت، اطلاعات از این سایت‌ها به راحتی قابل مشاهده و دسترسی است.

در انتها، نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که تقریبا تمامی اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها در نسخه رایگانشان از تبلیغات پشتیبانی می‌کنند.