خلاصه مقاله
NPC ها (که مخفف عبارت Non-player character به معنای شخصیت غیر قابل بازی است) سرنوشت ناگواری دارند و زندگی سخت و پر زحمتی را تجربه میکنند.
این قهرمانان ناشناخته در بازیهای ویدیویی با دستورات محدودی خلق میشوند تا بتوانند به مردم تفکر کنند، صحبت کنند و یا به جایی بروند.
آنها بیشتر به مجبوریت مورد ستم و ظلم بازیکنان قرار میگیرند.
اما به خوشبختی، آنها تا زمانی که پناه برندهها نباشند و به دفاع از حقوقشان بپردازند، قدرتی بر خواهند داشت.
ما در حقیقت بر خلاف آنها، توانایی آزار دادن به آنها را داریم.
باید از این فرصت استفاده کنیم تا به کاری که در دست ماست بپردازیم.
با توجه به حضور قوی NPC ها در بازیهای نقش آفرینی و جهانباز، بازیکنان میتوانند با استفاده از هوش مصنوعی، انواع بلاها را بر شخصیتهای موجود در بازی مرور کنند و تجربه کنند.
در ادامه، برخی از شیطانیترین شخصیتها را معرفی خواهیم کرد:
- شیطان پرهیزکار: این شخصیت با استفاده از ترفندها و استراتژیهای خاص، بازیکنان را به تلفیقی از شک و تردید میبرد.
- پری صددرصد نابودکننده: این شخصیت با قدرت بزرگی که بر خردمندی و منطق قائل است، بازیکنان را به دام فکری میاندازد.
- رئیس شیاطین غیرمعقول: این شخصیت با ترکیب منطق معقول و تصمیمات غیرقابل پیشبینی، بازیکنان را به مبارزههای بیرحمانه میکشاند.
- هیولای تاریکی مهیب: با قدرت و نیروی هیولاها، این شخصیت بازیکنان را در آغوش افزایههای خود به سختی گرفتار میکند.
- شیاطین نابینا: با قدرت خطرناک خود، این شخصیت بازیکنان را در حیرت و وحشت قرار میدهد.
- شبح ناپدیدکننده: با استفاده از تواناییهای تاریکی، این شخصیت بازیکنان را با شبحی ناپدید شونده مواجه میکند.
- دراکولا رمزآلود: این شخصیت با استفاده از رمزنگاری و اسرار عجیب، بازیکنان را در خطر قرار میدهد.
- مارمولک نابغه: با استفاده از ذکاوت و حیلهگری، این شخصیت بازیکنان را در دام فکری خود میاندازد.
- آرمانشکن ستمگر: با استفاده از قدرت خشن خود، این شخصیت بازیکنان را در مواجهه با حقیقت تمام عواطف رها میکند.
- شیاطین منجمدشده: این شخصیت با استفاده از قدرتهای نابود کننده خود، بازیکنان را در برابر سرما و یخهای مرگباری قرار میدهد.
- جانخواران بیرحم: این شخصیت با استفاده از خونآشامی خود، بازیکنان را در مواجهه با خونریزی و خشونت نابخردانه قرار میدهد.
- چشمهای همهپرسی: این شخصیت با استفاده از قدرت پیشبینی، بازیکنان را در شک و تردید به سر میبرد.
- شیاطین ماهیخوار: با انتشار رعب و وحشت، این شخصیت بازیکنان را در برابر شیاطین دریایی مرگبار قرار میدهد.
- رئیس جادوگران ملغمهزده: با استفاده از جادوگری و سحر و جادو، این شخصیت بازیکنان را در مواجهه با جهان عجیب و غریب میبیند.
- شیطان خاموش: با استفاده از اطلاعات و رازهای نهفته، این شخصیت بازیکنان را در شک و تردید بزرگی فرو میبرد.
با توجه به حضور قوی NPC ها در بازیهای نقش آفرینی و جهانباز، بازیکنان میتوانند با استفاده از هوش مصنوعی، انواع بلاها را بر شخصیتهای موجود در بازی مرور کنند و تجربه کنند.
