آموزش ذخیره استوری در آیفون

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آموزش ذخیره استوری در آیفون

مقاله حاضر در مورد امکان دانلود و ذخیره استوری‌های اینستاگرام در آیفون است.
نویسنده در این مقاله اشاره می‌کند که اینستاگرام به صورت رسمی امکان ذخیره کردن استوری ها را در خود ندارد، اما با استفاده از نرم افزارهای جانبی مثل Story Reposter می‌توانید به صورت ناشناس استوری های دیگران را دانلود کنید.

به این ترتیب می‌توانید به صورت آفلاین استوری های دلخواه خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل با دیگران به اشتراک بگذارید.
نویسنده در مقاله نصب و استفاده از برنامه Story Reposter را توضیح داده و روند دانلود و ذخیره استوری را نیز بصورت گام به گام شرح داده است.

توجه دارد که این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و بعضی اوقات ممکن است آزرده‌کننده باشد، اما با در نظر گرفتن مزایای آن، نمیتوان به این مشکل توجهی داشت.
در نهایت نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که استوری ها تنها به مدت ۲۴ ساعت روی پروفایل شخص مورد نظر قابل مشاهده است و باید سریعاً برای دانلود آنها اقدام کنید.

در نهایت نویسنده گزینه های دیگری نیز معرفی کرده است که برای دانلود و ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون قابل استفاده هستند.

خلافی

اینستاگرام یک نرم افزار محبوب و پرطرفدار است که امروزه کاربران زیادی از طریق آن پست ها و استوری هایی از خود و خانواده شان به اشتراک می گذارند و به نوعی دیگران را در لحظات خود شریک می کنند.
حتما می دانید که استوری یکی از قابلیت های جذاب و جالب اینستاگرام است که معمولا در هر بار آپدیت اینستاگرام قابلیت های جدیدتری هم به آن اضافه شده و به شما کمک می کند تا استوری هایی هیجان انگیزتر ایجاد کنید.
یکی از سوالات کاربران آیفون این است که چگونه می توان دانلود استوری اینستاگرام iOS را انجام داد؟ آیا ذخیره استوری در آیفون امکان پذیر است یا خیر؟

پیش از این مقالاتی نظیر برنامه دانلود استوری  ، سیاه شدن استوری اینستاگرام ، حذف استوری از اینستاگرام و .
.
.
در خدمت شما بوده ایم.

حال این بار در شبکه استعلام  تصمیم داریم تا با انتشار مقاله ای دیگر در خصوص سیو كردن استوری اینستاگرام در ایفون اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

آیا امکان ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون وجود دارد ؟

در پاسخ به سوال کاربرانی که می پرسند ذخیره استوری در آیفون امکان پذیر است یا خیر؟ باید بگوییم که این کار از طریق خود نرم افزار اینستاگرام به دلیل مسائل امنیتی و حفظ حقوق کاربران امکان پذیر نیست ، اما با وجود نرم افزارهای جانبی و دانلود برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای ایفون می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .
فقط در نظر داشته باشید که استوری ها 24 ساعت روی پروفایل شخص مورد نظر شماست و باید هر چه سریعتر برای دانلود آن اقدام کنید.

نحوه دانلود استوری اینستاگرام iOS

جهت دانلود برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای ایفون به لینک داده شده مراجعه و آن را دریافت و نصب کنید.

برنامه Story Reposter

نرم افزار Story Reposter ، یکی از اپلیکیشن های رایگان و بدون پرداخت درون برنامه برای ذخیره استوری اینستاگرام ios است ، این برنامه نیازی به وارد شدن به اینستاگرام ندارد و از طریق آن میتوانید به صورت کاملا ناشناس استوری های مورد نظرتان را دانلود کنید ، در نظر داشته باشید که این برنامه از طریق تبلیغات پشتیبانی می شود و ممکن است کمی شما را آزرده خاطر کند ولی با توجه به مزیت هایی که دارد می توان از این مورد چشم پوشی کرد.

حال که برنامه را دانلود و نصب کردید نوبت آن رسیده که نحوه سیو كردن استوری اینستاگرام در ایفون را بیان کنیم.

1.
برنامه را باز کرده و در نوار جستجو، نام کاربری Instagram کسی که میخواهید استوری های ایشان را دانلود کنید را وارد کرده و کاربر را از نتایج جستجو انتخاب کنید.
یک لیست از استوری های ارسال شده توسط این کاربر ظاهر خواهد شد، از جمله عکس ها و فیلم ها.

2.
روی عکس یا ویدیو مورد نظر برای دانلود کلیک کنید.

3.
سپس روی دکمه Share اشاره کنید.

4.
حال گزینه Save Image  را همانند تصویر زیر انتخاب کنید.

نکته مهم : محدودیت این برنامه این است که نمایه کاربر مورد نظر شما باید عمومی باشد و اگر از حالت خصوصی اینستاگرام استفاده کرده باشد شما قادر نخواهید بود که استوری های مربوط به آن کاربر را ببینید یا عملیات ذخیره استوری در ایفون را انجام دهید.

از آنجایی که برنامه Story reposter محبوب و طرفداران زیادی دارد ما در این مقاله به توضیح این برنامه پرداخته ایم ، برای ذخیره استوری در آیفون می توانید از برنامه زیر نیز استفاده نمایید :

Repost story from instagram

همانطور که مشاهده می کنید شما بااستفاده از برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای ایفون موفق به دانلود استوری های مورد علاقه خود شدید و حال میتوانید آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

 

سوالات پر تکرار

  • آیا امکان ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون وجود دارد ؟
  • نحوه دانلود استوری اینستاگرام iOS

نتیجه گیری

مقاله حاضر درباره امکان دانلود و ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون است.
استوری‌ها قابلیت جذابی در اینستاگرام به شمار می‌روند و در هر بار آپدیت اینستاگرام نیز قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.

این استوری‌ها تا 24 ساعت روی پروفایل قرار دارند و به کمک برنامه‌های دانلود استوری می‌توان آن‌ها را در آیفون ذخیره کرد.
اما باید توجه داشت که از طریق خود نرم افزار اینستاگرام امکان دانلود استوری وجود ندارد.

اما با استفاده از برنامه‌های جانبی می‌توان به راحتی این کار را انجام داد.
یکی از برنامه‌هایی که می‌توان برای دانلود استوری استفاده کرد، Story Reposter است.

این برنامه که رایگان است، نیازی به وارد شدن به اینستاگرام ندارد و می‌توانید استوری‌های دلخواهتان را به صورت کاملا ناشناس دانلود کنید.
البته این برنامه از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود.

نرم افزار Story Reposter را می‌توان از لینکی که در مقاله قرار داده شده دانلود کرد و سپس با استفاده از آن می‌توانید استوری‌های دیگران را دانلود کنید.
برای استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید کاربر مورد نظر خود را جستجو کرده و استوری‌های او را دانلود کنید.

تنها نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که حساب کاربری مورد نظر باید عمومی بوده و حالت خصوصی نداشته باشد.
از برنامه‌های دیگری نیز می‌توان برای دانلود استوری اینستاگرام در آیفون استفاده کرد که در مقاله معرفی شده‌اند.

باید توجه داشت که این برنامه‌ها نیز به شکل رایگان عملکرد ندارند و از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شوند.
با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید استوری‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.