قدرتمندترین لپ تاپ های دنیا را بشناسید

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

قدرتمندترین لپ تاپ های دنیا را بشناسید

مقاله حاضر درباره یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا است و در آن ویژگی هایی که یک لپ تاپ قدرتمند باید داشته باشد بررسی شده است.
در ابتدا به اهمیت اینترنت و رایانه قابل‌حمل در زندگی امروزی اشاره شده است و سپس به ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش لمسی، رم، قابلیت حمل و نقل، پردازنده، هارد دیسک و اندازه گرافیک و صفحه نمایش پرداخته شده است.

در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ های سال 2019 پرداخته می‌شود.
یکی از بهترین لپ تاپ ها مدل Huawei MateBook 13 است که با ویژگی های سخت افزاری برجسته اش از جمله پردازنده Intel، گرافیک Intel UHD Graphics 620 و Nvidia GeForce MX150، رم 8 گیگابایت و ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت SSD برخوردار است.

در نهایت، توصیه می شود که برای خرید یک لپ تاپ قدرتمند، ویژگی های سخت افزاری و نیازهای شخصی خود را مورد بررسی قرار داده و لپ تاپی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد و قابلیت ها را برای شما داشته باشد.

خلافی

لپ تاپ یا همان رایانه قابل حمل را امروزه می توان تقریبا در دست همه افراد مشاهده کرد.
کارمندان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، مدیران و .
.
.
.
حتی خیلی از افراد به جای PC از لپ تاپ در منزل شان استفاده می کنند.
قیمت و کیفیت سخت افزار این لپ تاپ ها متفاوت است و بسته به میزان و نحوه استفاده افراد می توان از یک قیمت مناسب تا خیلی گران آنها را دسته بندی کرد.
اگر جز افرادی هستید که کارهای سنگین و تخصصی با لپ تاپ انجام می دهید و واقعا نیاز به یکی از بهترین لپ تاپ ها دارید ، با ما همراه باشید تا در این مقاله قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی نماییم.

پیش از این مقالاتی نظیر انتقال فایل از کامپیوتر به لپ تاپ با وای فای ، فعال کردن تاچ پد لپ تاپ ، کاهش مصرف باتری لپ تاپ و .
.
.
همراه شما بوده ایم.

حال این بار در شبکه استعلام  تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر ، اطلاعاتی در خصوص بهترین لپ تاپ دنیا در اختیار شما قرار دهیم که راهنمای خوبی برای خرید و آشنایی شما با این لپ تاپ ها باشد.

ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند چیست ؟

در این بخش از مقاله می خواهیم در خصوص ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم ، هر یک از ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش لمسی ، قابلیت انتقال ، کیفیت صدا و .
.
.
هم جز ویژگی های مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ دنیاست.

ما در ادامه می خواهیم این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهیم :

1.
تاچ ( صفحه نمایش لمسی )

صفحه نمایس لمسی به شما اجاره می دهد که روی نمادهایی که می خواهید باز شود با نوک انگشتتان اشاره کرده و منتظر بمانید تا آن صفحه یا قابلیت باز و اجرا شود.
این یکی از بهترین ویژگی های یک تبلت است اما می تواند روی لپ تاپ شما هم باشد.

واقعیت اینجاست که حتی کسی که از رایانه استفاده نکرده است می تواند در عرض چند دقیقه احساس متخصص بودن کند ، اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که کار با لپ تاپی که صفحه نمایش لمسی دارد و عادت کردن به آن ، بازگشت به لپ تاپ غیر لمسی را سخت و گاها کلافه کننده می کند.

2.
رم

رم حافظه کامپیوتر شماست و هرچه میزان این حافظه بیشتر باشد برنامه های لپ تاپ شما می توانند همزمان با مکث کمتری بار گذاری شوند و در کل می توان گفت کامپیوتر از سرعت بیشتر و هنگ کردن کمتری برخوردار می شود.
امروزه رایانه به طور متوسط حداقل 4 گیگابایت رم نیاز دارد تا یک لپ تاپ معمولی به شمار رود.
برای انجام کارهای پیچیده تر مانند پردازش تصویر ، تولید بازی یا موسیقی و .
.
.
باید حداقل 6 گیگابایت داشته باشد.

