زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

  • مستر امتحان

    نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اعلام شد.

    جهت دریافت نتایج، روی این لینک کلیک کنید.
    توجه داشته باشید که تعداد کد رشته‌های انتخابی داوطلب بستگی به رشته‌های گرایش مجموعه‌ی امتحانی او دارد.

    برای انتخاب رشته در مقطع ارشد علوم پزشکی، باید به علاقه‌ی شخصیتان توجه کنید و در ابتدا رشته‌ای که به تحصیل در آن علاقه‌مندید را در اولویت قرار دهید تا فرصت بیشتری برای پذیرش دریافت کنید.
    داوطلبان برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از طریق راهنمای تصویری موجود در متن مقاله، به مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه خود بپردازند.

    نکته:
  • متن مقاله حاوی راهنمای تصویری برای مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه است.
  • با توجه به رقابت زیاد بین متقاضیان رشته محل های ارشد وزارت بهداشت، برای داوطلبان ارشد علوم پزشکی توصیه می‌شود که با مطالعه دقیق منابع آزمون سراسری آمادگی کاملی داشته باشند و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند تا در جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.

    اولویت بندی ارشد وزارت بهداشت:
    بعد از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، متقاضیان می‌توانند در تاریخ جواب اولیه ارشد پزشکی، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.
    مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی: سایت رسمی مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پیکنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت: آزمون ورود به دوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشتتاریخ: زمانبندی واکنش ها و مهلت های مربوط به آزمون
    زمان اعلام نتایج اولیه
    : تاریخ اعلام نتایج پیش نویس آزمونکارشناسی ارشد پزشکی: رشته تحصیلی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بررسی می‌شودتوجه داشته باشید که تعداد کد رشته انتخابی داوطلب بستگی به رشته‌های گرایش مجموعه آزمونی او دارد.

    برای انتخاب رشته در مقطع ارشد علوم پزشکی، باید به علاقه‌ی شخصی شما توجه کنید و در ابتدا رشته‌ای که به تحصیل در آن علاقه‌مندید را در اولویت قرار دهید تا فرصت بیشتری برای پذیرش دریافت کنید.

    خلافی

    با اتمام فرایند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که به منظور پذیرش دانشجو در کلیه دانشگاه‌های عادی، شهریه پرداز و آزاد علوم پزشکی صورت می‌گیرد، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه این آزمون می‌باشند تا بتوانند بر اساس رتبه و تراز خود اقدام به اولویت‌بندی رشته‌های محل‌های ارائه شده بپردازند.

    به عبارت دیگر، در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه‌ای منتشر می‌شود و در سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.
    در این سایت، با استفاده از امکاناتی همچون رتبه بندی و تراز اکتسابی، متقاضیان می‌توانند وضعیت علمی خود را بررسی کنند.
    در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند در انتخاب رشته مرتبط با کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

    تغییر کامل متن در زبان فارسی با استفاده از تگ‌هایمانند,, و در متن.

    علاقمندان به زبان‌های خارجی می‌توانند با استفاده از تگ‌هایمختلف، متون را در زبان فارسی بازنویسی کنند.
    این تگ‌ها شامل و می‌شوند که به شیوه‌های مختلفی از آنها برای ابراز نیازهای خاص و استفاده‌های اختصاصی می‌توان استفاده کرد.

    تگ:

    این تگ برای برجسته‌کردن و تاکید بر یک بخش ویژه از متن استفاده می‌شود.
    با نشان دادن اطلاعات مهم و مواردی که به آنها توجه خاصی نیاز دارید، خواننده‌ها را جذب و تمرکز خود را به آنها جلب می‌کند.

    تگ:

    از این تگ برای تاکید بیشتر بر روی یک کلمه یا عبارت استفاده می‌شود.
    این تگ ترکیبی از تگ است و در اکثر موارد معانی آن مشابه هستند.
    با استفاده از تگ بخشی از متن که تمایل به معرفی و توصیف ویژگی‌های بیشتری دارید، را می‌توانید مشخص کنید.

