آموزش تبلیغات در اینستاگرام

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

مقاله‌ای که در بالا مشاهده کرده‌اید، درباره‌ی اصول تبلیغ در اینستاگرام است.
در این مقاله به سه روش تبلیغات در اینستاگرام، یعنی تبلیغات ویدئویی، تبلیغات تصویری و تبلیغات چرخشی، پرداخته شده است.

سپس به بررسی اصولی که باید در تبلیغات در اینستاگرام رعایت شود، پرداخته شده است.
اصولی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل کمتر کردن نوشته‌های درون عکس، تهیه تصاویر اصلی و با کیفیت، انجام تبلیغات به صورت آزمایشی، طراحی و تعبیه دکمه‌ای برای نگه داشتن مخاطب و ادامه کار، استفاده از هشتگ‌ها و امتحان لینک‌ها می‌باشد.

با استفاده از این مقاله، شما می‌توانید نحوه‌ی انجام تبلیغ در اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید و اصول تبلیغاتی لازم را رعایت کنید تا به نتیجه‌ای مطلوب برسید.

خلافی

اگر از کاربران اینستاگرام هستید ، حتما تبلیغات شرکت ها و محصولات مختلف را در اینستاگرام مشاهده کرده اید.
از آنجا که تبلیغات اثرات خیلی مفید و موثری در فروش و معرفی فعالیت دارد ، مسلما افراد زیادی را علاقمند به این حوزه می کند.
برخی از افراد تنها به عنوان سرگرمی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند حال آنکه افراد زیادی ماهانه و سالانه سود و منفعت چشمگیری از اینستاگرام کسب می کنند .
خوب است تا ما هم اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام را بدانیم.

پیش از این با تولید مقالات تگ کردن ویدیو در اینستاگرام ، پاک نشدن کامل تاریخچه اینستاگرام ، غیر فعال کردن پست های تبلیغاتی اینستاگرام ، دیلیت اکانت اینستاگرامو .
.
.
همراه شما بوده ایم.

حال ما در گروه مشاوره شبکه استعلام ، تصمیم داریم تا مقاله را با عنوان آموزش تبلیغ در اینستاگرام منتشر کرده و اصول تبلیغات در اینستاگرام را به شما بیاموزیم.

اصول تبلیغات در اینستاگرام

همانطور که می دانید تبلیغات هم مانند خیلی از فعالیت های اجتماعی اصول و روشی دارد ، ما در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی اصول تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم.

تبلیغ در اینستاگرام به سه روش انجام می شود :

تبلیغات ویدئویی : این مدل تبلیغات باعث اثرگذاری بیشتر روی مخاطب می شود زیرا می تواند هم نوع فعالیت یا محصول شما را به طور کامل ببیند و هم صدا را بشنود .
در حال حاضر شما می توانید ویدئوهایی با مدت زمان 1 دقیقه و به صورت افقی به اشتراک بگذارید.

تبلیغات تصویری : این مدل تبلیغات هم یک عکس از موضوع مورد نظر تهیه کرده و روی تصویر توضیحاتی درج می شود و به طور مثال شماره تماس یا ایمیل شخص یا شرکت هم جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید یا همکاری آورده می شود.

تبلیغات چرخشی : این مدل تبلیغات هم در صفحات اینستاگرام به وفور به چشم می خورد.
در این مدل از مخاطب خواسته می شود که ورق بزنند و تصاویر بیشتر یا ویدئو را در صفحات بعدی مشاهده کنند.
این مدل تبلیغات در پایین تصاویر چند نقطه دارد که با کشیدن صفحه به سمت راست یا چپ می توانید سایر تصاویر را مشاهده کنید.

حال که با مدل های تبلیغ در اینستاگرام آشنا شدیم ، می خواهیم اصول تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کنیم.

1.
نوشته های درون عکس را کمتر کنید.

درست است که شما برای تبلیغات هزینه زیادی کرده اید و به دنبال این هستید که به طور کامل نوع فعالیت و یا محصولات تان را به مخاطبین معرفی کنید ، اما بهتر است بدانید هرچه نوشته و در اصطلاح شلوغی تصاویر شما کمتر باشد ، مخاطب بیشتری را به خود جذب می کند ، بهتر است نوشته های درون عکس را کم و کمتر کنید ، و مثلا به جای نوشتن همه توضیحات وب سایت تان را درج کنید.
سعی کنید کل نوشته هایتان حدود 40 کاراکتر باشد.

2.
تصاویر اصلی و با کیفیت تهیه کنید.

از آنجایی که بیشتر تبلیغات شما تنها با مشاهده تصاویر شما منجر خرید اینترنتی می شود ، باید تصاویر واقعی از محصولات و نمونه کارها تهیه شود به طوری که مخاطب بتواند هم جزئیات را در تصویر ببیند و هم اعتماد او نسبت به محصول جذب شود .
برخی از سایت های اینترنتی تصاویر بی کیفیت و یا غیر واقعی از محصول می گذارند و مشتریان پس از تحویل گرفتن محصول متوجه می شوند که محصول با عکس مندرج در تبلیغ تفاوت دارد.