3.
قابل حمل بودن

اگر شما همیشه در حال حرکت هستید ، قابلیت حمل و نقل یک نکته کلیدی است.
عناصر مهمی چون وزن ، عمر باتری ، شکل آن را باید در نظر بگیرید.
لپ تاپ های سنگین یا دارای صفحه نمایش بزرگ نمی تواند برای شما گزینه مناسبی باشد ، از طرفی عمر باتری هم خیلی مهم است چون در صورتی که شارژ آن زود تمام شود شما را در رسیدن به اهداف و انجام کارهایتان ناکام می گذارد.
اگر لپ تاپ شما هم زیاد باتری مصرف می کند ، مقاله کاهش مصرف باتری لپ تاپبه شما کمک می کند تا با ترفندهایی مصرف آن را کاهش دهید.

4.
پردازنده

پردازنده مغز رایانه است و یک شاخص عالی به شمار می آید ، یک پردازنده قوی تر نه تنها به این معنی است که لپ تاپ شما سریعتر اجرا می شود، بلکه به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی را اجرا کنید که پیش از این با مشکل مواجه بودند ، مانند : تنظیمات عکس، طراحی گرافیک و نرم افزار ایجاد موزیک و .
.
.

اینتل و AMD دو تولید کننده اصلی هستند که هر یک از پردازنده های متنوعی را برای هر نوع استفاده ارائه می دهند.
پردازنده های اینتل از محدوده Celeron و Pentium که برای رایانه های روزمره کارآمد به کار می روند، به هسته های Core i3، i5 و i7 می رسند که عملکرد باور نکردنی برای بازی های خلاقانه و حرفه ای را ارائه می دهند.
محدوده AMD با A4 برای محاسبات پایه شروع شده و با سری FX ادامه می یابد، که قدرت جدی برای بازی عمیق را فراهم می کند و بهترین نرم افزار را در اختیار دارد.

5.
هارد دیسک

دو نوع هارد درایو داریم : HDDs (Hard Disk Drives )  و SSDs (Solid State Drives)

HDDs یا درایورهای هارد دیسک ، رایج هستند و می توانند اطلاعات زیادی را ذخیره کنند و همان هاردهای معمول هستند که بسیاری از ما تجربه کار با آنها را داشته یا اینکه حداقل آنها را از نزدیک دیده ایم و در اکثر رایانه ها پیدا می شود.
اما SSDs یا درایورهای حالت جامد جز قطعات متحرک نیستند و بسیار سریع تر از HDD ها راه اندازی می شوند و انرژی کمتری هم مصرف می کنند و رد نتیجه طول عمر باتری هم بیشتر می شود ، اما متاسفانه ظرفیت کمی دارند و نمی توان حجم زیادی داده روی آنها ذخیره کرد.

6.
اندازه گرافیک و صفحه نمایش

دو نوع کارت گرافیک وجود دارد : integrated (یکپارچه) و Dedicated (اختصاص داده شده).

کارت گرافیک های یکپارچه برای استفاده روزمره مانند سرچ و وب گردی در اینترنت ، ارسال و دریافت ایمیل ، .
.
.
اما برای کارهای پیچیده تر و مثلا نمایش فیلم در یوتیوب ممکن است آهسته تر باشد.

کارت های اختصاصی دارای تکنولوژی پیشرفته تر هستند و می توانند کارهای پیچیده تری را انجام دهند ، در هنگام بازی نرخ فریم بهتری تولید کنند و .
.
.
اما در مقابل باتری را هم سریع تر تخلیه می کند.
در خصوص انداز صفحه نمایش هم باید بگوییم که صفحه نمایش 15 اینچ و بالاتر برای مشاهده فیلم ها و بازی ها مناسب هستند و از طرفی هنگام کار با لپ تاپ هم فشار کمتری به چشمان شما وارد می کنند.

معرفی لپ تاپ های قوی سال 2019

حال که با ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند آشنا شدید ، در ادامه می خواهیم تعدادی از قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی و تعدادی از ویژگی های سخت افزاری آنها را هم بیان کنیم.