در ادامه، برخی از شیطانیترین شخصیتها را معرفی خواهیم کرد:
- شیطان پرهیزکار: این شخصیت با استفاده از ترفندها و استراتژیهای خاص، بازیکنان را به تلفیقی از شک و تردید میبرد.
- پری صددرصد نابودکننده: این شخصیت با قدرت بزرگی که بر خردمندی و منطق قائل است، بازیکنان را به دام فکری میاندازد.
- رئیس شیاطین غیرمعقول: این شخصیت با ترکیب منطق معقول و تصمیمات غیرقابل پیشبینی، بازیکنان را به مبارزههای بیرحمانه میکشاند.
- هیولای تاریکی مهیب: با قدرت و نیروی هیولاها، این شخصیت بازیکنان را در آغوش افزایههای خود به سختی گرفتار میکند.
- شیاطین نابینا: با قدرت خطرناک خود، این شخصیت بازیکنان را در حیرت و وحشت قرار میدهد.
- شبح ناپدیدکننده: با استفاده از تواناییهای تاریکی، این شخصیت بازیکنان را با شبحی ناپدید شونده مواجه میکند.
- دراکولا رمزآلود: این شخصیت با استفاده از رمزنگاری و اسرار عجیب، بازیکنان را در خطر قرار میدهد.
- مارمولک نابغه: با استفاده از ذکاوت و حیلهگری، این شخصیت بازیکنان را در دام فکری خود میاندازد.
- آرمانشکن ستمگر: با استفاده از قدرت خشن خود، این شخصیت بازیکنان را در مواجهه با حقیقت تمام عواطف رها میکند.
- شیاطین منجمدشده: این شخصیت با استفاده از قدرتهای نابود کننده خود، بازیکنان را در برابر سرما و یخهای مرگباری قرار میدهد.
- جانخواران بیرحم: این شخصیت با استفاده از خونآشامی خود، بازیکنان را در مواجهه با خونریزی و خشونت نابخردانه قرار میدهد.
- چشمهای همهپرسی: این شخصیت با استفاده از قدرت پیشبینی، بازیکنان را در شک و تردید به سر میبرد.
- شیاطین ماهیخوار: با انتشار رعب و وحشت، این شخصیت بازیکنان را در برابر شیاطین دریایی مرگبار قرار میدهد.
- رئیس جادوگران ملغمهزده: با استفاده از جادوگری و سحر و جادو، این شخصیت بازیکنان را در مواجهه با جهان عجیب و غریب میبیند.
- شیطان خاموش: با استفاده از اطلاعات و رازهای نهفته، این شخصیت بازیکنان را در شک و تردید بزرگی فرو میبرد.
NPC ها (که مخفف عبارت Non-player character به معنای شخصیت غیر قابل بازی است) سرنوشت ناگواری دارند و زندگی سخت و پر زحمتی را تجربه میکنند.
این قهرمانان ناشناخته در بازیهای ویدیویی با دستورات محدودی خلق میشوند تا بتوانند به مردم تفکر کنند، صحبت کنند و یا به جایی بروند.
آنها بیشتر به مجبوریت مورد ستم و ظلم بازیکنان قرار میگیرند.
اما به خوشبختی، آنها تا زمانی که پناه برندهها نباشند و به دفاع از حقوقشان بپردازند، قدرتی بر خواهند داشت.
ما در حقیقت بر خلاف آنها، توانایی آزار دادن به آنها را داریم.
باید از این فرصت استفاده کنیم تا به کاری که در دست ماست بپردازیم.
NPC ها (که مخفف عبارت Non-player character به معنای شخصیت غیر قابل بازی است) سرنوشت ناگواری دارند و زندگی سخت و پر زحمتی را تجربه میکنند.
این قهرمانان ناشناخته در بازیهای ویدیویی با دستورات محدودی خلق میشوند تا بتوانند به مردم تفکر کنند، صحبت کنند و یا به جایی بروند.
آنها بیشتر به مجبوریت مورد ستم و ظلم بازیکنان قرار میگیرند.
اما به خوشبختی، آنها تا زمانی که پناه برندهها نباشند و به دفاع از حقوقشان بپردازند، قدرتی بر خواهند داشت.