3.
تبلیغات را ابتدا به صورت آزمایشی انجام دهید.

آزمون و خطا در هر چیزی سودمند است ، علی الخصوص تبلیغات ، زیرا هزینه زیاد بدون گرفتن نتیجه هنر نیست ! ابتدا باید از حجم کم تبلیغات شروع کنید و فیدبک آن را بسنجید ، چنانچه با در نظر گرفتن مدت زمان و حجم تبلیغات نتیجه دلخواه را دریافت کردید ، تبلیغات خود را گسترش دهید و برند سازی کنید.
هم چنین استفاده از این آزمون به شما کمک میکند تا نقاط ضعف و قوت کار خود را متوجه شوید و بتوانید تبلیغات موثر در اینستاگرام داشته باشید.

4.
برای نگه داشتن مخاطب و ادامه کار دکمه ای طراحی و تعبیه کنید.

حتما عباراتی مانند ، برای سفارش محصول به پی وی مراجعه کنید ، برای دیدن محصولات بیشتر به ادمین پیغام دهید و .
.
.
را در انتهای تبلیغات اینستاگرام مشاهده کرده اید ، این عبارات تاثیر زیادی روی مخاطب ندارد ، بهتر است برای جذب کردن مخاطبین ، دکمه هایی تعبیه کنید که با تپ کردن روی آن ، مشتری به مسیر دلخواه شما هدایت شود و نیازی به سر زدن به پیج های مختلف نباشد.

5.
از هشتگ استفاده کنید.

بهترین روش جستجو کردن در اینستاگرام ، استفاده از هشتگ است ، پس بنابراین در انتهای تبلیغات خود هشتگ هایی در ارتباط با موضوع تان ایجاد کنید ، مثلا  اگر شما فروشنده سیسمونی هستید ، عباراتی مانند # سیسمونی_پسرانه ،  # سیسمونی_دخترانه ، # سیسمونی_شیک و .
.
.
به شما کمک میکند تا مشتریان زیادی به پیج شما هدایت شده و محصولاتتان را مشاهده کنند.

6.
لینک ها را امتحان کنید.

اگر می خواهید در ادامه تبلیغات تان مخاطبین را به لینک های خاصی هدایت کنید حتما لینک ها را در دستگاه های مختلف ، موبایل ، تبلت و .
.
.
امتحان کنید .
زیرا گاهی اوقات ورود به لینک ها داده شده با پیغام خطای 404 Not Found و .
.
.
مواجه می شود و یا گاهی لینک با صفحه موبایل همخوانی ندارد و مخاطب برای خواندن یک خط به طور مثال مجبور است بارها روی صفحه اسکرول کند.
اگر لینک شما این گونه است آن را حتما اصلاح کنید زیرا حوصله مخاطبان شما کمتر از اینهاست .
.
.
( توصیه می کنیم مقاله قراردادن لینک در اینستاگرام را مطالعه نمایید )

سوالات پر تکرار

  • آیا تبلیغات در اینستاگرام مفید و موثر هستند؟
  • در چه سه روشی تبلیغات در اینستاگرام انجام می شوند؟
  • چه مدل هایی از تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد؟
  • برای تبلیغات در اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • آیا استفاده از هشتگ در تبلیغات اینستاگرام تاثیر دارد؟
  • چرا لینک های تبلیغاتی در اینستاگرام باید آزمایش شوند؟

نتیجه گیری

تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل اثرات مفید و موثری که در فعالیت های تجاری و معرفی محصولات دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
برخی افراد از اینستاگرام به عنوان یک سرگرمی استفاده می‌کنند، در حالی که دیگران سالانه سود و منفعت چشمگیری از اینستاگرام کسب می‌کنند.

بنابراین، آشنایی با اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است.
تبلیغات در اینستاگرام به سه روش انجام می‌شود: تبلیغات ویدئویی، تبلیغات تصویری و تبلیغات چرخشی.

تبلیغات ویدئویی به دلیل اینکه مخاطبان می‌توانند به صورت کامل محتوایی که در آن قرار دارد را ببینند و همچنین صدا را بشنوند، تاثیر بیشتری روی آن‌ها می‌گذارد.
تبلیغات تصویری با یک عکس و توضیحاتی مربوط به محصول انجام می‌شود.

در نهایت، تبلیغات چرخشی نیز در صفحات اینستاگرام کاربرد دارد و مخاطبان از آن‌ها دعوت می‌شود تا تصاویر و ویدئوهای بیشتری را مشاهده کنند.
برخی اصول تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از کاهش تعداد نوشته‌ها در تصاویر، تهیه تصاویر با کیفیتی، انجام آزمایش‌هایی قبل از شروع تبلیغات، اضافه کردن دکمه‌هایی در تبلیغات برای جذب مشتریان و استفاده از هشتگ‌ها برای جذب کاربران.

همچنین، اهمیتی دارد که لینک های موجود در تبلیغات در تمامی دستگاه ها قابل دسترس باشند.
با رعایت این اصول، تبلیغات شما در اینستاگرام موثر خواهد بود و می‌توانید بهترین نتیجه را در فروش و معرفی محصولات خود ببینید.