آنیا تیلور-جوی از علاقه اش برای بازی در فصل دوم سریال The Queen’s Gambit می گوید

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آنیا تیلور-جوی از علاقه اش برای بازی در فصل دوم سریال The Queen’s Gambit می گوید

خلاصه مقاله:

بث هارمن، شخصیتی که در سریال "تداعی ملکه" اجرا می‌شود، به تدریج خودش را بهتر می‌شناسد و با شیاطین درون خود مبارزه می‌کند.
آنیا تیلور-جوی، بازیگر آمریکایی، در آینده علاقه‌مند است که نقش این شخصیت را بازی کند و به عنوان مادر شخصیت هارمن عمل کند.

در دوره‌ای حائز اهمیت برای او، به عنوان نامزد گلوب طلایی و انجمن بازیگران فیلم، توجه بسیاری به بازی او شده است.
آرزوی او برای آینده بیث هارمن شامل برخوردهای مثبت و مهربانانه از جامعه و همدردی و همبستگی افراد، جامعه پویا و پوزش‌خواه، افراد مسئولیت‌پذیر و توانایی به اهتمام به ترقی و پیشرفت خود و دیگران، خلاقیت‌ها و ایده‌های نوآورانه افراد و یک محیط صمیمی و پشتیبانی‌کننده است.

با آرزوی موفقیت برای بیث هارمن در آینده!

خلافی

آنیا تیلور-جوی به تازگی اظهار داشته است که عاشق است که در فصل دوم سریال "تداعی ملکه" بازی کند.
او امیدوار است در آینده، بازیگری را برای نقش مادر به عهده بگیرد و شخصیت "بث هارمن" را اجرا کند.

شروع ماه فوریه سال ۲۰۲۱ برای آنیا تیلور-جوی، بازیگر آمریکایی، دوره‌ای حائز اهمیت بود.
او برای اولین بار در مسابقه گلوب طلایی نامزد شد و در دو دسته بهترین بازیگر فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم "ایما" و بهترین بازیگر مینی سریال برای سریال "بازی ملکه" پیشنهاد شد.
او همچنین در جوایز انجمن بازیگران فیلم بهترین بازیگر مینی سریال برای بازی در "بازی ملکه" نامزد شد

در حالی که این بازیگر مشغول رقابت برای دریافت جوایز مختلف برای هنرنمایی در مینی سریال The Queen’s Gambit است، به نظر می‌رسد که او کاملاً پرونده این سریال و نقش بث هَرمن را برای خودش نبسته است.
تیلور-جوی اخیراً به Deadline گفته است که:

این فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است که مخاطبان مشتاق فصل دوم سریال "زنی بازیگوش" هستند.
ما هیچگاه درباره این موضوع تفکر نکرده‌ایم و هیچ بحثی درباره فصل دوم آن نداشته‌ایم.
البته همان‌طور که می‌گویند، در هالیوود هرگز "هرگز" را بگویید.

وقتی از آنیا پرسیده شد که آرزویی دارد برای آینده بیث هارمن، با اشاره به اهداف مهم و ضروری، او پاسخ داد:"من خواستار بیث هارمن با برخوردهای مثبت و مهربانانه از جامعه است و تمام افراد در آن محیط، با همدردی و همبستگی، به یکدیگر کمک می‌کنند.
من می‌خواهم بیث هارمن یک جامعه پویا و پوزش‌خواه باشد، جایی که افراد مسئولیت‌پذیری را بر عهده بگیرند و به ترقی و پیشرفت خود و دیگران اهمیت بدهند.
در بیث هارمن، همگان بتوانند خلاقیت‌های فردی خود را بروز دهند و ایده‌های نوآورانه‌شان را به اشتراک بگذارند، تا با یکدیگر یاد بگیرند و بهبودی بیشتری در دستیابی به اهداف مشترک داشته باشند.
من آرزو دارم که بیث هارمن با یک محیط صمیمی و پشتیبانی‌کننده همراه با فضایی باز و گسترده باشد.

به امید آینده‌ای روشن و موفق برای بیث هارمن!

چه شیرین میشه اگه ببینیم چه طوری بتی هارمن به عنوان یک مادر رفتار میکنه؛ الان که اون داره باقی خودشو تهدید کننده بهتر بشناسه و سعی میکنه با شیاطین درون خودش بهتر روبرو بشه.

شاید تیلور-جوی، سازنده سریال یعنی اسکات فرانک (Scott Frank) و سایر عوامل این مجموعه همانند سبک فیلم Boyhood، چندین سال صبر کنند و بعد فصل دوم سریال The Queen’s Gambit را بسازند.
از آنجایی که رابطه بث با مادرش و بعد هم مادرخوانده‌اش در سریال از اهمیت بالایی برخوردار بود، پرداختن به حس مادرانه خود بث در فصل دوم این مجموعه به نظر طبیعی می‌آید.

نتیجه گیری

  • بیث هارمن نیاز دارد که با برخوردهای مثبت و مهربانانه از جامعه پشتیبانی شود.
    در این محیط، همدردی و همبستگی بین افراد باعث کمک به یکدیگر می‌شود.

  • مهم است که بیث هارمن یک جامعه پویا و پوزش‌خواه باشد که افراد در آن مسئولیت‌پذیری را به عهده بگیرند و به ترقی و پیشرفت خود و دیگران اهمیت بدهند.
  • در بیث هارمن، همه افراد قادر به بروز دادن خلاقیت‌های فردی خود هستند و می‌توانند ایده‌های نوآورانه‌شان را به اشتراک بگذارند تا با یکدیگر یاد بگیرند و بهبودی بیشتری در دستیابی به اهداف مشترک داشته باشند.

  • آرزو است که بیث هارمن با یک محیط صمیمی و پشتیبانی‌کننده همراه با فضایی باز و گسترده روبرو شود.
به امید آینده‌ای روشن و موفق برای بیث هارمن!