آزمون پایش تحصیلی سمپاد

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

 آزمون پایش تحصیلی سمپاد

  1. مدارس سمپاد یا تیزهوشان به منظور یادگیری بیشتر دروس توسط دانش‌آموزان، علاوه بر آموزش‌ها و برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده، اقدام به برگزاری آزمون‌ های متنوعی می‌نمایند تا دانش‌آموزان با نحوه طراحی سوالات در آزمون‌ های مختلف آشنا شوند که یکی از مهم‌ترین امتحانات این مدارس آزمون پایش تحصیلی سمپاد می‌باشد.
  2. آزمون پایش تحصیلی یک آزمون برای سنجش عملکرد دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان می‌باشد که در سال گذشته این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت عملکرد یادگیری قابل دسترس بود و تمامی دانش‌آموزان توانستند با ورود به سامانه مذکور در آزمون پایش تحصیلی سمپاد شرکت نمایند.

    اما در سال جاری با توجه به حضوری شدن مدارس، آزمون پایش سمپاد نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود که در ادامه این مقاله به توضیح جزئیات آزمون پایش تحصیلی سمپاد و زمان برگزاری آن پرداخته شده است.

  3. آزمون پایش تحصیلی

    درسایتی به نشانی sampad-lpm.

    irآزمون پایش تحصیلی برگزار می‌شود تحت عنوان آزمون پایش تحصیلی، که یکی از آزمون‌های خاص برای دانش‌آموزان تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه است.
    این آزمون هر 6 ماه یک بار برگزار می‌شود و در سال گذشته به‌صورت آنلاین انجام شد.

    اما در سال جاری، با توجه به برگزاری کلاس‌ها حضوری، آزمون نیز به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
    هدف از برگزاری این آزمون، سنجش سطح یادگیری دانش‌آموزان در طول سال و رتبه‌بندی آن‌ها است.

  4. نمرات حاصل از آزمون پایش تحصیلی بر روی نمرات مستمر دانش آموزان تیزهوشان تاثیر مستقیمی ندارد، اما شرکت در این آزمون برای تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد الزامی است.
    سوالات این آزمون مانند

خلافی

مدارس سمپاد یا تیزهوشان به منظور یادگیری بیشتر دروس توسط دانش‌آموزان، علاوه بر آموزش‌ها و برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده، اقدام به برگزاری آزمون‌ های متنوعی می‌نمایند تا دانش‌آموزان با نحوه طراحی سوالات در آزمون‌ های مختلف آشنا شوند که یکی از مهم‌ترین امتحانات این مدارس آزمون پایش تحصیلی سمپاد می‌باشد.

آزمون پایش تحصیلی یک آزمون برای سنجش عملکرد دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان می‌باشد که در سال گذشته این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت عملکرد یادگیری قابل دسترس بود و تمامی دانش‌آموزان توانستند با ورود به سامانه مذکور در آزمونپایش تحصیلی سمپاد شرکت نمایند.
اما در سال جاری با توجه به حضوری شدن مدارس، آزمون پایش سمپاد نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود که در ادامه این مقاله به توضیح جزئیات آزمون پایش تحصیلی سمپاد و زمان برگزاری آن پرداخته شده است.

آزمون پایش تحصیلی

درسایتی به نشانی sampad-lpm.
ir
آزمون پایش تحصیلی برگزار می‌شود تحت عنوان آزمون پایش تحصیلی، که یکی از آزمون‌های خاص برای دانش‌آموزان تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه است.
این آزمون هر 6 ماه یک بار برگزار می‌شود و در سال گذشته به‌صورت آنلاین انجام شد.
اما در سال جاری، با توجه به برگزاری کلاس‌ها حضوری، آزمون نیز به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این آزمون، سنجش سطح یادگیری دانش‌آموزان در طول سال و رتبه‌بندی آن‌ها است.