ما در حقیقت بر خلاف آنها، توانایی آزار دادن به آنها را داریم.
باید از این فرصت استفاده کنیم تا به کاری که در دست ماست بپردازیم.
در اینجا بخوانید عناوین موجود در این مقاله:محتوای مقاله:
مقدمه
موضوع اول
موضوع دوم
نتیجهگیری
15 عمل شیطانی بر علیه NPC ها
همانطور که میدانیم، عملکرد شخصیتهای سرکوب شده در بازیهای ویدیویی نقش اساسی را ایفا میکند.
در این مقاله، 15 عمل بدانجا که بعد از دیدن یک شخصیت غیرقابل تفهیم، برای بیماری و بزرگنمایی شدن ذهنمان اتفاق میافتد، بررسی خواهیم کرد.
این مقاله همچنین به طرز بامزهای به این موضوع پرداخته است.
همراه ما باشید و از خواندن آن لذت ببرید.
ماشینشان را بدزدید
در این فرمان، NPC (کاراکترهای غیر قابل کنترل توسط بازیکن) درحال رانندگی در مسیر خود هستند، و اتومبیل هایشان را با قدرت از دست ما میگیرند.
اصلاً چه نیازی به این اتومبیل برای NPC ها وجود دارد؟ آنها همیشه ماشینهایی را انتخاب میکنند که هر از گاهی از فروشگاه اتومبیل سوال میکنند: "به نظر شما بازیکن این ماشین را دوست خواهد داشت؟ شما میدانید، ما میخواهیم چیزی خاصی به او هدیه دهیم".
ما همیشه قدردان این هدیه هستیم، آیا نه؟ شاید این NPC ها به شکلی جعلی دست به حمله یک جنایت وحشتناک بزنند و این را تا آخر عمرشان فراموش نخواهند کرد، اما همه میدانند که درونشان از این وضعیت خوشحالند و فقط به تحقق تنها آرزوی زندگیشان فکر میکنند.
یک دوری با آنها بزنید
هر اکنون و سپس، ما به عنوان بازیکنان، درگیر بازی هایی هیجان انگیز و ماجراجویانه میشویم.
به عنوان مثال، گاهی از یکدیگر میپرسیم: "داداش، ممنون بابت اسباب بازیت! اما باور داری دیگه برای من هم یک کار خاصی بکنی؟ بیا بالا بپریم! برویم بالای کوه ها و دور دور جهان گردی کنیم.
" اما نفرات نادانی که برمیگردند، نمیدانند که این "دور دور" تنها یک دروغ پرچمدار است و هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.
چند لحظه بعد، آنان به صورت پرسرعتی متوجه میشوند که صندلی هایشان محکم قفل شدهاند و با هر ترمز دستی، سرپیچ های خطرناکی را تجربه میکنند، سرعتی مرگبار و مسیری غیرقابل پیش بینی را پیش رو دارند.
خودروی شیک و درخشانشان به یک تابوت آهنی وحشتناک تبدیل میشود.
اگر شانس خوبی داشته باشند، تحمل این وضعیت سخت برایشان طاقت فرسا خواهد بود و در نهایت، خودرویی که یک زمانی به عنوان اسباب بازی برایشان شاد بود، را کنار جاده رها خواهید کرد.
اما اگر شانس به سویشان لبخند زده نشود، همچنان در صندلی بغل دست خود نشسته، در انتظار موقعیت مناسبی هستند تا بتوانند از این دردسر فرار کنند، از خودروی پرسرعت پرتگاهی، تراریخته، یا هر چیز دیگری برای نجات پیدا کنند.
سپس، با قدرتی شیطانی، چتر نجاتشان را باز میکنند و با لبخند رضایت مرگبار، انفجار آن را از ارتفاع ۲۰۰ متر بالاتر تماشا میکنند.
این کارکتر غیرقابل کنترل، هیچگاه در صبح آرام بیدار میشود و از اینکه امروز به این شیوه عجیب و وحشتناک انفجار میکند، فکر نمیکرد.
زیرشان کنید
بطور دور از انتظار، گاهی مرگ با روشی سریعتر و قابل پیشبینیتر، به NPCها حمله میکند.
