فلش گوشی هواوی با کامپیوتر

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

فلش گوشی هواوی با کامپیوتر

مقاله ای درباره فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر منتشر شده است.
در این مقاله ابتدا برخی مشکلاتی که ممکن است در گوشی های تلفن همراه به وجود بیاید مانند آلوده شدن به ویروس و هنگ کردن و کندی عملکرد، توضیح داده شده است.

سپس اشاره شده است که برای برطرف کردن این مشکلات می‌توان ابتدا ری استارت کردن کرد و در صورت عدم برطرفی مشکل، ریست فکتوری را امتحان کرد و در نهایت، در صورت برطرف نشدن مشکل، می‌توان به فلش کردن گوشی روی آورد.
در مورد نحوه فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر نیز صحبت شده است و مشخص شده است که برای انجام این کار باید ابتدا بکاپ از اطلاعات گوشی گرفته شود و سپس اقدام به فلش کردن کنید.

در پایان مقاله درباره پرسش‌های متداولی که درباره فلش کردن گوشی هوآوی ممکن است پیش بیاید، پاسخ‌هایی داده شده است.
از جمله پاسخ به این سوال که آیا فلش کردن به گوشی هوآوی ضرر دارد یا خیر و آیا می‌توان این کار را خودمان انجام داد یا نیاز به کمک متخصص داریم.

همچنین درباره هزینه و تعداد دفعاتی که می‌توان فلش کردن را انجام داد نیز توضیح داده شده است.
در نهایت توضیح داده شده است که فلش کردن و ریست فکتوری دو روش مجزا هستند و هر کدام نیازمندی‌ها و استفاده‌های متفاوتی دارند.

خلافی

همانطور که قبلا هم بیان کرده ایم ، گوشی های تلفن همراه هم به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکلاتی نظیر آلوده شده به ویروس ، هنگ کردن و کندی ، عدم اجرای صحیح برنامه ها ، باز نشدن منوهای مختلف ، مشکل در تنظیمات و .
.
.
شود ، بعضی مواقع با یک ری استارت کردن ساده مشکل برطرف می شود ولی گاهی اوقات نیاز به ریست فکتوری است ، اگر با انجام کارهای گفته شده باز هم مشکل وجود داشته باشد ، در نهایت مجبور به فلش کردن گوشی خواهیم بود.

پیش از این مقالاتی نظیر حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست  ، فلش کردن گوشی سامسونگ ، ریست کردن گوشی و .
.
.
منتشر کرده ایم تا شما را درحل مشکلات تلفن همراهتان یاری کنیم.

این بار می خواهیم در شبکه استعلام  ، مقاله ای در خصوص فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر منتشر کنیم.

اصطلاح فلش کردن به چه معنی است ؟

فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر هم مانند گوشی های دیگر ، همان تغییر سیستم عامل است.
برخی از کاربران طی تماس های تلفنی با کارشناسان مشاوره در خصوص اینکه آیا فلش کردن گوشی هواوی با کامپیوتر ضرر دارد یا خیر ؟ آیا می توانیم خودمان عملیات فلش کردن را انجام دهیم یا خیر ، هزینه فلش کردن چقدر است و .
.
.
سوالاتی را مطرح کرده اند.

پرسش : آیا فلش کردن گوشی هواوی ضرر دارد یا خیر؟

پاسخ : خیر ، همانطور که یک سیستم کامپیوتری بعضی وقت ها نیاز به تعویض سیستم دارد و برای حل مشکلات باید ویندوز را عوض کنیم.
در خصوص گوشی های تلفن همراه هم در صورتی که فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر به درستی انجام شود و رام مناسب آن دانلود و نصب شود هیچ مشکلی پیش نمی آید.

پرسش : آیا می توانیم خودمان عملیات فلش کردن را انجام دهیم یا خیر؟

پاسخ : فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر ، سامسونگ و .
.
.
نیاز به داشتن اطلاعات و دسترسی به ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار است ، توصیه ما این است که اگر دانش و مهارت کافی در انجام این کار ندارید ، فلش کردن را به دست متخصص بسپارید ، چون هرگونه خطا در انجام کار باعث بروز مشکلات جدید و جدی تری در تلفن همراه شما می شود.

پرسش : هزینه فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر چقدر است ؟

پاسخ : در پاسخ به عزیزانی که قصد دارند انجام این کار را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارند ، باید بدانند که هزینه فلش کردن گوشی بستگی به مدل آن دارد و می تواند بین 25 تا 30 هزار تومان متغیر باشد.

 

پرسش : تعداد دفعاتی که می توان فلش کردن گوشی را انجام داد ؟

پاسخ : محدودیتی در انجام فلش کردن گوشی ندارید و می توانید به تعداد دفعات مورد نیاز انجام دهید.