    تگ و:

    استفاده از تگ‌های و برای ایجاد لیست‌های مرتب و نامرتب است.
    تگ برای مشخص کردن عنوان هر مورد و تگ برای نمایش هر مورد در لیست استفاده می‌شوند.
    با استفاده از این تگ‌ها، می‌توانید کالاها، خدمات، مزایا و موارد مشابه را به صورت سازمان‌یافته و روشن به خواننده نشان دهید.

    نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 اعلام شد.

    جهت دریافت نتایج، روی این لینک کلیک کنید.

    با توجه به رقابت سنگین و زیاد بین متقاضیان رشته محل های ارشد وزارت بهداشت، پیشنهاد می شود داوطلبان ارشد علوم پزشکی با مطالعه دقیق منابع آزمون سراسری و برنامه‌ریزی اصولی و صحیح با آمادگی کامل، در جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.
    در ادامه، جهت اولویت‌بندی انتخاب های ارشد وزارت بهداشت، به توضیحاتی در مورد زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می‌پردازیم تا در تاریخ جواب اولیه ارشد پزشکی، متقاضیان بتوانند در اسرع وقت انتخاب رشته خود را انجام دهند.

    رقابت سنگین:
    با توجه به رقابت زیاد بین متقاضیان رشته محل های ارشد وزارت بهداشت، برای داوطلبان ارشد علوم پزشکی توصیه می‌شود که با مطالعه دقیق منابع آزمون سراسری آمادگی کاملی داشته باشند و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند تا در جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
    اولویت بندی ارشد وزارت بهداشت:
    بعد از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، متقاضیان می‌توانند در تاریخ جواب اولیه ارشد پزشکی، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.
    #

    زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

    مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی هر سال با انتشار جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، تاریخ کلیه فرایند های آزمون را اعلام می‌کند.
    این اطلاعات به صورت کامل در سایت سنجش‌پی قابل مشاهده است.
    سال گذشته تاریخ اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی در تاریخ ۱۵ تیرماه مشخص شد.
    همکنون می‌توانید با استفاده از تگ های ، اطلاعات بیشتری را در مورد مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی به دست آورید:مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی: سایت رسمی مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پیکنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت: آزمون ورود به دوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشتتاریخ: زمانبندی واکنش ها و مهلت های مربوط به آزمون

    زمان اعلام نتایج اولیه
    : تاریخ اعلام نتایج پیش نویس آزمونکارشناسی ارشد پزشکی: رشته تحصیلی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بررسی می‌شودبرای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، می‌توانید به وب سایت سنجش‌پی مراجعه کنید.
  • تاریخ اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۴ تیر ماه اعلام شده است.
    با توجه به زمان برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی در تاریخ ۴ و ۵ خرداد ماه، می توان احتمال داد که نتایج نهایی در ماه شهریور منتشر شود.

    از جانب دیگر، به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی ۱۴۰۲ و جواب نتایج آزمون، عضو کانال تلگرامی یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد شبکه استعلام شوند و از تمامی اخبار و اطلاعیه‌ها به طور سریع آگاه شوند.

  • نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اعلام شد.

    برای مشاهده نتایج، رویاینجا کلیک کنید

    **داوطلبان برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از طریق راهنمای تصویری موجود در متن مقاله، به مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه خود بپردازند.
    ****

    نکته:
    ** **
  • متن مقاله حاوی راهنمای تصویری برای مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه است.
  • **

    مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

    داوطلبان عزیزی که به دنبال ثبت نام در رشته‌ی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲ هستند، پس از مشاهده‌ی جواب اولیه خود از سامانه‌ی ارشد وزارت بهداشت، می‌توانند با استفاده از اقدامات لازم، انتخاب رشته‌ی مورد نظر خود را انجام دهند.
    در این مرحله، داوطلبان می‌توانند حداکثر دو کد رشته را انتخاب کنند.
    لازم به ذکر است که این انتخاب رشته به صورت آنی پس از اعلام نتایج اولیه صورت می‌گیرد.
    برای ثبت نام در ارشد پزشکی ۱۴۰۲، به این لینک مراجعه کنید و دستورالعمل‌های دقیقتر را دریافت کنید.

