معرفی 7 موتورسیکلت برتر 2018

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

معرفی 7 موتورسیکلت برتر 2018

موتورسوارانی که هم سرعت و هم راحتی را تمنا می‌کنند، می‌توانند با استفاده از موتوری قدرتمند و دارای سیلندرهای دوقلو، سیستم کنترل پایداری هوشمند و سیستم تعلیق خودکار، ترکیب متعادلی از این دو را پیدا کنند.
تریومف، که شرکتی با تجربه 115 ساله است، با محصول بونویل بابر به عنوان پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌ها شهرت دارد.

این محصول نوستالژیک با روحیه‌ی مسابقات کافه ریسر، عناصر بازگشت به گذشته را در خود دارد.
بونویل بابر جدید با استفاده از طراحی کلاسیک، قطعات تیره‌رنگ و امکانات ایمنی پیشرفته مانند ترمزهای ضدقفل و کنترل سرعت، ترکیب جالبی از ظاهر و عملکرد دارد.

از دیگر محصولات جذاب و عالی برای سفرهای طولانی، مدل گولد وینگ است.
این موتور سیلندرهای شش سیلندر و تعلیق الکترونیکی دارد و با استفاده از امکاناتی مانند سازگاری با اپل کارپلی و دکمه هوشمند، سفرهای شما را تجربه ای منحصر به فرد می کند.

گولد وینگ مجهز به بهترین فناوری ها و قطعات است و به عاشقان سفر و ماجراجویی پیشنهاد می کند تجربه ای بی نظیر را با آن تجربه کنند.

خلافی

داشتن موتورسیکلتی با قابلیت هدایت بهتر و خصوصیات بهبودیافته، تجربه‌ی موتورسواری را دلپذیرتر می‌کند.
در این مقاله، هفت موتورسیکلت برتر سال ۲۰۱۸ را برای کاربردهای مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.
همراه ما باشید!داشتن موتورسیکلتی با قابلیت هدایت بهتر و خصوصیات بهبودیافته، تجربه‌ی موتورسواری را دلپذیرتر می‌کند.
در این مقاله، هفت موتورسیکلت برتر سال ۲۰۱۸ را برای کاربردهای مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.
همراه ما باشید!

بهترین موتورسیکلت اسپورت (سوپربایک): آپریلیا دورسودورو 900

تحویل همه چیز به ایتالیایی ها:طبق این طرح، موتورسیکلت قدرتمندِ سوپرموتو با طراحی سبک و لوکس را به دست ایتالیایی ها سپردیم.
موتور این دستگاه آبسرد و برانگیز با قدرت معادل ۹۳ اسب بخار نیرویش را به ارمغان می آورد و طراحی باریک دورسودورو به راننده امکان می دهد تا در ترافیک و جابجایی در بین خودروها به راحتی عمل کند.
ویژگی های شجاعانه این دوچرخه با امکانات راحتی که در اختیار آن قرار دارد بهتر تمام می شود.
این گزینه شامل انتخاب رابط بلوتوث است که با استفاده از کنترل های تعبیه شده بر روی فرمان، متصل شده و ارتباطی میان گوشی شما و موتورسیکلت ایجاد می کند.

undefinedundefined

بهترین موتورسیکلت استاندارد: کی‌تی‌ام 1290 سوپر دوک جی‌تی

موتورسوارانی که هم سرعت و هم راحتی را تمنا می‌کنند، می‌توانند در اینجا یک ترکیب متعادل از این دو را پیدا کنند.
ما با ارائه یک موتور بسیار قدرتمند ۱۷۳ اسب بخار وی-توین، دارای سیلندرهای دوقلو همراه با یک سیستم کنترل پایداری هوشمند که حساس به درجه خم شدگی است، و همچنین یک سیستم تعلیق که به صورت خودکار بر اساس شرایط رانندگی تنظیم می‌شود، روبرو هستیم.

undefined

بهترین موتورسیکلت مسافرتی: هوندا گولد وینگ تور

گولد وینگ واقعاً برترین موتورسیکلت برای سفرهای طولانی است.
طراحی جدید آن شامل موتور شش سیلندر قدرتمند است که با سبک وزنی حدود 40 کیلوگرم، امکاناتی فوق العاده را به همراه دارد.
این مدل گولد وینگ مجهز به امکاناتی همچون سیستم تعلیق الکترونیکی، سازگاری با اپل کارپلی، دکمه هوشمند بدون سیم و جعبه دنده اتوماتیک با 7 سرعت و عقب نویزه.
این ویژگی ها به واقعیتی سر در برده و سفرهای شما را به تجربه ای منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد.
می توانید گولد وینگ خود را با اطمینان و وسواس انتخاب کنید، زیرا این موتورسیکلت با انحصاری ترین و به روزترین فناوری ها و قطعات مجهز شده است.
با گولد وینگ، ما راهی نو به سرعت و هیجان در سفرها پیش رو خواهیم داشت.
با این همه مشخصات، گولد وینگ همچنان موتورسیکلتی به روز و منحصر به فرد است که عاشقان سفر و ماجراجویی را به خود جذب می کند.
بهترین تجربه سفر را با گولد وینگ تجربه کنید.

undefined

بهترین موتورسیکلت سبک رترو: تریومف بونویل بابر بلک

تریومف، شرکتی با تجربه 115 ساله، با محصول بونویل بابر (Bonneville Bobber)، به عنوان پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌ها شهرت دارد.
این موتورسیکلت پربازنده، طراحی استایل نوستالژی را با روحیه‌ای از مسابقات کافه ریسر ترکیب کرده است.
با استفاده از عناصر بازگشت به گذشته، این محصول یادآور دهه 1940 میلادی است با چرخ‌های کوچک، تایرهای بزرگ و صندلی تنهاپرسر که بر روی آب شناور است.

محصول بونویل بابر جدید، با ترکیب طراحی کلاسیک و استفاده از قطعات تیره‌رنگ و امکانات ایمنی پیشرفته، از جمله ترمزهای ضدقفل، کنترل کشش و کنترل سرعت، استفاده می‌کند.

نتیجه گیری

  • گولد وینگ موتورسیکلتی منحصر به فرد است که با ترکیب بالانس بین سرعت و راحتی، به علاقه‌مندان به موتورسواری خدمات راحتی و لذت فراوان ارائه می‌دهد.
  • موتور قدرتمند ۱۷۳ اسب بخار وی-توین همراه با سیلندرهای دوقلو و سیستم کنترل پایداری هوشمند و سیستم تعلیق خودکار، یک تجربه رانندگی استثنایی را برای موتورسواران به ارمغان می‌آورد.

  • بونویل بابر، محصولی با استایل نوستالژی ترکیب شده با روحیه مسابقات کافه ریسر است که با استفاده از قطعات تیره‌رنگ و امکانات ایمنی پیشرفته، از جمله ترمزهای ضدقفل و کنترل کشش و کنترل سرعت، در بین موتورسیکلت‌های پرفروش جایگاه برجسته‌ای دارد.
  • گولد وینگ به عنوان بهترین موتورسیکلت برای سفرهای طولانی شناخته شده است و با طراحی جدید و امکاناتی همچون سیستم تعلیق الکترونیکی، سازگاری با اپل کارپلی و جعبه دنده اتوماتیک با 7 سرعت، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای سفرها به ارمغان می‌آورد.

  • با تجهیز به فناوری‌های بروز و قطعات با کیفیت، گولد وینگ بهترین گزینه برای عاشقان سفر و ماجراجویی است و تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای موتورسواران فراهم می‌کند.