 

پرسش : چه تفاوتی بین فلش کردن گوشی و ریست فکتوری هست ؟

پاسخ : در ریست فکتوری همه تنظیمات گوشی به حالت اولیه و کارخانه برمی گردد و اطلاعات شما پاک می شود و مانند زمانی است شما گوشی را به تازگی خریده اید و هیچ اطلاعاتی در آن نیست و عموما زمانی که مشکلی در بلوتوث ، وای فای ، پخش نکردن فایل های صوتی و .
.
.
پیش بیاید ریست فکتوری گوشی انجام می شود.
 از طرفی در صورتی که اطلاعات شما بکاپ گرفته نشده باشد می توانید با روش های آموزش داده شده در مقالات ریکاوری مخاطبین اندروید و بازیابی عکس در گوشی اندروید اطلاعات را ریکاوری کنید.

اما فلش کردن همانطور که گفته شد به معنای تغییر سیستم عامل است و برای رفع مشکلاتی نظیر موارد گفته شده در قسمت قبلی انجام نمی شود و راه حل آخری است که می توان از آن استفاده کرد ، مانند زمانی که گوشی شما آلوده به ویروس باشد و با ریست فکتوری این ویروس های مخرب از بین نرود مجبور به فلش کردن گوشی می شویم.
نکته مهم هم اینجاست که برگرداندن اطلاعات امکان پذیر نیست.

نحوه فلش کردن گوشی هواوی

افرادی که قصد فلش کردن گوشی هوآوی را دارند ، باید در نظر داشته باشند که فلش کردن این گوشی ها با برندهای دیگر متفاوت است و یک سری پیش نیازها دارد که باید قبل از اقدام و شروع کردن آن را فراهم و در نظر بگیرید :

1.
حتما قبل از انجام عملیات از اطلاعات تلفن همراهتان بکاپ تهیه کنید ، تا خیال تان از بابت اطلاعات مهم گوشی راحت باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بکاپ گیری مقاله برنامه بکاپ گوشی اندورید را بررسی کنید.

2.
شارژر گوشی شما بیشتر از 30 درصد باشد و برای اطمینان بیشتر بهتر است ، آن را کامل شارژ کنید.

3.
قبل از فلش کردن گوشی هواوی خود ، باید فایل های دانلود را که ممکن است با پسوند Rar یا Zip باشد ، توسط نرم افزار های مربوطه از حالت فشرده خارج کنید تا فایلی با مشخصات و فرمت update.
app بدست آورید .

4.
حافظه داخلی گوشی خود را چک کنید ، حداقل به 8 گیگابایت حافظه نیاز دارید اگر فضای کافی ندارید ، با کمک مقاله پر شدن حافظه اصلی گوشی اندروید ، این مقدار فضا را تامین کنید.

5.
با توجه به خاموش یا روشن بودن گوشی تان یکی از روش های مناسب فلش کردن گوشی هوآوی تان را انجام دهید :

