Blizzard بیستمین سالگرد StarCraft را با جوایز درون بازی جشن می گیرد

سرویس های استعلامی

خلافی

خلاصه مقاله

Blizzard بیستمین سالگرد StarCraft را با جوایز درون بازی جشن می گیرد

بازی Diablo 3 در تاریخ 3 تا 6 مارس با محتوای جدید وارد شده است.
در این بازی می‌توانید یک موجود دست آموز با نام Battlecruiser هولناک را دریافت کنید.

همچنین در بازی Overwatch، از تاریخ 3 مارس تا 3 آوریل، می‌توانید پوسته کلاس Ghost شخصیت Kerrigan را برای شخصیت Widowmaker به دست آورید.
همچنین در تاریخ 31 مارس، نسخه اصلی بازی Starcraft به سن 20 سالگی می‌رسد و شرکت Blizzard Entertainment قصد دارد این سالگرد را با تقدیر ویژه و جشن آنلاین جشن بگیرد.

این جشن تأثیرگذاری را بر تمامی بازی‌های فعال شرکت Blizzard خواهد داشت و جوایزی نیز برای بازی‌های دیگر این شرکت فراهم خواهد شد.

خلافی

نسخه‌ی اصلی بازی Starcraft در تاریخ 31 مارس به سن 20 سالگی می‌رسد و شرکت Blizzard Entertainment قصد دارد این سالگرد را با تقدیر ویژه‌ای درون بازی و جشن آنلاین جشن بگیرد.
این جشن تأثیرگذاری را بر تمامی بازی‌های فعال شرکت Blizzard خواهد داشت و جوایزی برای بازی‌های Diablo 3، Hearthstone، Heroes of the Storm، Overwatch، StarCraft 2، StarCraft: Remastered و World of Warcraft نیز فراهم خواهد شد.

undefined

در اینجا بخشی از جوایزی که بلیزارد برای بازیکنان استارکرفت در سالگرد بیست سالگی خود تدارک دیده است و همچنین روشی که بازیکنان می‌توانند به آن‌ها دست یابند، نشان داده شده است.

جوایز استارکرفت:
  • ساعت هوشمند اختصاصی با نماد استارکرفت(Exclusive Starcraft-themed smartwatch)
  • عروسک‌های محبوب شخصیت‌ها در بازی(Collectible plush toys of popular in-game characters)
  • تخفیف ۵۰٪ برای خرید بسته الحاقی جدید(50% discount on purchasing the latest expansion pack)
  • بنر‌ها و والپیپرهای منحصربه‌فرد(Exclusive banners and wallpapers)
  • روش دستیابی به جوایز:
  • شرکت در رقابت‌های آنلاین برای کسب امتیاز پاداش(Participate in online competitions to earn reward points)
  • تکمیل چالش‌های ویژه بازی(Complete special in-game challenges)
  • خرید شارژ بازی به ارزش خاص و دریافت جوایز رایگان(Purchase game credits of a specific value and receive free rewards)
  • StarCraft: Remastered – برای ورود به StarCraft: Remastered پس از تاریخ ۶ مارس، پوسته رابط کاربری بیستمین سالگرد این بازی را دریافت کنید.

    .
    استارکرفت 2 - پس از تاریخ 6 مارس، به استارکرفت 2 مراجعه کنید تا پوسته‌ی رابط کاربری ویژه‌ای برای هر نژاد دریافت کنید.
    علاوه براین، در بازه زمانی 6 مارس تا 3 آوریل ورود کنید تا یک تصویر و نقاشی دریافت کنید.

    Diablo 3 – بین 3 تا 6 مارس وارد بازی Diablo 3 شده و یک موجود دست‌آموز با تم سفینه انتقام جو، Battlecruiser هولناک را دریافت کنید.

    Overwatch – بین 3 مارس و 3 آوریل به Overwatch مراجعه کنید تا پوسته کلاس Ghost شخصیت Kerrigan را برای Widomaker دریافت کنید.

    نتیجه گیری

    • با وارد شدن به بازی Diablo 3 در تاریخ ۳ تا ۶ مارس، شما دارای یک موجود قدرتمند با تم سفینه انتقام‌جو، Battlecruiser هولناک خواهید شد.
    • تا تاریخ ۳ مارس تا ۳ آوریل، با مراجعه به بازی Overwatch، می‌توانید پوسته Ghost شخصیت Kerrigan را برای Widowmaker دریافت کنید.

    • با سن ۲۰ سالگی نسخه اصلی بازی Starcraft در تاریخ ۳۱ مارس فرا می‌رسد و شرکت Blizzard Entertainment قصد دارد به مناسبت این سالگرد، تقدیر ویژه‌ای درون بازی و جشن آنلاین برگزار کند.
    • این جشن تأثیرگذاری را بر تمامی بازی‌های فعال شرکت Blizzard خواهد داشت و جوایزی نیز برای بازی‌های Diablo 3، Hearthstone، Heroes of the Storm، Overwatch، StarCraft 2، StarCraft: Remastered و World of Warcraft فراهم خواهد شد.

    به طور کلی، با ورود به بازی‌های مختلف این شرکت، قابلیت دریافت شخصیت‌ها و مواد قدرتمند و همچنین شرکت در جشن‌ها و رویدادهای ویژه این سالگرد را خواهید داشت.