آموزش دریافت رمز دوم پویا بانک کارآفرین

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آموزش دریافت رمز دوم پویا بانک کارآفرین

مقاله‌ای درباره رمز دوم پویا بانک کارآفرین بررسی شده است.
مطابق با قوانین بانکی، برای انجام تراکنش‌های بانکی، رمز دوم به درگاه های بانکی همراه با سایر اطلاعات کارت‌ها ارائه می‌شود.

اما با توجه به افزایش دستبرد اینترنتی به اطلاعات حساب‌های بانکی، بانک مرکزی قرار داد که از اوایل دی ماه سال جاری، رمز دوم یکبار مصرف اجرایی شود.
این مهلت تا اوایل بهمن ماه تمدید شد تا مشتریان بانک ها فرصت فعال‌سازی رمز دوم پویا را داشته باشند.

شعب بانک کارآفرین نیز معرفی شد و شماره تلفن همراه در سامانه بانک کارآفرین ثبت می‌شود.
به علاوه، نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشیم این است که رمز دوم پویا از اپلیکیشن بانک کارآفرین دریافت نمی‌شود و فعال‌سازی آن تنها از طریق شعب بانک انجام می‌شود.

آیا باید برای همه کارت‌های بانکی رمز دوم پویا دریافت کنیم؟ خیر، تنها برای کارت‌هایی که بیشترین تراکنش بانکی اینترنتی را از طریق آن انجام می‌دهید، نیاز به رمز دوم پویا است.
به علاوه، بانک کارآفرین به منظور سادگی و رفاه حال مشتریان، اقدام به تعریف شعبه‌های مختلف داخل تهران کرده است که می‌توان با مراجعه به این شعبه‌ها، شماره تلفن همراه خود را در سامانه بانک کارآفرین ثبت کرد و اطلاعات دریافت رمز پویا را متوجه شد.

خلافی

همانطور که می دانید به دلایل متعددی ، این روزها پرداخت های اینترنتی و انجام امور بانکی از طریق اینترنت ، مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته و افراد برای پرداخت قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ، تلفن های همراه ، شهریه دانشگاه و کلاس های آموزشی ، اقساط تسهیلات ، خریدهای اینترنتی و .
.
.
استفاده از اینترنت را به مراجعات حضوری ترجیح می دهند.

طبق قوانین و مقررات باید برای انجام تراکنش های بانکی ، باید رمز دوم به درگاه های بانکی به همراه سایر اطلاعات کارت ها ارائه شود ولی با توجه به اینکه سرقت ها و کلاهبرداری های اینترنتی از طریق هک کردن و دستبرد به اطلاعات حساب های بانکی افراد گسترش روز افزونی داشته ، لذا طبق دستور بانک مرکزی ج.
ا.
ا قرار بر این شد که از اوایل دی ماه سال جاری استفاده از رمز دوم یکبار مصرف اجرا شود ، اما از آنجایی که هنوز عده زیادی از افراد اقدام به گرفتن رمز دوم پویا نکرده بودند این مهلت تا یک ماه تمدید شده و تا اوایل بهمن ماه مشتریان محترم بانک ها فرصت دارند تا رمز دوم پویا را برای کارت های خود فعال سازی کنند.

امروز در گروه مشاوره شبکه استعلام ، می خواهیم در خصوص چگونگی دریافت رمز دوم پویا بانک کارآفرین صحبت کنیم.
هر بانکی برای ارائه خدمات مربوط به رمز دوم یکبار مصرف ، اپلیکیشن های متفاوتی چون رمز ساز ، همراز ، رمزینه ، شصت ، ریما ، ارس و .
.
.
را معرفی کرده اند و برخی دیگر از همان اپلیکیشن همراه بانک استفاده می کنند.
با ما همراه باشید تا در این مقاله چگونگی دریافت رمز یکبار مصرف بانک کارآفرین را بررسی کنیم.

سایر مقالات منتشر شده در خصوص نحوه دریافت رمز دوم که می تواند برای شما مفید باشد :

رمز ساز ایران زمین

دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد

اپلیکیشن جی رمز قوامین

رمز ساز بانک سپه

سوالات متداول در خصوص رمز دوم پویا

قبل از هر توضیحی خوب است نگاهی داشته باشیم بر سوالات متداول و پرتکرار ، برخی از کاربران طی تماس های تلفنی با کارشناسان مرکز ، سوالاتی را در زمینه رمز دوم پویا مطرح کرده اند که برخی از آنها عبارتند از :

1.
آیا برای همه کارت های بانکی باید رمز دوم پویا دریافت کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر ، چنانچه شما در بانک های مختلفی دارای حساب بانکی می باشید ، نیازی نیست که برای همه آنها رمز دوم پویا را فعال نمایید ، بلکه تنها کارت هایی که بیشترین تراکنش بانکی اینترنتی را از طریق آن انجام می دهید ، نیاز به رمز دوم یکبار مصرف دارند.