سوالات پر تکرار

  • پرسش : آیا فلش کردن گوشی هواوی ضرر دارد یا خیر؟
  • پاسخ: خیر ، همانطور که یک سیستم کامپیوتری بعضی وقت ها نیاز به تعویض سیستم دارد و برای حل مشکلات باید ویندوز را عوض کنیم.
    در خصوص گوشی های تلفن همراه هم در صورتی که فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر به درستی انجام شود و رام مناسب آن دانلود و نصب شود هیچ مشکلی پیش نمی آید.
  • پرسش : آیا می توانیم خودمان عملیات فلش کردن را انجام دهیم یا خیر؟
  • پاسخ : فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر ، سامسونگ و .
    .
    .
    نیاز به داشتن اطلاعات و دسترسی به ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار است ، توصیه ما این است که اگر دانش و مهارت کافی در انجام این کار ندارید ، فلش کردن را به دست متخصص بسپارید ، چون هرگونه خطا در انجام کار باعث بروز مشکلات جدید و جدی تری در تلفن همراه شما می شود.
  • پرسش : هزینه فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر چقدر است ؟
  • پاسخ : در پاسخ به عزیزانی که قصد دارند انجام این کار را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارند ، باید بدانند که هزینه فلش کردن گوشی بستگی به مدل آن دارد و می تواند بین 25 تا 30 هزار تومان متغیر باشد.
  • پرسش : تعداد دفعاتی که می توان فلش کردن گوشی را انجام داد ؟
  • پاسخ : محدودیتی در انجام فلش کردن گوشی ندارید و می توانید به تعداد دفعات مورد نیاز انجام دهید.
  • پرسش : چه تفاوتی بین فلش کردن گوشی و ریست فکتوری هست ؟
  • پاسخ : در ریست فکتوری همه تنظیمات گوشی به حالت اولیه و کارخانه برمی گردد و اطلاعات شما پاک می شود و مانند زمانی است شما گوشی را به تازگی خریده اید و هیچ اطلاعاتی در آن نیست و عموما زمانی که مشکلی در بلوتوث ، وای فای ، پخش نکردن فایل های صوتی و .
    .
    .
    پیش بیاید ریست فکتوری گوشی انجام می شود.
    از طرفی در صورتی که اطلاعات شما بکاپ گرفته نشده باشد می توانید با روش های آموزش داده شده در مقالات ریکاوری مخاطبین اندروید و بازیابی عکس در گوشی اندروید اطلاعات را ریکاوری کنید.
    اما فلش کردن همانطور که گفته شد به معنای تغییر سیستم عامل است و برای رفع مشکلاتی نظیر موارد گفته شده در قسمت قبلی انجام نمی شود و راه حل آخری است که می توان از آن استفاده کرد ، مانند زمانی که گوشی شما آلوده به ویروس باشد و با ریست فکتوری این ویروس های مخرب از بین نرود مجبور به فلش کردن گوشی می شویم.
    نکته مهم هم اینجاست که برگرداندن اطلاعات امکان پذیر نیست.
  • نحوه فلش کردن گوشی هواوی
  • افرادی که قصد فلش کردن گوشی هوآوی را دارند ، باید در نظر داشته باشند که فلش کردن این گوشی ها با برندهای دیگر متفاوت است و یک سری پیش نیازها دارد که باید قبل از اقدام و شروع کردن آن را فراهم و در نظر بگیرید :
  • حتما قبل از انجام عملیات از اطلاعات تلفن همراهتان بکاپ تهیه کنید ، تا خیال تان از بابت اطلاعات مهم گوشی راحت باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بکاپ گیری مقاله بکاپ گیری از اندروید را بررسی کنید.
  • شارژر گوشی شما بیشتر از 30 درصد باشد و برای اطمینان بیشتر بهتر است ، آن را کامل شارژ کنید.
  • قبل از فلش کردن گوشی هواوی خود ، باید فایل های دانلود را که ممکن است با پسوند Rar یا Zip باشد ، توسط نرم افزار های مربوطه از حالت فشرده خارج کنید تا فایلی با مشخصات و فرمت update.
    app بدست آورید.
  • حافظه داخلی گوشی خود را چک کنید ، حداقل به 8 گیگابایت حافظه نیاز دارید اگر فضای کافی ندارید ، با کمک مقاله پر شدن حافظه اصلی گوشی اندروید ، این مقدار فضا را تامین کنید.
  • با توجه به خاموش یا روشن بودن گوشی تان یکی از روش های مناسب فلش کردن گوشی هوآوی تان را انجام دهید.

نتیجه گیری

مقاله حاضر درباره فلش کردن گوشی هوآوی با کامپیوتر است و به توضیحات و راهنمایی هایی در این زمینه می پردازد.
ابتدا مسئله اینکه گوشی های تلفن همراه ممکن است به دلایل مختلفی نظیر آلودگی به ویروس، هنگ کردن و کندی عملکرد، عدم اجرای صحیح برنامه ها و مشکلات دیگر مورد خرابی قرار بگیرند، بیان شده است.

در صورت عدم توانایی در حل مشکلات با ریست و راه اندازی مجدد ساده، ممکن است نیاز به فلش کردن گوشی باشد.
در مقاطعی که با انجام کارهای گفته شده، هنوز مشکلات باقی بمانند، درنهایت باید گوشی را فلش کرد.

پاسخ به سوالاتی در مورد فلش کردن گوشی نیز در این مقاله قرار داده شده است.
درباره ضرر دیدن گوشی اثری هنگام فلش کردن وجود ندارد و در صورتی که با دقت و با استفاده از رام مناسب انجام شود، هیچ مشکلی رخ نمی دهد.

اما می بایستی اگر دانش کافی در انجام این کار ندارید، فلش کردن را به متخصصان مربوطه بسپارید.
همچنین هزینه فلش کردن نیز بستگی به مدل گوشی دارد و ممکن است متغیر باشد.

در مورد نحوه فلش کردن گوشی هوآوی نیز توضیحاتی در این مقاله داده شده است.
انجام مراحلی از قبیل تهیه بکاپ از اطلاعات گوشی، اطمینان حاصل کردن از شارژ بالای گوشی، استخراج فایل های دانلود شده و بررسی فضای حافظه داخلی گوشی توصیه می شود.

همچنین بسته به وضعیت روشن یا خاموش بودن گوشی، باید مراحل فلش کردن را طی کرد.
بنابراین، مقاله به توضیحات مختصری درباره فلش کردن گوشی هوآوی و راهنمایی های مورد نیاز برای انجام این عملیات پرداخته است.

همچنین، به سوالاتی نظیر ضرر دیدن گوشی، امکان انجام فلش کردن توسط خود کاربر و هزینه این عملیات پاسخ داده شده است.