روزنامه بازیهای جهان باز مانند Grand Theft Auto، Sleeping Dogs و Watch Dogs روز به روز پر است از شایعاتی مربوط به مردمی که به دلیل تصادف با ماشین به دیار ابدی پرواز کردهاند.
80 درصد مواقع، شما به طور ناخواسته به عنوان مظنون شناخته میشوید! با این وجود، برخی از این NPCها در جادهها، پیادهروها و مکانهایی کشته شدهاند که برای توانمندی ماشین، فضای مناسبی یافت نمیشود.
با این حال، من فکر میکنم آنها به هدف اصلی زندگیشان عمل کردهاند که در واقع در زیر شدن توسط یک روانی ساده شده است!
قانون منطقه را بسنجید
این جمله که قوانین وضع شدهاند تا شکسته شوند، به شدت روی اعصابم میرود.
یک جمله بسیار بیخود و کلیشهای است.
اما خب، خودمانیم! قوانین وجود دارند تا شکسته شوند، به خصوص در مورد بازیهایی مانند GTA و Skyrim.
آشوب به پا کردن در شهر و افزایش ستارههای تحت تعقیب یکی از بهترین فعالیتها در سری GTA است و هیچ لذتی بهتر از قانونشکنی در سرزمینهای Skyrim وجود ندارد.
تمام دهکده را با خودتان بد کنید
وقتی در مورد کشتن مرغ در بازیهای ویدیویی صحبت میکنیم، یاد سال 2011 و یک مرغ میافتد که در آغاز بازی Skyrim روی جادهای که به قلب روستایی کوچک ریوران میرفتیم، مشاهده شد.
به دلیل یک بیماری مزمن که تمام بازیکنان دارند، اولین کارمان این شد که با هر اسلحهای که دستمان داشت مرغ را بکشیم.
اما نمیدانستیم کشتن مرغ یکی از گناهان بزرگ در سرزمین اسکایریم است و هیچ رحم و بخششی برای آن وجود ندارد.
شایعه هم داریم که مردم اسکایریم در گذشته بر اثر عبادت مرغ، به شورش علیه امپراطوری اقدام کردند.
اگر مرغ را بکشید، تمام دهکده به شما خصم خواهند شد و نگهبانان شما را تا آخرین نقطه جهان و حتی به "آبلیوون" تعقیب خواهند کرد تا پاداش مناسب این کار زشت را به شما بدهند.
در Skyrim قانون ضمنی وجود دارد که هرگز نباید مرغ را آزار بدهید.
آیا قصد دارید فرمانده "سالیتود" را بکشید؟ فرماندهای که ارزش شما را نمیبیند.
بروید و بکشیدش، شادی کنید، چه اتفاقی میافتد؟ آیا طرفداری دارید سر امپراطور "کایروڈیل" را قطع کنید؟ سر تنها یک قطعه است، تمام جسم افرادش ارزش شما را دارند؛ راهی برای جلو رفتن وجود دارد.
اما اگر اتفاقی ناگوار برای شما رخ داد و اشتباهاً روی یک مرغ چاپلوسی کردید، بهتر است از سیو قبلی بازی را شروع کنید.
هدشاتشان کنید!
یکی از ویژگیهای لذتبخش و سادهای که در بازیهای حاوی تفنگ وجود دارد، قابلیت استفاده از یکنواختی ناپذیر است.
این ویژگی اکنون گسترش یافته و به زوبین و کمان نیز تعمیم پیدا کرده است.
به طور مشابه، داشتن چاقوی پرتابی یا تیغ نینجا نیز میتواند بخشی از آن باشد.
نگران نباشید، این تأثیرات سریعاً قلب دشمنان را متوجه خود خواهند کرد.
در حقیقت، همیشه میخواهید به سمت سر حریف حمله کنید؛ این بخشی از غریزه است و در کنار آن لذتی بی حد و مرز دارد.
آن لحظه که دیدید که تیر به مرکز پیشانی حریف نفوذ میکند و همانند یک کیسه برنج به زمین میافتد، بسیار جذاب است.
