حضور جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت در فیلم علمی تخیلی شبکه نتفلیکس

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

حضور جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت در فیلم علمی تخیلی شبکه نتفلیکس

فیلم علمی‌تخیلی شبکه نتفلیکس با حضورجیمی فاکس و جوزف لویت و کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن در حال تولید است.
داستان فیلم درباره یک دارو است که به انسان قدرت‌های ویژه‌ای می‌بخشد.

جوزف لویت در فیلم دیگری با نام 7500 حضور دارد و در زمان‌های پیشین نیز در فیلم‌هایی همچون Snowden و ساخت پروژه‌های دیگری بوده است.

کارگردانان فیلم همچنین فیلم‌های دیگری همچون "Paranormal Activity 3" و "Viral" و "Nerve" را ساخته اند و در حال حاضر در تولید فیلمی براساس بازی "Mega Man" نیز هستند.

داستان فیلم درباره‌ی یک داروی عجیب است که به افراد قدرت‌های خاصی می‌بخشد و دختری به نام [نام شخصیت اصلی] قصد دارد این دارو را پیدا کند.
همچنین جیمی فاکس و جوزف لویت نیز در نقش‌هایی از این فیلم به تأمین اجرای عدالت می‌پردازند.

خلافی

جیمی فاکس و جوزف لویت در فیلم علمی‌تخیلی شبکه نتفلیکس با کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن (کارگردان‌های فیلم Catfish) و نویسندگی متسون تاملین حضور می‌یابند.
این فیلم درباره دارویی است که قدرت‌های ویژه‌ای به انسان می‌بخشد.

بازیگر چند بار برنده جایزه اسکار، جیمی فاکس، و نامزد دو سری از جایزه گلدن گلوب، جوزف گوردون لویت، قرار است در یک فیلم علمی تخیلی از شبکه نتفلیکس حضور پیدا کنند.
عنوان این فیلم هنوز معلوم نیست، اما این فیلم توسط هنری جوست و آریل شولمن کارگردانی خواهد شد.
آن‌ها قبلاً فیلم مشهوری به نام Catfish را کارگردانی کرده‌اند.

درباره‌ی دارویی با قدرت‌های خاص

این فیلم داستانی را روایت می‌کند که توسط نویسنده‌ی معروف، متسون تاملین (نویسنده‌ی فیلم Boy) نوشته شده است.
داستان درباره‌ی یک داروی عجیب است که در بین مردم شهر پخش می‌شود و مصرف آن به طرز خارق‌العاده‌ای قدرت‌های خاصی به افراد می‌بخشد.

دختری نوجوان و سیاهپوست به نام [نام شخصیت اصلی] برای مراقبت از خانواده‌اش، تصمیم می‌گیرد به دنبال این دارو بگردد.

جیمی فاکس در نقش یک مرد خانواده شجاع، تلاش می‌کند تا منبع و سازنده‌ی این دارو را پیدا کند.
او در حال حاضر در حال رنج و اندوه به خاطر از دست دادن عزیزی است.

به طور همزمان، جوزف گوردون لویت، یک پلیس خسته و ناامید، نیز قصد دارد با قدرت‌هایی که دارد، به تأمین اجرای عدالت بپردازد.

اریک نیومن با فیلم Children Of Men و برایان آنکلس با فیلم I, Tonya از طریق برند تجاری خود، Screen Arcade، و تحت قرارداد اعطای امتیاز خود با شبکه نتفلیکس، فیلمی تهیه می‌کنند.
آنکلس به تازگی فیلم First Match را برای شبکه نتفلیکس ساخته است و در مراسم SXSW به‌عنوان بهترین فیلم از دیدگاه مخاطب برگزیده شد.
همچنین، نیومن سریال اورجینال دوم شبکه نتفلیکس با نام Hemlock Grove را ساخت و درحال حاضر نقش‌های نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و صاحب اثر را در پروژه سریال Narcos برعهده دارد.
سریالی که او در سال ۲۰۱۴ ایده‌آن را در ذهن پرورانده، آماده سازی کرد و به شبکه نتفلیکس معرفی کرد.

