آموزش نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آموزش نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

در این مقاله به بررسی نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ در کامپیوتر و ویندوز پرداخته شده است.
تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان است و بسیاری از کاربران دو تلگرام را همزمان در یک کامپیوتر میخواهند.

در سیستم عامل اندروید و آیفون امکان نصب همزمان دو تلگرام دسترسی یافته است و در سیستم عامل ویندوز نیز امکان این کار وجود دارد.
به طور کلی سه روش برای نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر پیشنهاد شده است.

اولین روش استفاده از نسخه وب است که به کاربران اجازه می دهد تا از چند اکانت تلگرام تمام شده است.
دومین روش استفاده از نسخه ی پرتابل تلگرام است که بدون نصب است و می توان از آن بر روی هر کامپیوتری استفاده کرد.

سومین و آخرین روش استفاده از تغییر مسیر نصب برنامه است که به کاربر این امکان را می دهد دو نسخه مجزا از تلگرام را در مسیر های مختلف نصب کند و از آنها به صورت جداگانه استفاده کند.
در نهایت نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر و ویندوز به روش های مختلفی امکان پذیر است که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند و کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

خلافی

همانطور که می دانید تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در فضای مجازی بوده و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.
بسیاری از افراد برای مقاصد مختلفی مانند آموزش ، اطلاع رسانی ، تبلیغات و .
.
.
اقدام به ساخت کانال و گروه های مختلف در تلگرام کرده اند و این امری طبیعی است که آنها نیاز داشتند باشند که از چند تلگرام به صورت همزمان و با شماره های مختلف استفاده کنند ،  در سیستم عامل اندروید این کار از طریق پیام رسان های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام ، تلگرام طلایی و .
.
.
امکان پذیر است اما در سیستم عامل ویندوز شرایط فرق می کند ، حال این دسته از افراد در ارتباط با سامانه مشاوره شبکه استعلام سوالاتی در زمینه چگونگی نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ سوالاتی را مطرح کرده اند که ما در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد.

پیش از این با انتشار مقالاتی نظیر دیلیت اکانت تلگرام ، روح شدن در تلگرام ، تغییر ادمین اصلی در تلگرام ، حجم مصرفی تلگرام و .
.
.
در خدمات شما بوده ایم.

حال ما در شبکه استعلام  تصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر به شما در خصوص نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر آموزش های لازم را ارائه دهیم.

آیا امکان نصب همرمان چند تلگرام دسکتاپ وجود دارد ؟

همان طور که در قسمت مقدمه به آن اشاره شد ، نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ دغدغه خیلی از کاربران این نرم افزار پیام رسان است و بیشتر افراد امروزه از چند اکانت تلگرام تمایل دارند استفاده کنند ، ما در پاسخ به سوال آن دسته از عزیرانی که پرسیده بودند نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ امکان پذیر است یا خیر ؟ باید بگوییم که بله ، همان طور که در سیستم عامل اندروید و آیفون امکان نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ وجود دارد ، در سیستم عامل ویندوز هم این کار امکان پذیر است و ترفندهایی دارد که در ادامه به بیان و توضیح هر کدام از روش های نصب 2 تلگرام بر روی کامپیوتر خواهیم پرداخت.

روش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر و ویندوز

برای نصب همزمان چند تلگرام در ویندوز می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید :

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر با استفاده از نسخه وب

نسخه وب نرم افزار تلگرام ، برای استفاده روی مرورگر طراحی شده و شما می توانید علاوه بر نسخه دسکتاپ تلگرام و نسخه اندرویدی از طریق نسخه وب و با هر مرورگری از جمله فایرفاکس ، گوگل کروم و .
.
.
  اکانت دیگری را فعال و از آن استفاده کنید.
برای این منظور کافیست به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

Web.
telegram.
org

و مثل روال عادی کشور ایران را انتخاب کرده و شماره تلفن را وارد کنید.
سپس کد فعال سازی که برای شما ارسال می شود را وارد کنید ، اگر کد برای شما ارسال نشد مقاله عدم ارسال کد تلگرام را بررسی فرمایید.

نصب 2 تلگرام بر روی کامپیوتر با استقاده از نسخه پرتابل

استفاده از نسخه پرتابل تلگرام یکی دیگر از روش های نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر است ، اکثر نرم افزارها دارای نسخه پرتابل هستند که آنها نیاز به نصب ندارند و در واقع نسخه اجرایی برنامه هستند و برای استفاده کافیست آن را دانلود کرده و اجرا کنید.
برای دانلود نسخه پرتابل تلگرام به آدرس زیر مراجعه و روی Portable Version For Windows کلیک کنید و مجددا مراحل فعال سازی اکانت را طی کنید.

Desktop.
telegram.
org

اگر تمایل به مخفی کردن کانال یا گروهی که ایجاد کرده اید دارید ، مطالعه مقاله مخفی کردن گروه در تلگرام دسکتاپ را از دست ندهید.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر از طریق تغییر مسیر نصب در ویندوز

همانطور که می دانید نرم افزارهایی که روی ویندوز نصب می شوند هر کدام در مسیری install می شوند تا همه فایل های آن برنامه در آن مسیر قرار بگیرد.
شما می توانید فایل exe دانلود شده تلگرام را در مسیر های مختلفی نصب کنید ، مثلا یکبار در درایو C و با دیگر با فشردن دکمه Browse و انتخاب مسیر جدید مثلا در درایو D نصب کنید و سپس هر کدام از آنها را با شماره ای جداگانه فعال کنید.

سوالات پر تکرار

  • آیا امکان نصب همرمان چند تلگرام دسکتاپ وجود دارد ؟
  • روش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر و ویندوز
  • نصب همزمان چند تلگرام در ویندوز با استفاده از نسخه وب
  • نصب 2 تلگرام بر روی کامپیوتر با استقاده از نسخه پرتابل
  • نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر از طریق تغییر مسیر نصب در ویندوز

نتیجه گیری

مقاله به بررسی امکان نصب همزمان چند تلگرام دسکتاپ بر روی سیستم عامل ویندوز می‌پردازد.
این امکان برای کاربرانی که به دلایل مختلف می‌خواهند از چند تلگرام با شماره‌های مختلف استفاده کنند، مورد نیاز است.

مقاله ابتدا به محبوبیت و استفاده کاربران از تلگرام و ساخت گروه‌ها و کانال‌های مختلف در آن پرداخته است.
سپس به سوالی که برخی از کاربران اینترنتی از سامانه مشاوره شبکه پرسیده بودند، یعنی امکان نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ در ویندوز آیا وجود دارد یا خیر، پاسخ مثبت داده شده است.

در سیستم عامل اندروید و iOS امکان نصب همزمان دو تلگرام وجود دارد و در سیستم عامل ویندوز نیز به روش‌هایی می‌توان به نصب همزمان چند تلگرام بر روی کامپیوتر پرداخت.
مقاله سپس به توضیح روش‌های نصب همزمان چند تلگرام در ویندوز پرداخته است.

این روش‌ها عبارتند از: نصب همزمان چند تلگرام با استفاده از نسخه وب، نصب همزمان چند تلگرام با استفاده از نسخه پرتابل و تغییر مسیر نصب در ویندوز.
با استفاده از این روش‌ها کاربران می‌توانند به راحتی چند اکانت تلگرام را همزمان در کامپیوتر خود فعال کنند و از آنها استفاده کنند.

هر روش با جزئیات توضیح داده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.
مقاله با توضیح روش نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر با استفاده از نسخه وب، نسخه پرتابل و تغییر مسیر نصب به پایان می‌رسد.