2.
برای افرادی که استفاده از تلفن همراه هوشمند میسر نیست  ،چه اقدامی صورت گرفته است ؟

مسلما همه افراد دارای گوشی های تلفن هوشمند نیستند ، از طرفی دیگر ، کار کردن با سیستم عامل های پیشرفته ای چون اندروید و iOS برای افراد میانسال دشوار است و ممکن است نتوانند عملیات فعال سازی رمز دوم پویا بانک کارآفرین یا سایر بانک ها را انجام دهند ، برای این دسته افراد شرایط دریافت رمز دوم پویا از طریق سامانه پیامکی فعال شده است و بسته به بانکی که در آن حساب دارند روش دریافت آن متفاوت است که می توانید با جستجوی مقاله مربوط به آن بانک در سامانه مرکز مشاوره نحوه دریافت آن را متوجه شوید.

3.
آیا ارائه رمز دوم پویا نیاز به اینترنت دارد؟

این سوال بارها توسط کاربران مطرح شده است ، در پاسخ به این سوال خوب است بدانید که برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف شما نیاز به اینترنت خواهید داشت ولی پس از انجام عملیات فعال سازی  ، ارائه رمز دوم پویا توسط اپلیکیشن به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به اینترنت انجام می شود.

چگونگی دریافت رمز یکبار مصرف بانک کارآفرین

طی بررسی های انجام شده در خصوص چگونگی دریافت رمز یکبار مصرف بانک کارآفرین ، متوجه شده ایم که در حال حاضر این بانک اقدامی جهت ارائه رمز دوم پویا نکرده است و در حال حاضر تنها اقدامی که توسط مشتریان محترم این بانک باید صورت پذیرد این است که به نزدیک ترین شعب بانک مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را در سامانه بانک کارآفرین ثبت کرده و یا از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.
ما در ادامه جهت سهولت و رفاه حال شما کاربران عزیز شعب این بانک را معرفی خواهیم کرد.

لیست شعب بانک کارآفرین - تهران
نام شعبهآدرستلفن
آپاداناخیابان خرمشهر (آپادانا)، جنب بیمه البرز، پلاك 99021-88762804
آزادیخیابان آزادی، بین خیابان خوش و بهبودی، روبروی وزارت كار و امور اجتماعی، شماره 280021-66362030
آفریقاخیابان آفریقا، نبش كوچه گلفام، پلاك 211021-22025091
آقابزرگیخیابان شهید فیاضی (فرشته)، خیابان شهید آقابزرگی، بالاتر از خیابان استانبول، پلاك 37021-22218539
اندرزگو شرقیبلوار اندرزگوی شرقی، نبش كوچه دانیالی، پلاك 27021-22673818
انقلابخیابان انقلاب، نبش خیابان لاله زار نو، پلاك 598021-66715152
ایران زمینشهرك غرب، خیابان ایران زمین، بین مهستان و خوردین، پلاك 72، طبقه همكف بیمارستان بهمن021-88579167
باغ فردوسخیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، نبش كوچه طوس، پلاك 3051021-22722751
بلوار فردوس شرقیبلوار فردوس شرقی، بعد از خیابان عقیل، پلاك 335 و 337021-44967242
بلوار كشاورزبلوار كشاورز، نبش خیابان فلسطین جنوبی، پلاك 74021-88925710
بلوار ناهید

سوالات پر تکرار

  • آیا برای همه کارت های بانکی باید رمز دوم پویا دریافت کنیم؟
  • برای افرادی که استفاده از تلفن همراه هوشمند میسر نیست چه اقدامی صورت گرفته است؟
  • آیا ارائه رمز دوم پویا نیاز به اینترنت دارد؟
  • چگونگی دریافت رمز یکبار مصرف بانک کارآفرین

نتیجه گیری

مقاله حاکی از این است که استفاده از پرداخت های آنلاین و انجام امور بانکی از طریق اینترنت، این روزها به علت مزایای زیادی که دارد، روز به روز در حال افزایش است.
با این حال، با توجه به افزایش سرقت ها و کلاهبرداری های اینترنتی، استفاده از رمز دوم یکبار مصرف و تأمین امنیت برای اطلاعات حساب بانکی تأکید می شود.

از اوایل دی ماه سال جاری، بانک مرکزی ج.
ا.

ا تصمیم به استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای تراکنش های بانکی اینترنتی گرفته است.
با این حال، گزارش نشان می دهد که هنوز بسیاری از افراد اقدام به دریافت رمز دوم پویا نکرده اند، به همین دلیل مهلت آن تا ابتدای بهمن ماه تمدید شده است.

مقاله نیز به بررسی چگونگی دریافت رمز یکبار مصرف بانک کارآفرین می پردازد.
برای استفاده از رمز دوم پویا بانک کارآفرین، مشتریان باید به نزدیک ترین شعبه بانک مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را در سامانه بانک ثبت کنند.

این مقاله همچنین لیست شعب بانک کارآفرین در تهران را ارائه می دهد.
در نتیجه، امنیت و حفاظت از اطلاعات حساب بانکی برای انجام تراکنش های بانکی اینترنتی بسیار حائز اهمیت است و استفاده از رمز دوم یکبار مصرف از ابزارهایی است که در این زمینه به کار گرفته می شود.