    توجه داشته باشید که تعداد کد رشته‌های انتخابی داوطلب بستگی به رشته‌های گرایش مجموعه‌ی امتحانی او دارد.
    برای انتخاب رشته در مقطع ارشد علوم پزشکی، باید به علاقه‌ی شخصیتان توجه کنید و در ابتدا رشته‌ای که به تحصیل در آن علاقه‌مندید را در اولویت قرار دهید تا فرصت بیشتری برای پذیرش دریافت کنید.

    همچنین، بعد از پایان فرآیند انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، سازمان سنجش پزشکی به داوطلبان ارشد بهداشت فرصتی می‌دهد تا اقدام به ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت نمایند.
    همچنین، برای آشنایی با شرایط و ضوابط لازم برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید:

    شرایط و ضوابط انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت:
  • اولین مرحله در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، مشاهده نتایج انتخابات قبلی می‌باشد.
  • داوطلبان می‌توانند در صورت لزوم رشته انتخابی خود را ویرایش کنند.
  • برای انتخاب رشته، باید دارای مدرک کارشناسی داشته باشید.
  • تجربه کافی و داشتن پیشینه در رشته انتخابی نیز توصیه می‌شود.
  • به امید موفقیت شما در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت!

    مستر امتحان

    کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی شبکه استعلام در مشاهده نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، داوطلبان را با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی شبکه استعلام، با پاسخ دادن به سوالات خود کمک می‌کنند.