1.
Huawei MateBook 13

Huawei این کار را دوباره انجام داده و آخرین لپ تاپ خود را در لیست بهترین لپ تاپ ها در سال 2019 اضافه کرده است.
همانند Huawei MateBook X Pro در سال گذشته.
MateBook 13 با برخی از آخرین اجزای سازنده، از قبیل کارت گرافیک Nvidia MX150 ، طراحی زرق و برق دار و وزن بسیار سبک ، انتظار می رود آن را در لیست لپ تاپ بسیار گران قیمت پیدا کنید.
این لپ تاپ دارای ویژگی های سخت افزاری و فنی زیر است  :

پردازنده – CPU : نسل هشتم اینتل ، Core i5 - i7

گرافیک : Intel UHD Graphics 620، Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5

رم : 8 گیگابایت

صفحه نمایش : 13 اینچ (1440*2160)

ذخیره سازی : 256 گیگابایت  + 512 گیگابایت SSD

دارای گرافیک فوق العاده و عالی

سوالات پر تکرار

  • لپ تاپ یا همان رایانه قابل حمل را امروزه می توان تقریبا در دست همه افراد مشاهده کرد.
  • کارمندان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، مدیران و .
    .
    .
    .
    حتی خیلی از افراد به جای PC از لپ تاپ در منزل شان استفاده می کنند.
  • قیمت و کیفیت سخت افزار این لپ تاپ ها متفاوت است و بسته به میزان و نحوه استفاده افراد می توان از یک قیمت مناسب تا خیلی گران آنها را دسته بندی کرد.
  • اگر جز افرادی هستید که کارهای سنگین و تخصصی با لپ تاپ انجام می دهید و واقعا نیاز به یکی از بهترین لپ تاپ ها دارید ، با ما همراه باشید تا در این مقاله قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی نماییم.
  • در این بخش از مقاله می خواهیم در خصوص ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم ، هر یک از ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش لمسی ، قابلیت انتقال ، کیفیت صدا و .
    .
    .
    هم جز ویژگی های مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ دنیاست.
  • ما در ادامه می خواهیم این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهیم :
  • تاچ ( صفحه نمایش لمسی )
  • رم
  • قابل حمل بودن
  • پردازنده
  • هارد دیسک
  • اندازه گرافیک و صفحه نمایش
  • حال که با ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند آشنا شدید ، در ادامه می خواهیم تعدادی از قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی و تعدادی از ویژگی های سخت افزاری آنها را هم بیان کنیم.
  • Huawei MateBook 13
  • پردازنده – CPU : نسل هشتم اینتل ، Core i5 - i7
  • گرافیک : Intel UHD Graphics 620، Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5
  • رم : 8 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 13 اینچ (1440*2160)
  • ذخیره سازی : 256 گیگابایت  + 512 گیگابایت SSD
  • دارای گرافیک فوق العاده و عالی

نتیجه گیری

لپ‌تاپ به عنوان یک رایانه قابل حمل، امروزه در بین افراد بسیار محبوب شده است.
می‌توان آن را در منزل، محل کار و حتی برای تحصیل و تفریح استفاده کرد.

بسته به نوع و کیفیت سخت افزار، قیمت لپ تاپ نیز متفاوت است.
اگر به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و برخی ویژگی‌های قدرتمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ‌های قدرتمند عبارتند از: صفحه نمایش لمسی، امکان انتقال، کیفیت صدا، رم بالا، قابلیت‌های حمل و نقل، پردازنده قوی، هارد دیسک با ظرفیت مناسب و کارت گرافیک و صفحه نمایش بزرگ.
برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۹ عبارتند از Huawei MateBook 13 که دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسبی است.

این لپ‌تاپ دارای پردازنده Core i5-i7، کارت گرافیک NVIDIA MX150، ۸ گیگابایت رم و هارد دیسک ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است.
استفاده از صفحه نمایش لمسی می‌تواند تجربه کار با لپ‌تاپ را بهبود بخشد، اما ممکن است عادت کردن به لپ‌تاپ بدون صفحه نمایش لمسی مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

همچنین، رم بالا و پردازنده قوی می‌توانند سرعت عملکرد لپ‌تاپ را افزایش دهند.
همچنین، هارد دیسک با ظرفیت مناسب و کارت گرافیک مناسب نیز از ویژگی‌های مهمی است که باید در هنگام خرید لپ‌تاپ توجه داشته باشید.

با توجه به محدودیت‌ها و نیاز‌های خود، به راحتی می‌توانید از بین لپ‌تاپ‌های قدرتمند سال ۲۰۱۹، یک مدل مناسب را برای خرید انتخاب کنید.