راهنمای ثبت نام در سامانه سماح اربعین 96

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

راهنمای ثبت نام در سامانه سماح اربعین 96

مقاله حاضر درباره ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ۹۶ در کربلا است.
طبق گفته مسئولین، مقدمات سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین هماهنگی‌های صورت گرفته بین ایران و عراق است و زائران می‌توانند همانند سال گذشته در مراسم مشارکت کنند.

برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین، ثبت‌نام در سامانه سماح الزامی است و تاریخ آغاز ثبت‌نام ۱ شهریور ۹۶ بوده است.
سامانه سماح، متعلق به سازمان حج و زیارت است و افراد می‌توانند به صورت فردی یا گروهی در آن ثبت‌نام کنند.

در این سامانه، ابتدا یک نفر به عنوان سرگروه انتخاب می‌شود.
ثبت‌نام در سامانه سماح با ورود کد امنیتی و تایید اطلاعات خود انجام می‌شود.

برای ثبت‌نام می‌توانید به سایت سامانه سماح به آدرس https://samah.
haj.

ir مراجعه کنید.

خلافی

طبق گفته‌ی مسئولین، مقدمات سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین ۹۶ فراهم شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین ایران و کشور عراق، زائران می‌توانند همانند سالیان قبل، جهت حضور در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین خود را آماده کنند.
نحوه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین ۹۶ اینترنتی بوده و ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به زبانی ساده راهنمای ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ۹۶ را توضیح دهیم.
لازم به ذکر است پیرو اطلاعیه‌های رسمی سازمان حج و زیارت، فقط کسانی می‌توانند در مراسم معنوی پیاده‌روی کربلا حضور داشته باشند که در سامانه سماح ثبت‌نام شده باشند.
ثبت‌نام در سامانه سماح از تاریخ یکم شهریور ۹۶ آغاز شده است.

سامانه سماح چیست ؟

سامانه سماح، متعلق به سازمان حج و زیارت است و در حال حاضر چند سال است که در زمینه ثبت نام متقاضیان اربعین و پیاده‌روی این دوران فعالیت می‌کند.
در این سامانه، افراد می‌توانند به صورت فردی یا گروهی ثبت نام کنند و تمایل خود را برای اعزام به کربلا در سال ۹۶ اعلام کنند.
در ادامه، نحوه ثبت نام در سامانه سماح و استفاده از امکانات آن با جزئیات بیان شده است.

ثبت نام در سامانه سماح

با توجه به اینکه در ثبت نام کاروانی ها، معمولاً یک نفر به عنوان سرگروه انتخاب می شود، در سامانه سماح نیز باید در ابتدا شخصی به عنوان سرگروه ثبت نام کند.
برای ثبت نام در سامانه سماح، شما می توانید وارد سایت زیر شوید:سامانه سماح

https://samah.
haj.
ir

مرحله بعدی ثبت نام شامل ورود کد امنیتی است.
با وارد کردن این کد و تایید اطلاعات خود، به مرحله بعدی ادامه دهید.

سوالات پر تکرار

  • مقدمات سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین ۹۶ فراهم شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین ایران و کشور عراق، زائران می‌توانند همانند سالیان قبل، جهت حضور در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین خود را آماده کنند.
  • نحوه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین ۹۶ اینترنتی بوده و ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به زبانی ساده راهنمای ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ۹۶ را توضیح دهیم.
  • پیرو اطلاعیه‌های رسمی سازمان حج و زیارت، فقط کسانی می‌توانند در مراسم معنوی پیاده‌روی کربلا حضور داشته باشند که در سامانه سماح ثبت‌نام شده باشند.
  • سامانه سماح، متعلق به سازمان حج و زیارت است و در حال حاضر چند سال است که در زمینه ثبت نام متقاضیان اربعین و پیاده‌روی این دوران فعالیت می‌کند.
  • در این سامانه، افراد می‌توانند به صورت فردی یا گروهی ثبت نام کنند و تمایل خود را برای اعزام به کربلا در سال ۹۶ اعلام کنند.
  • برای ثبت نام در سامانه سماح، شما می توانید وارد سایت زیر شوید: سامانه سماح
  • مرحله بعدی ثبت نام شامل ورود کد امنیتی است.
    با وارد کردن این کد و تایید اطلاعات خود، به مرحله بعدی ادامه دهید.

نتیجه گیری

مقاله‌ای که در اختیار داریم درباره ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ۹۶ می‌باشد.
طبق گفته مسئولین، مقدمات سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین ۹۶ فراهم شده است و ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین ۹۶ اینترنتی بوده و تنها کسانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در مراسم معنوی پیاده‌روی کربلا حضور داشته باشند.

سامانه سماح متعلق به سازمان حج و زیارت است و چند سال است که در زمینه ثبت نام متقاضیان اربعین و پیاده‌روی در این دوران فعالیت می‌کند.
افراد می‌توانند از طریق این سامانه به صورت فردی یا گروهی ثبت نام کنند و تمایل خود را برای اعزام به کربلا در سال ۹۶ اعلام کنند.

مراحل ثبت نام شامل انتخاب سرگروه و ورود کد امنیتی است.
برای ثبت نام در سامانه سماح، می‌توانید به وبسایت سامانه سماح مراجعه کنید، و در مرحله بعدی کد امنیتی را وارد کنید و اطلاعات خود را تایید کنید.

پس از این مراحل می‌توانید در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین در کربلا حضور داشته باشید.
آدرس سامانه سماح برای ثبت نام به صورت مستقیم در متن گنجانده شده است.

جهت دسترسی مستقیم به وبسایت سامانه سماح می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:[سامانه سماح](https://samah.
haj.

ir)مهم است توجه داشته باشید که فقط کسانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور داشته باشند.