سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400

اینجا کلیک کنید.
سوالات مطرح شده در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تنها در قالب سوالات تحلیلی و سنجش هوش ارائه شده و هیچ سوالی درباره مباحث درسی در این آزمون وجود ندارد.

تعداد سوالات صحیح و غلط و نزده هر داوطلب در یک محاسبه به تراز یا همان نمره کل تبدیل می‌شود.
ما برای راحتی شما نرم‌افزاری با عنوان نرم‌افزار محاسبه تراز تیزهوشان را طراحی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.


در نظر داشته باشید که به منظور راحتی دانش‌آموزان داوطلب آزمون مدارس تیزهوشان، ما در ادامه مقاله، سوالات و پاسخنامه تیزهوشان ششم به هفتم سال ۹۹ - ۱۴۰۰ را به صورت رایگان قرار داده‌ایم.
این منابع برای داوطلبانی که می‌خواهند به این آزمون شرکت کنند، قابل استفاده هستند.


برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به سوالات امتحانی، می توانید به عنوان عضو در کانال تلگرامی شبکه استعلام عضو شوید و یا صفحه اینستاگرام شبکه استعلام را دنبال کنید.
همچنین، برای دریافت مشاوره درباره برنامه ریزی درسی در پایه دوازدهم، می توانید با مشاوران مرکز خدمات مشاوره تحصیلی شبکه استعلام تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

در این برنامه‌، شما می‌توانید با وارد کردن تعداد سوالات صحیح و غلط خود در آزمون تیزهوشان، تراز یا نمره‌ای که در آزمون کسب خواهید کرد را مشاهده و شانس قبولی خود را بسنجید.
برای استفاده از این برنامه و محاسبه تراز تیزهوشان، به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک ورود به نرم افزار محاسبه تراز تیزهوشان

قابلیت‌های نرم افزار:
  • محاسبه تراز آزمون تیزهوشان
  • اندازه‌گیری شانس قبولی در آزمون
  • وارد کردن تعداد سوالات صحیح و غلط
  • معلمان پس از تصحیح برگه‌های امتحانی دانش آموزان، نمرات آنان را در سامانه دانش آموزی سیدا ثبت می‌کنند.

    از آنجایی که دسترسی به این سامانه فقط برای معلمان و مدیران فراهم است، دانش آموزان برای مشاهده نمرات خود باید به سامانه پادا مراجعه کرده و هر یک از نمرات دروس را مدتی پس از امتحان مشاهده نمایند.
    برای دسترسی به سامانه پادا می‌توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

    همچنین در سامانه همگام نیز امکاناتی برای دریافت کارنامه دانش آموزان فراهم شده است.

    خلافی

    تجربه نشان داده است که مطالعه سوالات و پاسخنامه کلیدی آن‌ها بعد از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، به دانش‌آموزان شرکت‌کننده، برای تخمین شانس قبولی آن‌ها کمک می‌کند.
    این سوالات چند روز پس از برگزاری آزمون تیزهوشان پایه هفتم به صورت اینترنتی منتشر می‌شوند.

    دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان پایه هفتم برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا دانش‌آموزانی که پس از بررسی سوالات و پاسخنامه درصد شانس قبولی کمی دارند، می‌توانند زودتر پی‌گیری ثبت نام در مدرسه خوب دیگری باشند.


    در نظر داشته باشید که به منظور راحتی دانش‌آموزان داوطلب آزمون مدارس تیزهوشان، ما در ادامه مقاله، سوالات و پاسخنامه تیزهوشان ششم به هفتم سال ۹۹ - ۱۴۰۰ را به صورت رایگان قرار داده‌ایم.
    این منابع برای داوطلبانی که می‌خواهند به این آزمون شرکت کنند، قابل استفاده هستند.

    دانلود سوالات تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ - ۱۴۰۰

    اگر شما در آزمون تیزهوشان پایه هفتم ۹۹ - ۱۴۰۰ شرکت کرده اید برای تخمین تراز خود بهتر است سوالات و پاسخنامه آن ها را دانلود و مطالعه نمایید .
    همچنین در صورتی که داوطلب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال آینده هستید پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با سطح آزمون، سوالات و پاسخنامه ای که در ادامه قرار داده شده است را دانلود کنید .

    مراجعه کنید به:
  • لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان پایه هفتم ۹۹ - ۱۴۰۰
  • لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
  • ##
    سوالات تیزهوشان ششم به هفتم

    سوالات پر تکرار

    1. کلیک کنید اگر فردی قبل از رسیدن به سن قانونی که یعنی 18 سالگی، از ادامه تحصیل انصراف دهد و تا مدت 6 ماه پس از رسیدن به این سن همچنان تعیین تکلیف نشود، جزو مشمولین غایب به حساب می‌آید.
      در اینجا نوشته‌ایم:۱.
      اگر فردی قبل از رسیدن به سن قانونی از ادامه تحصیل انصراف دهد و تا مدت 6 ماه از رسیدن به این سن همچنان تعیین تکلیف نشود، جزو مشمولین غایب به حساب می‌آید.
      ۲.
      مفهوم غیبت در حین انجام وظیفه به موقعیتی اشاره دارد که یک فرد در حین انجام وظیفه‌ای مانند خدمت سربازی، اجازه مرخصی را دریافت کرده و در زمان مقرر به محل خدمت خود بازنمی‌گردد.
      خروج از کشور برای سربازان و مشمولانی که تحصیلات آن‌ها به اتمام رسیده و یا افرادی که هم اکنون شاغل به تحصیل نیستند، تنها با ارائه وثیقه خروج از کشور میسر است.
      در این مقاله، به میزان وثیقه خروج از کشور مشمولان سربازی و قوانین مربوط به آن پرداخته شده است.
      بسم الله الرحمن الرحیم.
      تلاش میکنم برای شما این پاسخ را به زبان فارسی با استفاده از تگ هایمثل ، ، ، ، بازنویسی کنم.
      در نام خداوند رحمتگر مهربانمن سعی میکنم این متن را به زبان فارسی برای شما بازنویسی کنم.
      لطفا از تگ هایمانند ، ، ، استفاده کنید.

    نتیجه گیری

    به منظور استفاده بهتر و راحت‌تر از نرم‌افزار محاسبه تراز تیزهوشان، می‌توانید از قابلیت‌های آن مانند محاسبه تراز آزمون، اندازه‌گیری شانس قبولی و وارد کردن تعداد سوالات صحیح و غلط استفاده کنید.
    همچنین، می‌توانید با کلیک بر روی اینجا به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و دریافت آخرین اطلاعات مربوط به سوالات امتحانی را به راحتی انجام دهید.

    همچنین، با عضویت در کانال تلگرامی شبکه استعلام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام شبکه استعلام، می‌توانید از منابع مفید دیگر نیز بهره ببرید.
    برای دریافت نمرات آزمون و کارنامه دانش آموزان، می‌توانید به سامانه‌های سیدا و همگام مراجعه کرده و از امکانات آنها استفاده نمایید.