به نظر میرسد یکی از شخصیتهای غیرقابل توصیف در این دنیای بازی، شما را به خودش جذب کرده و التماس میکند که یک تیر در مغزش سپری کنید (به خاطر این کار حتی یک جایزه و امتیاز زیبا دریافت میکنید).
در واقع، بازیهایی مانند Sniper Elite از این حس لذت و تکامل بیپایان بهره بردهاند و بنیانگذار آنها را محور اصلی بازی قرار دادهاند.
به بشکههای انفجاری نزدیکشان شلیک کنید
بشکههای انفجاری قرمز! اگر در شوترتان این بشکهها وجود ندارند، بهتر است نام بازیتان را شوتر بگذارید.
البته بشکه ها همیشه قرمز نباشند.
ولی یک چیز قابل انفجار برای شلیک کردن و کشتن دشمنان در بازی های اکشن تیراندازی ضروری است.
شما با تیراندازی به بشکهها به آسانی میتوانید دشمنان را همزمان از بین ببرید.
به خوشی NPC ها اطراف بشکه ها قرار میگیرند و آنها را جذب می کنند.
همچنین به آرامی نزدیکتر می شوند تا بشکه ها را ببینند.
شما میتوانید با یک تیره جزوه کوچولو را بزنید و با تیرهای دیگر بابا جون را بکشید! اما لطفا بیشتر به بشکه های قشنگ نزدیک شوید، تا بتوانید خواب خود را به خوبی برداشت کنید! بوم
اسلحههای جدیدتان را تست کنید و زهلهشان را بترکانید
نتیجه گیری
در این مقاله، به بررسی شخصیتهای قهرمانی در بازیهای ویدیویی پرداخته شد.
این شخصیتها که به عنوان NPC ها شناخته میشوند، در طول بازیها به سختی و زحمت در معرض ستم و ظلم بازیکنان قرار میگیرند.
اما به خوشبختی، آنها تا زمانی که در دست افراد قوی قرار نگیرند و به حقوقشان پایبند شوند، توانایی برخورد با حوادث و موانع را دارند.
در نتیجه، بازیکنان توانایی آزار دادن به این شخصیتها را دارند و باید از این فرصت استفاده کنند.
علاوه بر این، در ادامه معرفی شدند شخصیتهای شیطانی در بازیها، از جمله شیطان پرهیزکار، پری صددرصد نابودکننده، رئیس شیاطین غیرمعقول و هیولای تاریکی مهیب.
هر یک از این شخصیتها با استفاده از استراتژیها و قدرتهای خاص خود، بازیکنان را به دام خود میاندازند و آنها را در مواجهه با تحدیات و دشواریهای بزرگی قرار میدهند.
به طور کلی، بازیکنان در بازیهای ویدیویی قدرت انتخاب و تصمیمگیری را دارند و میتوانند با استفاده از هوش مصنوعی به تجربهای هیجانانگیز دست یابند.
همچنین با استفاده از تیراندازی به بشکهها و استفاده از آنها در مبارزه با دشمنان، لذت اکشن در بازیهای ویدیویی به اوج خود میرسد.
به طور کلی، بازیکنان در بازیهای ویدیویی قدرت انتخاب و تصمیمگیری را دارند و میتوانند با استفاده از هوش مصنوعی به تجربهای هیجانانگیز دست یابند.
همچنین با استفاده از تیراندازی به بشکهها و استفاده از آنها در مبارزه با دشمنان، لذت اکشن در بازیهای ویدیویی به اوج خود میرسد.
با در نظر گرفتن حضور قوی NPC ها در بازیها، بازیکنان میتوانند در مواجهه با شخصیتهای مختلف، تجربهای متفاوت را تجربه کنند.
این شخصیتها با قدرتها و استراتژیهای خاص خود، بازیکنان را به چالش میکشانند و آنها را در مواجهه با خطرات و موانعی قرار میدهند که در دستان قهرمانان نهفته اند.
با این حال، به خوشبختی بازیکنان توانایی ستیز با این شخصیتها را دارند و میتوانند با استفاده از استراتژی مناسب و گسترش قدرت خود، آنها را شکست دهند.
بنابراین، بازیکنان باید از این فرصت استفاده کنند و به انجام کاری که در دست خود دارند بپردازند.