    مستر امتحان

    #

    سوالات پر تکرار

    1. مرکز پژوهشی حوزه اقلیمی خزر هر ساله دانشگاه‌های ایران بر اساس عوامل مختلفی در نظام‌های رتبه‌بندی خارجی و داخلی رتبه‌بندی می‌شوند.
      برای اطلاع از رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران مطالعه مقاله زیر توصیه می‌گردد.
      یکی دیگر از دانشگاه‌های دولتی معتبر ایران در زمینه علوم مهندسی و علوم پایه، دانشگاه ارومیه می‌باشد که از امکانات و سطح علمی بالایی برخوردار است.
      داوطلبان برای آشنایی با این دانشگاه می توانند متن مقاله زیر را مطالعه نمایند.
      کارشناسان سامانه مشاوره شبکه استعلام، آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص دانشگاه مازندران را در اختیار شما قرار داده و آن‌ها از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی شبکه استعلام شما را راهنمایی نمایند.
      همچنین، با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی شبکه استعلام، می توانید از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.
      دانشگاه مازندران در حال حاضر با 350 عضو هیئت علمی (شامل استاد، دانشیار، استادیار و مربی) و 12,048 دانشجو به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
      این دانشگاه هر ساله در 82 رشته در مقطع کارشناسی روزانه و شبانه، 98 رشته در کارشناسی ارشد و 66 رشته در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.
      دانشگاه مازندران یکی از دانشگاه‌های معتبر دولتی است که در بابلسر استان مازندران واقع شده است.
      این دانشگاه در سال ۱۳۴۹ شامل موسسه‌های آموزش عالی اقتصادی و اداری، مدرسه علوم کشاورزی، موسسه آموزشی کشاورزی و مرکز تحصیلات تکمیلی بابلسر تاسیس شد و در سال ۱۳۵۸ با تصویب شورای عالی و ادغام این مراکز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد که در این سال‌ها رشد قابل توجهی در عرصه‌های کمی و کیفی داشته است.
      دانشگاه مازندران یک مجموعه آموزشی است که برای رسیدن به اهداف علمی و آموزشی خود، دارای فضای آموزشی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، بناهای آموزشی به مساحت ۵۹ هزار متر مربع و بناهای ساختمانی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع است.
      ویژگی‌های دانشگاه مازندران شامل: فضای آموزشی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، بناهای آموزشی به مساحت ۵۹ هزار متر مربع، بناهای ساختمانی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع می‌باشد.
      این دانشگاه با داشتن سیزده دانشکده از برترین دانشگاه‌ها در زمینه علوم مهندسی و علوم پایه محسوب می‌شود.
      متقاضیان ورود به این دانشگاه می‌بایست در هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه مازندران را جزو اولویت‌های اولیه خود انتخاب کنند.
      در ادامه مطابق جدول لیستی از این دانشکده‌ها و رشته‌های مهم پذیرش در این دانشگاه ارائه شده است.
      گروه پژوهشی نانو و بیوتکنولوژی: گروهی است که در زمینه‌های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی فعالیت می‌کند.
      هدف اصلی این گروه، انجام پژوهش‌های علمی و کاربردی است که بتواند در توسعه و بهبود فناوری‌های نانویی و بیوتکنولوژیکی مؤثر باشد.
      اعضای این گروه از تحقیقات عملیاتی تا طراحی و ساخت ابزارها و دستگاه‌های نوین در این زمینه مشغول به کار هستند.
      استفاده از تکنولوژی‌های نانو در بیوتکنولوژی به بازدهی بالاتر و پویایی در عملکرد فرآیندها منجر می‌شود.
      در این گروه، روش‌های تجزیه و تحلیل نانوذرات، ساخت و شناسایی سلول‌ها، بیومواد و داروها مورد مطالعه قرار می‌گیرند.
      جهت آگاهی بیشتر و انجام مشاوره تحصیلی با ما تماس بگیرید.
      خوابگاه امام حسین برای دانشجویان پسر؛ این خوابگاه دارای امکانات کاملی است که برای رفاه و آسایش دانشجویان طراحی شده‌اند.
      این خوابگاه در یک مکان مناسب و دسترسی آسان قرار گرفته است و دانشجویان می‌توانند از خدمات مناسبی استفاده کنند.
      مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه: مرکزی است که به ترویج و توسعه فعالیت‌های کارآفرینی و برقراری ارتباط مؤثر با جامعه می‌پردازد.
      این مرکز هدف دارد تا زمینه‌های مناسبی را برای رشد و شکوفایی کارآفرینان و کسب و کارها فراهم کند و در عین حال ارتباط مستقیم و فعالی با افراد و ارگان‌های مختلف جامعه را برقرار نماید.
      مرکز رشد واحدهای فناوری: مکانی مهم برای تربیت و پشتیبانی از شرکت‌ها و استارتاپ‌های فناور در حوزه‌های مختلف است.
      این مرکز کارآفرینان را با همکاری با دانشگاه‌ها و سایر نهادها به سمت راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارهای فناوری هدایت می‌کند.
      خوابگاه شهید نواب صفوی برای دانشجویان پسر: خوابگاهی با نام امام حسین وجود دارد که مخصوص دانشجویان پسر است.
      این خوابگاه در محلی مکانی قرار دارد که به راحتی قابل دسترسی است و از نظر موقعیت نیز به دانشجویان بهترین شرایط را ارائه می‌دهد.
      این خوابگاه دارای زیرساخت‌هایی مدرن است که به دانشجویان امکان استفاده آسان از وسایل و امکانات را می‌دهد.
      خدمات ارائه شده توسط مرکز رشد واحدهای فناوری عبارتند از: مشاوره و راهنمایی، آموزش و دوره‌های آموزشی، ارتباط و تبلیغات.
      مزایای همکاری با مرکز رشد فناوری عبارتند از: رشد و توسعه سریع‌تر و کارآمدتر کسب‌وکارهای فناوری، دسترسی به شبکه‌های حرفه‌ای و همکاری با متخصصین برجسته در حوزه فناوری، دسترسی به منابع مالی و سرمایه‌گذاران، افزایش شناخت و آگاهی در بازارهای محلی و جهانی.
      مرکز تخصصی آپا: مکانی است که به تخصص‌های مختلف اختصاص داده شده است و به مشتریان ارائه خدمات مرتبط با این تخصص‌ها می‌کند.
      این مرکز تخصصی تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین ارتباطات را با مشتریان خود برقرار کند و در تأمین نیازهای آن‌ها کمک کند.
      مزایای انتخاب مرکز تخصصی آپا شامل عوامل زیر است: تیم متخصص، خدمات منحصر به فرد، تضمین کیفیت، رضایت مشتریان.
      مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان: مرکزی است که برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای غیرفارسی زبانان فراهم می‌کند.
      خدمات آموزشی ما شامل دروس آنلاین در سطوح مختلف، کلاس‌های حضوری با معلمان مجرب، فعالیت‌های گروهی و مکالمه، منابع آموزشی تعاملی و متنوع است.
      مرکز آموزشی فارسی به غیر فارسی زبانان بر این باور است که یادگیری زبان فارسی برای دانشجویان جذاب و پرفایده خواهد بود و بهترین منصوبه می‌باشد که به مرکز آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان همراه شوید.