جیمی فاکس هم‌اکنون در کنار مایکل بی جوردن و بری لارسون در حال کار بر روی پروژه فیلم Just Mercy کمپانی برادران وارنر هستند که یک درام دادگاهی است.
وی به زودی در فیلم Robin Hood که در تاریخ ۲۱ نوامبر اکران خواهد شد، در نقشی پررنگ به همراه تارون اگرتون حاضر خواهد شد.
در ضمن او مجری و تهیه کننده اجرایی برنامه تلویزیونی Beat Shazam است که به تازگی توسط شبکه فاکس برای فصل سوم تمدید شده است.
همچنین فاکس به تازگی فیلم اول خود را با عنوان All Star Weekend کارگردانی کرده و به زودی برای فیلمبرداری فیلم Spawn کمپانی بلوم هاوس با همراهی جرمی رنر آماده خواهد شد.
آخرین حضور فاکس در فیلم Baby Driver بوده و همچنین او نماینده شرکت CAA و LBI Entertainment است.

جوزف گوردون لویت که به تازگی میزبانی برنامه The Comedy Central Roast of Bruce Willis را به عهده داشته است، قرار است در فیلم 7500 که مربوط به ربودن یکی از خطوط هوایی است حضور یابد.
هرچند که آخرین نقش پررنگ او در فیلم Snowden الیور استون بود، با این وجود او اخیرا مشغول ساخت پروژه‌های مختلفی از جمله فیلم موزیکال Wingmen، درام جنگی تاریخی K troop و فیلم Fraggle Rock: The Movie بوده است.
گوردون لویت نیز نماینده شرکت WME و Jackoway Tyerman است.

"جوست و شولمن، پس از یک دوره طولانی همکاری، توانستند فیلم‌هایی همچون "Paranormal Activity 3"، "Viral" و "Nerve" را با حضور زوج بازیگر دیو فرانکو و اما رابرتز ساخته و منتشر کنند.
این تولیدات پس از ساخت فیلم "Catfish" خبر ساز و پرطرفدار شدند که به عنوان الهام بخش سریالی با همین نام در شبکه MTV نیز مطرح شد.
جوست و شولمن همچنین تهیه کنندگان اجرایی درام مستقل "White Girl" بوده و طبق گزارش‌ها، در حال تولید فیلمی بر اساس بازی "Mega Man" برای "کمپانی فاکس قرن 20" و "چرنین اینترتینمنت" هستند.
"

نتیجه گیری

قلمروی فیلم‌های علمی‌تخیلی همواره با ایده‌های مبتکرانه و داستان‌های پرجنب و جوش مورد توجه قرار گرفته است.
فیلمی که در جهت همین هدف شکل گرفته است، فیلمی با عنوان "داروی قدرت" محسوب می‌شود.

این فیلم به کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن و با بازی جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت ساخته شده است.

این فیلم، با مضمونی بسیار جذاب و جدید درباره‌ی دارویی است که قدرت‌های ویژه‌ای را به انسان می‌بخشد.

نویسنده‌ی این فیلم، متسون تاملین، با روایت قصه‌ای پرجنب و جوش توانسته است بینندگان را به خود جذب نماید.

از جانبی، بازیگران اصلی فیلم، جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت، با بازی بی‌نقص خود، احساسات شخصیت‌های خود را به خوبی به همراهین مخاطبان منتقل کرده‌اند.

به طور خلاصه، "داروی قدرت" یکی از کارهای جذاب و هیجان‌انگیز در دسته‌ی فیلم‌های علمی‌تخیلی است که با مضمونی جدید و بازیگرانی هنرمند موفق به تحقق یک اثر منحصربه‌فرد شده است.