نمرات حاصل از آزمون پایش تحصیلی بر روی نمرات مستمر دانش آموزان تیزهوشان تاثیر مستقیمی ندارد، اما شرکت در این آزمون برای تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد الزامی است.
سوالات این آزمون مانند

سوالات پر تکرار

  1. ">

    سوالات متداول درباره آزمون پایش تحصیلی سمپاد

    1.
    مدارس سمپاد چه هدفی در برگزاری آزمون پایش تحصیلی دارند؟
    مدارس سمپاد با برگزاری آزمون پایش تحصیلی به منظور سنجش عملکرد دانش‌آموزان استعدادهای درخشان دروس، سطح یادگیری آن‌ها را مشخص کرده و بهبودی در روش تدریس اساتید فراهم می‌آورند.
    2.
    چه زمانی و چگونه آزمون پایش تحصیلی برگزار می‌شود؟
    تاریخ برگزاری آزمون پایش تحصیلی برای هر پایه سالانه توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام می‌شود.
    آزمون پایش تحصیلی سمپاد در سال تحصیلی ۱۴۰۱
  2. ۱۴۰۲ به صورت حضوری برگزار می‌شود.
    3.
    آزمون پایش تحصیلی چگونه ساختاری دارد؟
    آزمون پایش تحصیلی سمپاد ساختاری مانند سایر آزمون‌های دانش آموزی دارد که شامل سوالات تستی چهار گزینه‌ای است.
    سوالات این آزمون از مباحث درسی مدارس سمپاد و کتب تکمیلی مدارس استخراج می‌شود.
    4.
    آیا نمرات آزمون پایش تحصیلی تاثیری در نمرات مستمر دانش‌آموزان دارد؟
    نمرات حاصل از آزمون پایش تحصیلی روی نمرات مستمر دانش‌آموزان تاثیر مستقیمی ندارد؛ اما شرکت در این آزمون برای تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد الزامی است.
    5.
    چگونه می‌توانم نتایج آزمون پایش تحصیلی را مشاهده کنم؟
    نتایج آزمون پایش تحصیلی توسط مدارس و سازمان استعداد درخشان اعلام خواهند شد.
    زمان و نحوه مشاهده نتایج به دانش‌آموزان توسط مدارس و سازمان استعداد درخشان اعلام خواهد شد.

نتیجه گیری

با توجه به برگزاری آزمون‌های متنوع در مدارس سمپاد یا تیزهوشان، از جمله آزمون پایش تحصیلی سمپاد، می‌توان نتیجه گرفت که این مدارس به منظور یادگیری بیشتر دانش‌آموزان، علاوه بر آموزش‌ها و کلاس‌های فوق‌العاده، آزمون‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.
این آزمون‌ها باعث آشنایی دانش‌آموزان با نحوه طراحی سوالات در آزمون‌های مختلف می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین آزمون‌های این مدارس، آزمون پایش تحصیلی سمپاد است که هدف آن اندازه‌گیری عملکرد دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در طول سال تحصیلی است.

این آزمون برای دانش‌آموزان تیزهوشان در دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود و در سال گذشته به صورت آنلاین و از طریق سایت عملکرد یادگیری در دسترس بود.

اما در سال جاری با توجه به برگزاری حضوری کلاس‌ها، آزمون پایش سمپاد نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
این آزمون با هدف سنجش سطح یادگیری دانش‌آموزان و رتبه‌بندی آن‌ها برگزار می‌شود.

همچنین، نمرات حاصل از آزمون پایش تحصیلی بر روی نمرات مستمر دانش‌آموزان تأثیر مستقیمی ندارد، اما شرکت در این آزمون برای تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد الزامی است.
سوالات این آزمون به صورت تستی و چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود و همراه با سایر آزمون‌های سایت همگام در سامانه آزمون پایش تحصیلی برگزار می‌شود.

در ضمن، زمان برگزاری و نحوه شرکت در آزمون پایش تحصیلی سمپاد برای هر پایه آموزشی مشخص شده است.
نتایج این آزمون توسط مدارس و سازمان استعداد درخشان اعلام می‌شود و برنامه زمان بندی آزمون توسط مدارس تدوین و ابلاغ می‌شود.

همچنین، زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون پایش تحصیلی بر عهده مدارس و سازمان استعداد درخشان است و زمان اعلام نتایج توسط آن‌ها اعلام خواهد شد.
در سازمان استعداد درخشان اعلام شده است که نتایج آزمون نوبت اول یک ماه پس از برگزاری آن اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه نتایج آزمون پایش سمپاد مراجعه کنید.

همچنین، کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی شبکه استعلام آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص آزمون پایش تحصیلی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی شبکه استعلام در اختیار متقاضیان قرار دهند.

پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس شبکه استعلام باشید.