    نتیجه گیری

  • مستر امتحان

    نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اعلام شد.

    جهت دریافت نتایج، روی این لینک کلیک کنید.
    توجه داشته باشید که تعداد کد رشته‌های انتخابی داوطلب بستگی به رشته‌های گرایش مجموعه‌ی امتحانی او دارد.

    برای انتخاب رشته در مقطع ارشد علوم پزشکی، باید به علاقه‌ی شخصیتان توجه کنید و در ابتدا رشته‌ای که به تحصیل در آن علاقه‌مندید را در اولویت قرار دهید تا فرصت بیشتری برای پذیرش دریافت کنید.
    **داوطلبان برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از طریق راهنمای تصویری موجود در متن مقاله، به مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه خود بپردازند.

    **

    نکته:
  • متن مقاله حاوی راهنمای تصویری برای مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه است.
  • به عبارت دیگر، در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه‌ای منتشر می‌شود و در سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.

    در این سایت، با استفاده از امکاناتی همچون رتبه بندی و تراز اکتسابی، متقاضیان می‌توانند وضعیت علمی خود را بررسی کنند.
    در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند در انتخاب رشته مرتبط با کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

  • تاریخ اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۴ تیر ماه اعلام شده است.
    با توجه به زمان برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی در تاریخ ۴ و ۵ خرداد ماه، می توان احتمال داد که نتایج نهایی در ماه شهریور منتشر شود.

    با توجه به رقابت سنگین و زیاد بین متقاضیان رشته محل های ارشد وزارت بهداشت، پیشنهاد می شود داوطلبان ارشد علوم پزشکی با مطالعه دقیق منابع آزمون سراسری و برنامه‌ریزی اصولی و صحیح با آمادگی کامل، در جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.
    در ادامه، جهت اولویت‌بندی انتخاب های ارشد وزارت بهداشت، به توضیحاتی در مورد زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می‌پردازیم تا در تاریخ جواب اولیه ارشد پزشکی، متقاضیان بتوانند در اسرع وقت انتخاب رشته خود را انجام دهند.

    رقابت سنگین:
    با توجه به رقابت زیاد بین متقاضیان رشته محل های ارشد وزارت بهداشت، برای داوطلبان ارشد علوم پزشکی توصیه می‌شود که با مطالعه دقیق منابع آزمون سراسری آمادگی کاملی داشته باشند و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند تا در جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
    اولویت بندی ارشد وزارت بهداشت:
    بعد از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، متقاضیان می‌توانند در تاریخ جواب اولیه ارشد پزشکی، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

    مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی هر سال با انتشار جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، تاریخ کلیه فرایند های آزمون را اعلام می‌کند.
    این اطلاعات به صورت کامل در سایت سنجش‌پی قابل مشاهده است.

    سال گذشته تاریخ اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی در تاریخ ۱۵ تیرماه مشخص شد.
    همکنون می‌توانید با استفاده از تگ های ، اطلاعات بیشتری را در مورد مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی به دست آورید:مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پی: سایت رسمی مرکز سنجش پزشکی سنجش‌پیکنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت: آزمون ورود به دوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشتتاریخ: زمانبندی واکنش ها و مهلت های مربوط به آزمون

    زمان اعلام نتایج اولیه
    : تاریخ اعلام نتایج پیش نویس آزمونکارشناسی ارشد پزشکی: رشته تحصیلی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بررسی می‌شودبرای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، می‌توانید به وب سایت سنجش‌پی مراجعه کنید.